Aki SM gumin gondolkodik.....
NE VEGYEN! Banditra tuti ne - de ugye a GS sem sokkal könnyebb.......(50kg-mal)
Lehet hogy jó....meg most occóbb, de nekem 5000km-ert bírt.........és sajnos akció nélkül - kényszermegoldás volt. (40.000ft) mivel nem is volt más a bótba akkor.....
Éjjel olvasgattam - általában ennyit ment el más mocikon is.
Ha nincs GS-re kess.....akkor inkább Heidenau. Az dupla ennyit kíbírt nekem a GS-en......
A rendőrt elküldi a felesége a boltba. Azt mondja neki:
- Hozzál egy margarint, ha van tojás, hozzál tízet!
A rendőr elmegy, kb. fél óra múlva beállít 10 margarinnal. Azt mondja a feleségének:
- Volt tojás.
Piet megmondta a tutit! Tedd az ülés alá! Már nem úgy, hogy le kell venni az ülést, hanem a vázhoz van rögzítve úgy, hogy az aljzat befelé néz.
Nekem is ott van, nem kell fúrni, faragni. Két kötegelővel föl lehet rakni. Ééééés még csak nem is ázik!
Én sem vagyok fabrikálós (legalábbis működő műszaki dolgoknál), de a Homasita-féle cucchoz csak egy fémlap kell, amire kb. 6 cm távolságra kell felcsavarozni a szivargyújtó-aljzatot, ezt az egészet pedig bilinccsel ráerősíteni a kormányra.
(a motorhoz is hozzá lehet csavarozni, csak hát kinek van kedve belefúrni pl. a vázba?)
Az AKMT honlapon sokféle hasznos barkácstipp van, leírással együtt.
Én a Homasitában vettem az enyémet, 1300 Ft, és szinte ugyanilyen. Csak valami felfogatóbilincs kell hozzá, de olyat akár építek is.
A motoros boltban még vehetsz hozzá sokezerért tartót, meg még párezerért anyámkínját, és 10.000 Ft-nál tartasz úgy, hogy be sincs építve. Naja, megvan a policy: aki túramotorozni akar, az fizessen, mint a katonatiszt.
miért drága ez? bent van az árban a biztosíték is meg a kormáyra rakósrész is? hát ha az nézed hogy külön külön 5+5 ezer forint úgy sztem nem sok érte ez a 5.600 huf
hahó
Nekem is conti twist sm van fent. Súly és sebesség index stimmel, durván 400 km-et raktam bele, semmi negatív dolgot nem tudok mondani, viszont hidegebb körülmények között valóban jobban tapad.
minden jót
Aki SM gumin gondolkodik.....
NE VEGYEN! Banditra tuti ne - de ugye a GS sem sokkal könnyebb.......(50kg-mal)
Lehet hogy jó....meg most occóbb, de nekem 5000km-ert bírt.........és sajnos akció nélkül - kényszermegoldás volt. (40.000ft) mivel nem is volt más a bótba akkor.....
Éjjel olvasgattam - általában ennyit ment el más mocikon is.
Ha nincs GS-re kess.....akkor inkább Heidenau. Az dupla ennyit kíbírt nekem a GS-en......
cONTI road ATTAC 2!
A sima is durva érzés.....de ez ? ISTENKIRÁLY.......
Úgy nyalja a kanyarívet, mint Én jobb napokon........khmmmm:-)))))))
Már csak ez legyen igaz......mert akkor jóóóóó sokáig nem kell gumit cserélnem.....hiszen a sima Road attac is elment 14000-ret
ha tudod cseréld ki "stekajzatra".....
Az ok: ez a fajta a levegő páratartalmától is berozsdál......tudom, már 3 ment a kukába.....
- Hozzál egy margarint, ha van tojás, hozzál tízet!
A rendőr elmegy, kb. fél óra múlva beállít 10 margarinnal. Azt mondja a feleségének:
- Volt tojás.
Nekem is ott van, nem kell fúrni, faragni. Két kötegelővel föl lehet rakni. Ééééés még csak nem is ázik!
szivargyujtó
és a többit magam építettem meg, és jó, nekem nagyon megteszi
Az egész kb 200 Ft, anyag és munka költség együtt.
(a motorhoz is hozzá lehet csavarozni, csak hát kinek van kedve belefúrni pl. a vázba?)
Az AKMT honlapon sokféle hasznos barkácstipp van, leírással együtt.
A motoros boltban még vehetsz hozzá sokezerért tartót, meg még párezerért anyámkínját, és 10.000 Ft-nál tartasz úgy, hogy be sincs építve. Naja, megvan a policy: aki túramotorozni akar, az fizessen, mint a katonatiszt.
Csak kicsit drága!
30-9-444-910
Nekem is conti twist sm van fent. Súly és sebesség index stimmel, durván 400 km-et raktam bele, semmi negatív dolgot nem tudok mondani, viszont hidegebb körülmények között valóban jobban tapad.
minden jót
Kin mit kell szerelni?
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
és mikor,és hogyan tudnánk ezt megoldani?