Volt egy ismerösnek,aki eleinte szépen közlekedett,hibák nélkül!Egy év mulva hozzászokott és 140+ -al ment utazóban és a Gs ezt "meghálálta" neki!
Nem erre találták ki!
ez milyen igaz... elég ha csak mélyen magamba nézek.. gs utazója 120.. 120al megyek vele.. ha akarok ha nem... a kocsinak 160 a kényelmes.. azt meg annyival hajtom.. és mind1 mi van a kezeim között.. mert a babettával tudok éssszel 35tel menni.. meg ha kölcsönkapom az "egyesületi" ladát azt se hajtom 110 fölé.. ez már csak ilyen
felhivtam felejtős, esett vele müszerfal hiányzik...40ezerért tud müszerfalat azt mondta zaért ien olcsó...már néztem ki másikat, haverom ma nézte meg azt mondta h a hangja jó, eldölt a motor kicsit karcos de csak közelről látható, 7végén go Debrecen
szedd össze h mik az apróbb bajai.. és ha tényleg csak azok az apróbb bajok vannak.. akkor próbálj meg belőle lealkudni 100 körül.. 450ért talán oda is adja.. abba meg ne menj bele h majd ő rendbeteszi.. nem bízz meg ilyesmiben. Az a tuti amit magadnak csináltál meg rajta
Ja, ilyen az élet! Nem sokkal később elállt, és a szél dolgozott, szárított. A 2-es út Váctól Rétságig : Naszályring! Viszont az első dombon 9 db kereszt van.
Te mondtad,én meg, meg is néztem és nem esett,száraz volt az út.
M2.-ig nedves flaszter,de onnan száraz Bgyarmatig,királyok a kanyarok,azt Bgy-től megint nedves uttest végcélig,de nem áztam .
Haza felé már M2 is száraz út és napsütés
Most van benne 10e. sztem a felénél tart,esőben viszont nem jó, mert minta nélküli a közepe! A road attack jobb volt!Legközelebb Michelin pilot road 2-t veszek, ha bele szakadok is!
Igazából egy óvatos kisebb csúszás benne van mindenben, és attól az még lehet egy nagyon jó motor. Ha megnézed, kezd el bontani:). Az ülést levéve be lehet nézni az oldalidomokhoz, ha semmi rejtegetnivalója nincs az ürgének, még lehet azt is megengedi, hogy leszedd őket, tízes kulcs, meg kb 5 perc. Azért mondom, mert ha az enyém elkészül, azon sem a gyári matrica lesz oldalt, de az idom maga (hála az égieknek) nem volt törve, legalábbis eddig, vagy ha igen, akkor újat vettek, és szépen le is fényezték + gyári matrica. Sok sikert hozzá.
megi
nt én lennék a szokásos dolgaimmal:), sajnos még nem találtam meg a számomra ideális motort...ez talán nekem való, bár a teleszkópból folyik vmi meg a hátsó idomon sem gyári matrica van lehet h estek vele tud vki vmi tanácsot adni mire kérdezzek rá ha felhivom...vélemény? :D rendesen meg lett fogalmazva...:)
Nehezen fogod hallani,mert én megcsináltattam egy másik rendszert,és nem használom!Jelenleg árulom!Szerencsémre nem a gyárimat kezdtem el átalakitani,hanem vettem egy bontott rendszert 20-ért,elmentem érte és átalakitottam.Nem volt egy nagy üzlet,de nem szórtam ki annyi pénzt,mint ha vettem volna egy tuning dobot és szétvágtam volna hozzá az alap rendszert!
Nekem is tetszik a mély hangú kipufogó, de ha ezeket mind be kell hozzá állítani, asszem későbbre halasztom a projektet (vagy eleve a sportdob vásárlását; az megint szerviz, sokezer pénz) mert csomó minden másra költök és fogok költeni. Azért az egyik túrás találkozón meghallgatnám a motorodat.
Sokat nem fox rajt tudni változtatni,max egy hangtompito betéttel!Az enyémbe is rakható,de azt még nem csináltam meg!Tompább hangja töle!Nem hinném hogy szaroznak vele a rendörök,mert gyári dob,csak "kiégett"!
Viszont a karburátort azt tök át kell löni hozzá,meg a levegö utánpótlást is meg kell oldani!
Azt a rizsát,meg a sok hülyének irtam oda a videó alá!Pl,hogy nem szabad utcán....
Elsősorban azoktól kérdezném, akik nagyon sokat csavartak bele a GS-be:
Mennyire szabad hajtani a gépet? Elég sportosan vezetek, de tiltásig nem szoktam kiforgatni a gépet, ha épp kapkodósabb vagyok, 8ezer körül szoktam elváltani. Mennyire bírja a strapát? Folyamatosan kb. 140-et szoktam vele menni, ott ugyebár 7ezret forog. Ez sok neki folyamatosan, vagy nyugodtan hajthatom ennyivel?
Nagyon jó hangja van, de írod is, hogy: "90 KM/H SEBESSÉG FELETT HANGOS,ZAVARÓ!
KÖZLEKEDNI NEM SZABAD VELE!"
Nekem az a lényeg, hogy ne figyeljenek fel rá a rendőrök, és szabályos legyen.
Nem erre találták ki!