Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem plusz erő a végcél. több okból is gondolkodtam a témán. a légszűrő dobozát az utálom ugy ahogy van, egy kész szenvedés ki-be rakosgatni, jobb hangja lenne, az ára kb ugyanaz, mint a gyári.
na nem mintha olyan sűrűn szedném ki a légszűrőházat , de ha eljön az a pillanat, egy istenveszettség...
Sportlégszűrő témához:
A GS500 általános és igen találó jellemzése és beceneve: 'öszvér' .
Vagyis nem versenyló!
Nem akarj belőle azt csinálni, ez a gép inkább univerzális, arra tökéletes, hogy akár napi szinten szaladgáljunk vele, de elvisz több ezer km-t is túrázni, olcsó fenntartani, keveset fogyaszt. Nem erőgép, de pont elég.
Ez tényleg jó!

Nekem a GS-en, GSF-en is elsőre sima szívrgyújtó aljzat volt.
Bármilyen kupakot tettem rá a fém részei szétoxidálódtak fél év alatt.
Ez viszont réz érintkezős - ami ugye nem épp az oxidálásról híres anyag.
Az lehet benne zavaró, hogy ha kopottas a dugaj, akkor lötyöghet benne, hiszen amolyan STEK aljzat szerű..... de ez is megoldható egy kis gumival, vagy tömitéssel




Ha kell tipp itt vagyok:-)
Sok hülyeséget megoldottam már:-)

Bár a mai napig a Bugspoilerre vagyok a legbüszkébb:-) Hiszen fillérekből hoztam ki (kb 100ft?), mig a boltba kemény 69000ft....
Ilyen a gyári -és ilyen a BLUE féle:-)
Köszi, ez jó! Egyszerű és nagyszerű. Okosodom a cikkeidből, mit-hogyan kell és lehet felszerelni a motorra, aztán "belevágok" én is.
Anno körbejártam a témát.....
Nekem ez jött le:
1., a szürő miatt több benzint kell adagolni, vagyis kell egy karbiszinkron
2., 4000km-enként tisztitás.....és nem olcsó a folyadék amivel ezt véghez lehet vinni.....
3., Nem lesz olcsóbb a végkifejlett, hiszen szürő, tisztító folyadék, és több benzin......szóval GS-nél Én megvettem 10enX euróért a Louisos légszürőt oszt jónapot.....12000-ként meg kicseréltem
Én ha jól emlékszem akkor a MOL kúton vettem......egyszerű szívargyújtó hosszabbítót.....
A dugajt levágtam, tettem rá egy biztósítékot és két sarut.....


Így néz ki:
persze 1db aljaztként.....gumival a tetejére.....
Vagyis esőben simán ráteszem a gumi kupakot.....
Szerelőmet annak idején én is kérdeztem, hogy érdemes e, de lebeszélt róla. Okok: a direkt vagy sportszűrő pont azt a port engedi át, amit a sima gyári nem, tehát nem látja el jól a feladatát. Ez pályán nem nagy gáz, de, még ha csak ritkán is, mész egy kicsit porosabb helyen, (nem offroadra gondolok) akkor az már cinkes. Meg úgy általában a GS-t nem használod olyan fordulattartományban, ahol igazából számítana, és eleve minél erősebb a gép, annál többet számít, szóval GS-nél nem jelentene annyi előnyt, mint amennyi kárt esetleg okozhat. A karbi fúvókázás dinamizmusban hozhat valamit, de az áttétel miatt ígyis- úgyis ugyanannyit forog, csak közben valszeg többet eszik. Ezeket nem én mondtam hanem szerelőm, uh én szépen elnyugodtam a seggemen, de ha belevágsz,akkor a tapasztalatok érdekelnek:).
No akkor eleve nagy lenne.....de mivel már itthon vagyok és megnéztem - így meg kicsi, mert nem L-es hanem S-es:-)))


AKINEK KELL.......S-es esőruha ELADÓ
hehej, van valakinek már fogalma a sport levegő filterhez? ha k&n, vagy ha csak valami imitációs direkt szűrő, akkor milyen változtatásokat kell csinálni karbiban? mekkora düzni kell, vagy mi még?
de inkább valami direkt szűrő érdekelne, pl a louisos DELO. ahhoz mik kellenének még...
Naoszt. Hol is gyártják a nagy márkákat, és hol "a többit"? Úgy általánosságban. Nekem is jó lesz ez. Szerencse, hogy vékony vagyok, rám minden jó.
Hát ja.Ott vettem egyet ami rám is megy.Persze a protik cserére kerültek de tényleg jónak tűnik elsőre.

Nem egy márka de a nagynevűek nem értek össze rajtam
Hmm, jónak tűnik. Ott vettem a Heidenau gumikat.
Ubermegabrutál!
Naggggyyon jól néz ki!

Gratula ellentengernagy úr!
Mofakernél 27-35e ért lehet kimondott motoros kabátokat bőrből venni már protival.
Ha csak sima egyszerű kabát akkor nem éri meg.Minden motoros felhasználású terméknél ha komolyan gondolják speciális megerősített varratok és cérna van nameg az anyag sem olyan mint a normál használatúaknál.
Ha nem így lenne cseszhetnéd zakónál mert szépen leszakadna az ujja egy esésnél és akkor a proti sem segítene.
Naés a vízállósága sem olyan a motoros cuccoknak.
Köszi, igyekszem, és majd elmondom a tapasztalatokat.
50ezernél (amennyibe átlag egy motoros bőrdzseki kerül) biztosan sokkal olcsóbban kijövök majd.
Minden megoldható szerintem, ügyeskezű varrónő és pénz kérdése az egész. A kérdés, hogy megéri e, de ha tényleg jó áron sikerült hozzájutni, akkor jól kijöhetsz belőle. Mondjuk, ha már egyszer így nekiáll a varrónő, lehet érdemes bele esetleg csináltatni egy bélést is, meg egy két olyan praktikus dologgal kiegészíteni, amitől jó lesz egy motoros kabát. (zippzárnál belül végig egy végigfutó "csík", hogy ne jöjjön be a cúg, valami szűkítés az ujjába, hogy ott is zárjon, stb.) Sok sikert hozzá.
Namost az az aljzat hogyan, milyen módon vízálló? Ez a motorosbolt-féle aljzat?
Vettem egy baromi jó bőr és egy műbőr dzsekit, akciósan, jó áron. Szerintetek megoldható, hogy belülre megfelelő formájú zsebeket varrassak beléjük, amelyekbe protektort teszek?
Csak annyi, hogy ha volt benne riasztó, meghallhattátok-e volna a sípolását, amikor hozzányúltak a motorhoz?
Köszi a lehetőséget, de nekem ruhából alapvetően M-es szokott kelleni (180cm magas és 70kg vagyok, szóval könnyített fazon).
Ebben a színben a legszebb. grat
Tudom, gumitémával már fárasztottam is a társaságot:).
Okés. Gyógyulj erősen! Jövő hétvégére alakítunk valamit!
Most azért én elmegyek járatni egy ceppeckét!
Köszi Mindenkinek, hogy örültök az örömömnek!