Szeretnék érdeklődni, hogy ki hogy oldotta meg a gyári kidörrentő cseréjét a GS-én.
Jó, volna ha egy olyan megoldást mondanátok, ami könnyen visszaállítható, egy esetleges műszaki vizsga előtt. :)
Az reális, hogy múlt hét hétfő óta a szervizben dokkol a motorom? Nem volt nekik vmi kis 2000 Ft-os kütyü a szelephézag-állításhoz, meg kellett rendelniük. Ennyi idő alatt Japánból is ideér akármi. Mondjuk olyan az idő, hogy semmi kedvem sz@rrá ázni, míg hazaviszem.
most elképzeltem magam, hogy ezeken a fasza utainkon 140el repesztek, és kikapom gyorsan a kulcsot a gépből, kinyotom a tartályt, amit 1 kézzel nem is birok, majd visszabegyujtom, és megyek 140el, és hallgatom a szélzajban, hogy hogy megy be a levegő .
najo, ott a pad, felállitani rá, ugyis kell csinálnom 1 pótkulcsot, és megpróbálni
Vagy kis luk van a sapka közepén, vagy a túlfolyó csöve magában szellőző is.
Ha akkor veszed le a sapkát, mikor ép szaraxik a motor, és nem szívja be nagy hangon a levegőt a sapka, akkor ott nincs gond.
annó simsonal jártam így, klucsra zárható tanksapkát raktam rá és az úgy zárt h néhány Km utánmegált agép:P
erről jut eszembe....mikor megvettük amocit első telóból könnyezet az olaj (még mindíg) a lényeg az h mikor a kormánrúd alatti nagy csavart elkezdtük csavarni sziszeget...nyomás volt benne, kifújt, Fater is csak néz h ez meg h a gecibe
egy hét múlva meglazítjkuk és akkor is kifújt mintha nyomás lenne benne. de hogy, és miért?
Pedig van. Gondold el: vákumra szívná a tankot!
Én anno a Zsigulimmal jártam úgy. Kicsit meg is horpadt a tank, és mikor levettem a sapkát, akkor pattant ki.
jólszűrtem le hogy az átlagos cipőméretem és a motoros csizma méretem nem azonos!? tehát ha én 44-es ciőpt hodrok akkor az nem 44-es csizma lesz, hanem vmi más....
vagy tévedek?
Szeretnék érdeklődni, hogy ki hogy oldotta meg a gyári kidörrentő cseréjét a GS-én.
Jó, volna ha egy olyan megoldást mondanátok, ami könnyen visszaállítható, egy esetleges műszaki vizsga előtt. :)
Előre is köszönöm!