Az alap az "ON", amikor automatikusan nyit járó motornál a benzincsap, ha pedig leállítod, lezár. Ha fogy a benzin, és elér egy bizonyos szintet (gyak. rángatni kezd, ki-kihagy az egyik henger), áttekered RES-re, ez a tartalék, ugyanúgy automatikusan nyit-zár, csak a tankban lejjebb van a csövén a lyuk, így az ott lévő pár litert is ki tudod használni.
A PRI csak olyan esetekre kell, amikor üres a karburátor (pl. szerelés, pucolás, hosszú állás után), hogy feltöltsd azt, azonban ez fixen kinyit, így álló motornál is folyhat a benzin! Szóval ez csak egy "alkalmi" állása a csapnak!
De próbáltam, de semmi. És amúgy igen kifolyik, mert amíg vártam belenéztem a tankba és ha oldara volt dölve a motor (sztender), akkor láttam a tank száraz alját és bal oldalon valami minimális benzint.
Szóval a PRI állás NULLÁRA üríti a tankot, akárcsak a RES.
De ezen a rohadt fórumon már 100x előjött, hogy ez meg az az állás, meg amaz. ÖSSZEZAVARTATOK! . Szóval a következő túrán összedob nekem a csapat egy karton sört. Amit a túra után pedig szétosztok .
Nem toltam semennyit, felhívtam apámat, hogy jöjjön és hozzon anyagot. Kb. 2 km-re voltam otthonról.
Ma PRI állásban volt a benzincsapom és kifogyott a benzin. Tehát a PRI állásban folyik a benzin izomból és az ON a megfelelő. Legalábbis a 2001-es GS-en.
Csak az a baj, hogy rettenet drágák számomra az ilyen motorok. 1,5 millió Ft alatt is csak sokéves, leharcolt példányok vannak (600ccm és afelettiek, annál kisebb vicc egy cruiserben). De legalább tudom, mit akarok.:-)
Gs-en sem!Remélem ezt jégember nem látta!