Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi szépen, én is remélem
Nem esz baja, ha rendeltetésszerűen használod, lassan elcsipegeti.
sziasztok.

Lenne egy kérdésem, most cseréltem olajat a gépen (szűrővel együtt) és 3 litert bele öntöttem és most este 100 km után néztem az olaj színtett, kicsivel feljebb van mint kéne 2-3 mm vel. Engedjek le belöle egy decit, vagy nem számít (csak a szimeringek miatt kérdem)?

köszi a válaszokat..
Köszi, rögzítettem !
Mármint a töltőáramnak!
Nincs mit! Legalább 14,5 V-nak kell lenni.
Jjjjaj, lemaradt : .
Hmm... Lehet az a méricskélés nem ártana, valóban. Akkor legalább tutira kiderülne. Kösziii .
Én is tudom, hogy Te tudod, hogy én tudom........
Amit meg kérdeztél, folyamatban van, eddig nem kapott választ, de holnap ő dogoz, úgy lehet hatékonyabb lesz .

Tudom én, csak aggodalmaskodok, hogy inkább az akksi purcanjon ki, mint hogy szét kelljen berhelni Pöfit... Azt utálnám ...
Aztat szeretném válaszolni Neked, hogy bezony, kipurcanhat.
Ha apu elég ügyi, akkor tud neked töltőfeszkót mérni. Így rögtön kiderül, a generátor-fesszab kombó rendben van-e e.
Amúgy ha merül az aksi, a gyujtásra már nem jut elég cucc, azért van, hogy teker, de mégsem indul.
Ez nem az, mert Ő Budaőrsre és az M3-ba jár felváltva!
A nevében KawaSzati, de azt nem tudom, hogy Kawasaki?
http://www.kawaszati.hu/
Melyik Kawa szervíz? Csak mert a Fiam is ott dolgozik.
Ne izgulj,a mai akksik már valamelyik 6.5 honapot is kibir!Persze mert a garancia 6 honap!Cseréld ki egy jóra,azt probáld meg!Ha az is lemerül,akkor szerviz!
Elvileg meg is tudom csinálni, csak nehogy valami menthetetlenül elállítódjon vagy netán eltörjön, mert gyakorlatlanul álltam hozzá.
Borzasztó egyszerű a dolog!

Fölrakod a kormányt, a karokat a markolatot, meg mindent..............
éééééés kipróbálod!
ENNYI! Ha működik akkor jó, ha valami nem akkor azt csináltatod!

DE NAGYON BÖLCS VAGYOK MA!
Meg hát . Köszi, akkor még jó vagyok az egy akksicserével kevésbé aktív használattal is .
"elfordítottam balra a kormányt és megindult a motor" ez jóóó. biztos néztél, mit csinál már a gép magától.
Nade a kuplung-, a gáz-, vagy a kézifékbowdent kell kicserélni? Vagy mind a hármat? Lehet, hogy bizalmatlan vagyok, de akkor mennék tutira, ha mutatnák nekem a műhelyben, melyiket kell kicserélni, nem pedig előre rámondják, hogy mindhármat...
Ezt jólmeaszondtam?
Tündérem! Az én motorom kicsit több mint 3 éves és a harmadik akku van benne ( na ok én egy kicsit aktívabban használom :D ). Ha zárlatos lett akkor simán lemerül 1 nap alatt is, sőt a töltést sem biztos, hogy fől tudja venni.
Sziasztok
Segíííííítség ! Pöfi nem indult mámma délelőtt. Be se lehetett tolni. Eddig pöcröff, de 2 napot állt most, tegnap beindult délután, de csak úgy, hogy kihúztam a vellanyt . Az akksi 3 éves, apu azt mondta, hogy kicsit alacsonyabb volt a feszültség mint kéne, meg a folyadékszintet is megpiszkálta, oszt most tölti.
Aztat szeretném kérdezni, hogy 3 év alatt kipurcanhat-e az akksi? Avagy mennyire gyakori, hogy a generátor felmondja a szolgálatot féligmeddig 5 évesen ? Lehet nincs minden rendben a töltéssel, mert 2 nap alatt nem merülhet le az akksi. Vagy az akksi kuka, de 3 évesen ?
Mondjuk inkább az utóbbit választanám ...
Azért kell kicserélni, mert lehet, hogy feszülni fog. A GS-re raktam enduro kormányt......jó széles faszántos volt, csak rövid lett a bowden....elfordítottam balra a kormányt és megindult a motor.... okozott ám kellemetlen meglepetést!
Apropó kicsúszás... Gyakorolnom kell a motor rendes bedöntését egy pályán, mert bénázok vele. Nem merem jobban bedönteni, ezért viszonylag lassú vagyok kanyarban.
Most írtam nekik is:
http://www.bowdenszerviz.hu/in...
Nem tudom, melyik bowdent lesz szükséges kicserélni; nem látom, hogy 5 cm-es emelésnél miért kell egyáltalán. De említették itt a fórumon, hogy elképzelhető a csere egy hosszabbra, hogy a kormány teljes elfordításánál se feszüljenek.
Mióta én fölraktam kétszer csúsztam és kibírta!