Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni, hogy ki hogy oldotta meg a gyári kidörrentő cseréjét a GS-én.
Jó, volna ha egy olyan megoldást mondanátok, ami könnyen visszaállítható, egy esetleges műszaki vizsga előtt. :)

Előre is köszönöm!
Sm gumi,de nehéz megcsúsztatni,de ha megcsúszik nehéz megfogni,mert elveszti a tapadást!
Nekem ilyen van. Teljesen jó. A mozgásérzékelője kicsit bizonytalan, de amúgy nincs vele baj, célnak megfelel.
Igen benne van, hiszen Én nem annyiért kapom!
Szarban van. Mint ahogy én is...
Na, ezért tartotok itt, ahol!
Ha csak úgy tudjátok elképzelni, hogy menet közben nyitogatjátok a sapkát, hát.....
Hali!
És mi van Vola Úrral? Hm? Remélem már lesz valami...!
Marhaság! Nézd meg, hol kell levegőt kapnia!
Nekem, még valamikor robogónál jelentkezett a prombléma!
A GS-t csak látásból ismerem...
Az reális, hogy múlt hét hétfő óta a szervizben dokkol a motorom? Nem volt nekik vmi kis 2000 Ft-os kütyü a szelephézag-állításhoz, meg kellett rendelniük. Ennyi idő alatt Japánból is ideér akármi. Mondjuk olyan az idő, hogy semmi kedvem sz@rrá ázni, míg hazaviszem.
mondjuk 7000.-
Ha mégis ez lesz, (140-nél sapkanyitás) akkor azért vedd fel videóra...
Jövőre ezzel nyerünk Oscar-t!
most elképzeltem magam, hogy ezeken a fasza utainkon 140el repesztek, és kikapom gyorsan a kulcsot a gépből, kinyotom a tartályt, amit 1 kézzel nem is birok, majd visszabegyujtom, és megyek 140el, és hallgatom a szélzajban, hogy hogy megy be a levegő .
najo, ott a pad, felállitani rá, ugyis kell csinálnom 1 pótkulcsot, és megpróbálni
hát ha leveszi 140nél a sapit az érdekes lesz , vagy esetleg bakon is meglehet játszani elvileg ott is bekell krepálnia
Vagy kis luk van a sapka közepén, vagy a túlfolyó csöve magában szellőző is.
Ha akkor veszed le a sapkát, mikor ép szaraxik a motor, és nem szívja be nagy hangon a levegőt a sapka, akkor ott nincs gond.
annó simsonal jártam így, klucsra zárható tanksapkát raktam rá és az úgy zárt h néhány Km utánmegált agép:P

erről jut eszembe....mikor megvettük amocit első telóból könnyezet az olaj (még mindíg) a lényeg az h mikor a kormánrúd alatti nagy csavart elkezdtük csavarni sziszeget...nyomás volt benne, kifújt, Fater is csak néz h ez meg h a gecibe
egy hét múlva meglazítjkuk és akkor is kifújt mintha nyomás lenne benne. de hogy, és miért?
jóó, azt gondoltam, hogy van , de hol?
Pedig van. Gondold el: vákumra szívná a tankot!
Én anno a Zsigulimmal jártam úgy. Kicsit meg is horpadt a tank, és mikor levettem a sapkát, akkor pattant ki.
ömm, most lehet hülyeséget irok, de nemtudtam, hogy van a tanksapkán levegőztető nyílás...
+ úszóhártya!
mennyiért adod?
Nekem a cipőim nagy része 44-45-ös, a motoroscsizmám 44-es.
Nekem van egy ilyenem eladó.
A robogómba tettem be, de két nap után kivettem, mert eladó és nem akarom benne hagyni.
Nem tévedsz, csizmából általában egy mérettel nagyobb kell.
Hát ez változó! Nekem 43-as lábam van
A Sidi túracsizmám 44-es, a speed csizmám 43-as, a Fox krossz csizmám 45-ös.

Úgyhogy próba nélkül ne vedd meg.
jólszűrtem le hogy az átlagos cipőméretem és a motoros csizma méretem nem azonos!? tehát ha én 44-es ciőpt hodrok akkor az nem 44-es csizma lesz, hanem vmi más....
vagy tévedek?