Nekem is csutkakormányos, 172cm-hez, de simán megszokható. Az elején én is görcsöltem, fájt a csuklóm-nyakam. Gondolkodtam is a túrakormányosításon, de pár hét alatt megszoktam, és már a sokszáz kilométeres túrák sem jelentenek gondot.
akkor ott valamit elbénáztak... haverom gsxrén gyakorlatilag a 0kmes gumi lett így megjavítva.. majd görögországban kapott még egy dugót egy szög miatt.. egy dugóval is rendszeresen ment 250felett (jócskán órán belül Bp-Szeged..), és a második dugóval se volt semmi probléma végigkanyarogtuk vele a balkánt gond nélkül..
(mondjuk az is lehet, hogy egyről beszélünk csak amit én dugónak hívok.. te gombának.. )
Nekem az első motorom volt GS500. Az első hosszabb utam után pár napig nem tudtam forgatni a fejem, annyira beállt a hátam/nyakam. Egyszerűen csak végig "feszítettem" az utat a fenenagy koncentrálástól.
Szóval csak lazán...
Éppen akkor fájdul meg a hátad ha egyenessen ülsz, ha támaszkodsz- egy kicsit- a kormányra az tehermentesiti a gerincedet.Az más kérdés, hogy akkor meg a csuklódat terheled.
Lehet, hogy csutkakormányos verzión ülsz. Az enyém is olyan, és jobban rá kell dőlni. Egy idő után fáj a hátam tőle. 180 cm magas vagyok, és nekem ez kényelmetlen.
"Karbi az 100% h tiszta" VOLT! Az évek alatt lerakódott cucc lehet, hogy most felszakadt, és bekerült az áramlásba. Húzgáld le a csöveket a csapról,hogy folyik-e rendesen. Ha le volt véve a tank, lehet, hogy az alján lévő csap záródott el kicsit. Én mondjuk kipróbálnám a motort menet közben nyitott csappal és tartalékkal is.
Most kedztem el motorosjogosítványul tanulni és pont egy ilyen GS500-as csoda a tanulójárgány. Péntek voltam először gyakorlni, óra végére (és azóta is), majd szétszakadt a hátam. Rosszul ülök rajta, vagy kicsi nekem ez a motor, vagy mitől van ez? Esetleg nem szokta a paraszt a szántás? Ti milyen paraméterekkel gyűritek ezt a masinát?
Majd az lesz, hogy ujbol kipucolom a tartajt, meg atnezem a benzincsapot. Karbi az 100% h tiszta, meg azt mar nem akarom szetszedni, bar mar csukott szemmel menne . Na majd hetvegen haraerek.
Ezek szerint itt ennyire szar a benzin, tobb piszkot tartalmaz, mint oktant.
Ez ismerős, egy kollégám mondogatta mindig: "Egy jól működő dolgot ne akarjunk még jobban működővé tenni!", mert általában akkor romlik el, ha belepiszkálunk!
Nekem is ráférne már kilométerileg a szinkron-szelephézag, de ha egyszer most olyan szépen ketyeg... Mondjuk a szinkron nem egy nagy vaszisztdasz, az lehet lesz nemsoká, bár most az egy hónap múlva esedékes műszaki vizsga jobban izgat.
Halihó mindenkinek.
Utólag is boldog nyuszit mindenkinek. Stílusasosan kettőt is majdnem elütöttem hétfőn, de mindnek szerencséje volt hogy ilyen zseniális és nagyszerű sofőr elé ugrottak ki mint én. A másodperc tört része alatt átfutott az agyamon hogy ,,b...ssza meg" és már kerültem is ki miközben fékeztem.
Más. Van valakinek tapasztalata hogy az olajshop-ból megrendelt cucc kb mikorra ér ide?
Én azt az elvet vallom,hogy mig jól megy és müködik,nem piszkáltatom!Tavaly óta baszogat a szerelöm apja,hogy csörög a szelep!Én meg visszadobom neki a választ,hogy legalább hallom hogy van benn!Elmondom neki minden évben,hogy majd 24000-nél megnézheti,ha akarja!Láncot is folyamatosan ujat akar velem vetetni!A gyári még jó lesz pár évet!32000-ig talán kibirja!Végül is,ha ezt a 16 évet kibirta,lehet hogy elmegy még!
(mondjuk az is lehet, hogy egyről beszélünk csak amit én dugónak hívok.. te gombának.. )
Nekem az első motorom volt GS500. Az első hosszabb utam után pár napig nem tudtam forgatni a fejem, annyira beállt a hátam/nyakam. Egyszerűen csak végig "feszítettem" az utat a fenenagy koncentrálástól.
Szóval csak lazán...
Ha nem boldogulnék, kérem a segítségedet, mert feleslegesen nem akarlak iderángatni téged.
De már kitoltam a gépet, csak azt nem tudom miért. Tankoltam 15l -ert és fizettem kb 5000! AZANNYAÚRISTENITENNEKATOLVAJVILÁGNAK!
Valamint lenne még egy műszakim, és egy 24K szerviz.
És idén nem ezek lesznek a legfontosabb kiadásaim...
Most kedztem el motorosjogosítványul tanulni és pont egy ilyen GS500-as csoda a tanulójárgány. Péntek voltam először gyakorlni, óra végére (és azóta is), majd szétszakadt a hátam. Rosszul ülök rajta, vagy kicsi nekem ez a motor, vagy mitől van ez? Esetleg nem szokta a paraszt a szántás? Ti milyen paraméterekkel gyűritek ezt a masinát?
Ezek szerint itt ennyire szar a benzin, tobb piszkot tartalmaz, mint oktant.
Nekem is ráférne már kilométerileg a szinkron-szelephézag, de ha egyszer most olyan szépen ketyeg... Mondjuk a szinkron nem egy nagy vaszisztdasz, az lehet lesz nemsoká, bár most az egy hónap múlva esedékes műszaki vizsga jobban izgat.
Utólag is boldog nyuszit mindenkinek. Stílusasosan kettőt is majdnem elütöttem hétfőn, de mindnek szerencséje volt hogy ilyen zseniális és nagyszerű sofőr elé ugrottak ki mint én. A másodperc tört része alatt átfutott az agyamon hogy ,,b...ssza meg" és már kerültem is ki miközben fékeztem.
Más. Van valakinek tapasztalata hogy az olajshop-ból megrendelt cucc kb mikorra ér ide?
(próbáld ki h mindent kitisztítasz tanktól karbiig, hátha)
"csak mennyen a drága""
Amúgy a 120-feletti fulladásra: nekem tavaly pontosan ugyanezt a jelenséget egy karbi-tankszűrő-tartalékcsap-pucolás megoldotta!
Amúgy meg minden így romlik el: tegnap még jó volt, ma már nem.