Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

..a jéger az a topik szent itala.. már csak azért is kint marad

benzinre költök az esetek többségében nem alkoholra.. benzinre nem is sajnálom a pénzt
Hát, ami azt illeti, már a profilképeden is látszik a meggyőző viszonyod az alkohollal..
Jó az, kell néha
nem.. csak 4 napig buliztunk.. most értem haza

a sok alkohol.. az a baj
Kössz az infót, remélem hasznát veszem.

Lebetegedtél? Biztos a sok csajozás . Na akkor minnél hamarabb gyógyulj meg, mire jön a szép idő, és megyek át motorral, megigyunk valamit.
Sziasztok!
Még most szedtem szét a gs-emt és az a kérdésem, hogy a vezérműláncot hogy kell kiszerelni. Még jobban nem szedtem szét csak ha esetleg valami fennakadás lenne ne akkor kelljen beírkánom. A vezérműláncon nincsen szerelőszem és gondolom legalul valahogy ki lehet akasztani anélkül hogy a blokkot szét kelljen húznom.
A válaszokat előre is köszi!
Üdv: Gábor!
..az a vicc h az agv airtechembe még soha nem tudtam beleizzadni.. a nyitott airohba meg mint a ló.. mert nincs rajta szellőző, és a fejem úgy bele tudott sülni, hogy az kegyetlen

ha mindenféleképpen jet sisakot akarsz, olyat vegyél amin jó sok szellőző van..
Nem a légszűrő cseréjével van a gond, hanem a dobozával.
Nem cserélni kell, csak ha ki kell venni pl. Szerencsére azt sem kell sokszor. Csak volt olyan időszak, amikor halálát kívántam, de most nyugodt vagyok, és hallgatok a szép szavakra, és nem lesz nyitott légszűrőm, megyek és veszek majd egyet a gyári csunya rossz kis dobozkába
Miért is?
Én egyedül csináltam mindig, és egy légszürőcsere kb ha 2-3 percig tartott. Csak a megfelelő technikát kell megtalálni, hogy hassal tarsd a tankot, és közben az egyik kezed szabad legyen.

Hang?
ez már amolyan kipuffogós dolog.
A hangért képes lennél belekölteni egy rahdeli pénzt, és kockázatot?
A légszürő háza nagy - ez tény, de ott nem tudsz helyet sporólni, hiszen ha meg is van akkor mit teszel oda? A tank alatt van, vagyis tárolóreksznek nem jó.


Szerintem ne szórakoz vele.....ennyit nem ér meg. Főleg ha bekapja port, ami drága hazánk velejárója.....

Múlt héten pucoltam le a vasat A-tól Z ig.......
lementem vele 260km-ert.....
Nincs 20-30 fok, nem poros az idő - mégis tiszta por a motor....
Honnan? Pegig CSAK országúton voltam...

De ugye nem az Én mocim, pénztárcám.......szóval a döntés a tiéd.
hali
érdekelne, hogy a szegedi lajosos boltban, van, vagy szokott e lenni levegőfilter a GShez, meglehet azt nézni valahol?
mert kedden megyek át akkor, és veszek.
Naigen, mindenképpen csak kánikulai, városban futkározós sisaknak szánok egy ilyesmit, nem túrára, hosszú útra, vidékre.
Én kb 10-12ezer kmet nyomtam hasonlóban... Airoh naked , csak utána vettem zárt bukót.. 2007ben még csak olcsónak se volt mondható. 80 felett qrva hangos.. mert "kilóg" belőle az ember füle.. de minőségi kifogásom nem volt vele, kifejezetten szerettem. Most már csak boltbajárni veszem fel, utas sisak lett belőle..

160 felett meg majd leszakadt a fejemről..
Esőben szúrták a pofám az esőcseppek, és nyeltem benne méhecskét is..

Mondjuk mindig tartottam tőle, mégis csak egy jet sisak.. ki lehet vele harapni az aszfaltot ha úgy adódik..
hát igen, ezért is kérdeztem meg, ki milyen okosat mond, és győzzön a jobbik
Most így volt szó több dologban a "hogyan spóroljunk" elve, de ezt pl bukónál nem szabad, ill max úgy , hogy várod, h ami tetszik, akciós legyen. És ez a bukó nekem nagyon a semmitmondó kategóriába tartozik így első látásra. + pl nyeregtáska kiszakad, szar és kellemetlen nyilván, de nem hal bele az ember. De azért bukó már más tészta.
"A Lajosban" ezen felnevettem!
erről mi a vélemény, milyen lehet?
http://www.homasita.hu/index.p...
külsőre baromira bejön, ilyet kerestem már mióta. pilótavizor + nem olyan vaskos, mint a mostani nyári bukóm,
Helló! Ez Louis nyeregtáska, nem saját gyártmány. Egy sráctól vettem (asszem 10ezerért), de mintha új lett volna, alig használták. Van a tetején fogó, ha levennéd és úgy viszed, van benne kivehető merevítő.
Hát igen, sjna néha túlteng bennem a bütykölési vágy, bár azért suli mellett sokszor azt + x ezret sem olyan egyszerű összevakarni. Most ez van, később majd csak jobb lesz.
Ez igaz, sajnos nekem is volt ilyen időszak bár nem pont ezzel a problémával. Azért fontold meg, hátha nagyobb bajt csinál, mint amennyi hasznot hoz.
Srácok azért érdemes lenne jobban körülnézni mielőtt szaladgáltok varrónőhöz meg átalakíttok mindenfélét ami nem rávaló.Én is szeretek barkácsolni de tényleg megéri mikor van mondjuk a lajosban 2x20 literes táska 11e ért tokkal vonóval hevederrel?
link
Én picit rádobtam pénzt és 21e ből kijött ez is:
igaz akkor akciós volt

A 12link voltos csatlakozóból meg inkább ezt vettem mert van felfogató füle:
hát ez mind szép és jó, csak sajnos nem így ment.
szerencsére már sikerült a problémát kiküszöbölni, de volt olyan időszak, amikor naponta kb 2x szedtem szét, pár napon keresztül, még sikerült megcsinálnom a baját.
karbi pucolás kisezerszer, majd aztán benzinfilter, majd karbipucolás, majd pakolásjatítáv ismét párszor....
de mostmár nem akarok szétszedni, megbeszéltem vele, hogy jó lesz, és nem rosszalkodik az idegeim kárára.
És egy kérdést ha szabadna feltenni. Jól látom a képeiden, hogy sima táskából csináltál nyeregtáskát? Hogy bírja? Nem volt eddig gáz vele? Azon filóztam, hogy keresek egy varrónőt, még van is ismerős, és vele megpróbálok csináltatni. Veszek két normálisabbnak tűnő, bővíthető táskát, és hevederrel összekötöm, megerősítem, fényvisszaverő rá, stb. Ez még csak terv, de ahogy néztem 15 alatt nem nagyon vannak, és még az is noname, és literre sem túl nagy. Mondasz a Tiedről pár infót? THX
Érdeklődj sztem itt a szerelős fórumon, hogy ahol laksz, nem ismer e valaki egy NORMÁLIS szerelőt. Persze van benne lutri nyilván, de azért nem is jellemző az 5000 ft-os óradíj, mint a szervizekben, és akkor még baráti árat mondtam.
Tény, h játszani kell kicsit a légszűrő dobozzal, hogy a helyére menjen rendesen, de biztosnem véletlenül úgy csinálták meg a japók és akkorára, mint amekkora. És azért legyünk őszinték, szezon elején kivenni, meg visszarakni, az nem nagy dolog, többször meg minek kivenni, nem állítgat az ember folyamatosan karbit még akkor se, ha ért hozzá, pláne, ha nem vágja hogy kell. A dobozt kivenni meg ugye a légszűrő cseréje miatt se kell.
ja, de még 1: Pátyon, egy műhelyben. Olajcsere, olajszűrőcsere, légszűrőcsere. Azért mentem oda, mert emailben korrekten válaszoltak, aztán egyértelmű volt a szakértelmük, normál áron. Viszont oda kijárkálni...
Állat cuccok. Ezt az egészet a PC vs Mac-hez tudnám hasonlítani: a PC sokkal olcsóbb, javítható, szerelhető, bővíthető, míg a Mac-et a gazdagok veszik, akiknek egyben kell minden, izzadtság nélkül. Najó, nem filozofálok.
Van egy bevált szerviz (Kék Hold), igaz, csak 1szer voltam ott, és korrekt srácok szerelték a motoromat (kerékgumi-csere, csapágy), más, megbízható szerelőkhöz viszont nem tudok fordulni, nem ismerek. És sosem tanultam gépészetet, elektronikát, más a végzettségem, habár makettezem 10-en X éve, ami jól jön.