Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De, nagyon
Látod
megvan! de nem kapsz képet! mit kíváncsiskodsz?
Miért, te sem dolgozol?
Megvan az új ruhád?
Nem dobsz fel képet róla?
A hét, a hónap sőt az év mondása!

"Sokkal több férfi költözne el otthonról, ha tudná, hogy, hogyan kell összecsomagolni! "
Én is nemrég értem haza, nekem ma szaladgálos napom van!
Ebéd után megyek tovább!
Most jöttem haza! illetve reggel!
ÉS TE?
Nem, ez a kacsának szólt!
Jaj azt hittem nekem írod
Te már megint nem dolgozol?
Szia!
Tényleg gyönyörű idő van csak nem valami meleg!
Szia!
Tényleg gyönyörű idő van csak nem valami meleg!
bízom benne !
Ma talán nem fogsz
Tegnap reggel azért sikerült eláznom!
Sziasztok!

Mit szóltok hozzá milyen szép idő van ma..
Csak ijesztgetés volt hogy egész héten esni fog
Ez az új attack 2, már kétkomponensű, mint Rati pilotja!
Hátha többet megy el,mint az előző tesója (14500). Érdekes ez is, mert Pl Én durvább sofőr vagyok mint Te, mégis 19e.-t mentem vele és még nem volt kinn a vászon. igaz én igyekeztem használni a szélét is, mégis kockás volt!
Jó, azt tudom, hogy csak az óra, de az egyszerűség kedvéért annyit mondtam, amennyit mutat.
Folyamatosan én se járatom 7ezer fölött, mert nem akarom szétgyilkolni. Azt azért érzem, hogy fölötte már nem tetszik neki. Csak gondoltam rákérdezek, hogy a tapasztaltak mit mondanak.
A fogyasztására nincs panaszom, közúton akármit csináltam vele, nem tudtam 4,5l-nél többet megetetni, ezt is autópályán, folyamatos (óra szerinti) 140-nél, 1-2 előzéssel tarkítva, ahol mondjuk elment 150-155ig is. Túrázás közben 4-et eszik.
Szia!

Főleg azzal számolj, hogy 7000 fölött elfelejtheted a GS híres takarékosságát és az olajat is elkezdi csipegetni! Én, ha pályázok is, a fordulatot max. 6500-7000 között tartom, ez a 120-130-as utazó (140-et mutat 7000-nél, de nyugodtan vonj le 10-et!), itt még elvan a 4l/100km körül. Ez a gép inkább országútra való, a kényelmes 100-110-nél (5-6000) akár 3,5l/100km-ig is lemehetsz, ez az ő világa! Persze velem is előfordul, hogy egy-egy gyorsításnál 8-9000-ig kihúzatom, de ez ritka.
Ezt cáfolom.....
Én a Gs-t pont akkor cseréltem le mikor már nem volt elég......mert mentem volna....de már 2 személyel nem bírta (25kw-os volt)

Most hogy egy 3,4x nagyobb állomány van a seggem alatt - akkor is csak ugyan úgy megyek......csak épp ez a motor már tudja, és neki ez az utazó......
Szóval azért mert a GS 160-nál megállt.....(100-140 közt járkálok Én is) azért a Banditát nem 230-al hajtom.
Kösz!

ezért kérdeztem......
a roadattac már bizonyított.....szóval akkor afellé megyek.
A pilot az nekem egy anyagi univerzumválság.....majd 70-80.000ft/szett.....
Tudom hogy sokáig elmegy (Olvastam Rati szövegét) de egybe nincs annyi....
Azt hiszem talán Én használtam a legtöbbet itten GS-t.....vagy aki többet ment GS500al mint 68.000km az szóljon közbe.

Szerintem a GS egy túramotor......nem arra van amire neked kell.
Ha állandóan így járkálsz akkor egy 600-650-es gép kell neked, aminek ez az utazója.

A GS 90-120 közt érzi jól magát, de nem 140-nél 7-8000-res fordulaton.

Minél jobban hajtod, annál jobban kopik......
Vegyél egy nagyobb gépet - mert ha ezt széthajtod, akkor nem hogy motorod nem lesz, de még el se fogod tudni adni.
Gondolkodom én nagyobbon, csak az anyagi tehetség hiányzik hozzá...
Amit tudni kell, hogy nyilván nem non-stop megyek 140-et vele, na meg újonnan vettem a gépet, tehát más nem gyilkolta előttem.
Mivel a 6ezer csak fele a fordulatszámnak, gondoltam a 7ezertől se lesz még különösen baja, egy új motornak azért bírnia kéne.
Nem tok többet,elfáradt neki!
bővebben.. léccilécci