Az a baj, hogy szerintem mire megveszem, ami kell hozzá, elmászok a boltba, + itthon csetlek-botlok, többe kerül időben, mintha bedobatnám egy műhelyben.
(az AKMT oldalon leírtak nemigen segítenek nekem; számomra úgy hangzik, hogy "háromszög-alapú fémlap aljára fúrj két konkáv csavarmenetet, majd az elosztó fejét a pozitív saruba forraszd").
Amúgy biztos egyszerű, csak sosem tanultam ilyet.
Mindegy, ez úgyis apróság.
a szivargyujtó aljzat beszerélésénél mennyivel bonyolultabb ha úgy akarom megoldani hogy csak akkor menjem ha a moci gyújtáson van? mert csak úgy berakni ugye tényleg nem nagy kunszt nekem úgy volt elöző mocimon hogy az aksihoz volt kötve és volt közte egy biztosítk ennyi....
Szerintem ez annyira egyszerű, hogyha itt a fórumon leírjuk neked, hogy hogyan kell, meg tudod te is csinálni. Nem lepődnék meg amúgy, ha lenne YouTube videó róla.
Akkor megnézem, miből kéne hosszabb, azt legyártatom, majd ügyesen visszaszerelem.
(a másik vicces dolog a szivargyújtó-aljzat beszerelése lesz nekem, mivel semmiféle elektronikai képzettségem nincs; lehet, hogy párezer Ft-ért megcsinálják nekem a Vilcomp-nál, ahol a riasztót tették bele nekem)
Fékcsőből újat kell készíttetni nem toldani.Havertól csak lehet kérni kulcsot.Bowden az enyémen két szálas és van egy nagy méretű állítócsavar mindkét szálon. ezeknél szétjön a bowden ketté.Majd az alsó végét a külsőt kicserélve egy 10 cm-el nagyobb darabra és természetesen a belsőt is lett egy 10 cm-vel vel nagyobb bowdenem.
Elvileg egy nyomatékkulcsot szerezz a híd csavarjainak meghúzásához.A bowdent meg én úgy oldottam meg hogy rááldoztam egy hétvégét.Szerkezetileg megcsináltam felraktam a kormányt a kapcsolók pozicionáló stiftjeit beállítottam kényelmesre majd kifúrtam a kormányt a megfelelő helyen és meg is kelett toldani a vezetéket.Ha neked nem kell az már nyereség.Fékcsövet meg a gázbowdent meg lemértem mennyivel kell nagyobb és elvittem toldani a féket meg annyival nagyobbat kellett csinálni.Hétfőn elvittem a cuccot megcsinálták kedden meg már ment is.Csak szervezés kérdése.
Asszem megfogadom a tanácsotokat.
Nem extrákkal megpakolt BMW ketyeg alattam, hogy ennyi mindenre tudjak költeni... (tényleg, a pénzes motorosok fóruma lehet, hogy unalmas? [elvittem a szerelőhöz, kihoztam a szerelőtől; amúgy hogy vagytok?]
Én simán elbütykölgetek itthon akármit, és jó szerszámaim vannak, csak nehogy valami olyanba fussak bele, ami menthetetlenül elromlik.
(egy utángyártott bowden egyébként 5000 Ft, akárhogyis, de még szétnézek, csak ne erre is annyit kelljen várni, mert esküszöm jövőre már decemberben elkezdek orientálódni)
Próbáld megcsinálni sztem is. Én is sokszor féltem, hogy elcseszek valamit, és nem is mondom magam hű de nagy ezermesternek, de mikor megcsináltam az Mz-m kuplungját, és működött, baromi jó érzés volt. Itt igazából sztem sok dolgot nem tudsz elcseszni. Ésszel húzz meg minden csavart, bóvdeneket kipróbálod, ha elér a kormányig kényelmesen, akkor fasza, ha meg nem, csináltatsz új bóvdeneket, és felrakod őket. Lassan, megfontoltan, odafigyelve biztos nem szúrnád el. És a megmaradt pénzből párszor meg tudod tömni a motor bendőjét:).
Összesen 25.000 Ft-ra jönne ki a kormány-átszerelésem és szivargyújtó-aljzatom felszerelése, 2 új bowdennel, biztosítékkal, foglalattal, aljzattal, szerelékekkel együtt. Elismerem, biztosan jók ebben, de nekem soknak tűnik. Valakinek valami ötlete?
(így már 40ezerbe lenne a kormánycserém a túrakormány alkatrészeivel együtt, és lassan már jobb lenne, ha az egész motort cserélném le)
A lányoknak pediglen sok locsolót!
(Locsolós szmálji)
(az AKMT oldalon leírtak nemigen segítenek nekem; számomra úgy hangzik, hogy "háromszög-alapú fémlap aljára fúrj két konkáv csavarmenetet, majd az elosztó fejét a pozitív saruba forraszd").
Amúgy biztos egyszerű, csak sosem tanultam ilyet.
Mindegy, ez úgyis apróság.
- nekem
(a másik vicces dolog a szivargyújtó-aljzat beszerelése lesz nekem, mivel semmiféle elektronikai képzettségem nincs; lehet, hogy párezer Ft-ért megcsinálják nekem a Vilcomp-nál, ahol a riasztót tették bele nekem)
Korán reggel útra keltem,
A benzingőztől felébredtem,
Húztam 1-et, 2-t, 3-at,
Át is léptem rögtön a százat.
Siettem én, ahogy tudtam,
A balos 3-asba bukkan,
Döntöttem a gépet földig,
Jussak el már eme hölgyig.
Féltem, hogyha későn érek,
Szép virágból elszáll a lélek,
Megérkeztem, amint látod,
Locsolásért benzint várok.
De ha nincsen nálad nafta,
Csókot nyomjál ide arcra.
Nem fogok tovább locsogni,
Szabad-e locsolni?
Nem extrákkal megpakolt BMW ketyeg alattam, hogy ennyi mindenre tudjak költeni... (tényleg, a pénzes motorosok fóruma lehet, hogy unalmas? [elvittem a szerelőhöz, kihoztam a szerelőtől; amúgy hogy vagytok?]
Én simán elbütykölgetek itthon akármit, és jó szerszámaim vannak, csak nehogy valami olyanba fussak bele, ami menthetetlenül elromlik.
(egy utángyártott bowden egyébként 5000 Ft, akárhogyis, de még szétnézek, csak ne erre is annyit kelljen várni, mert esküszöm jövőre már decemberben elkezdek orientálódni)
Olcsó és megfelelő maximális kiszolgálás.
(így már 40ezerbe lenne a kormánycserém a túrakormány alkatrészeivel együtt, és lassan már jobb lenne, ha az egész motort cserélném le)