Köszi! 12-kor elszaladok érte, hátha sikerül beindítani - eljuttatni melóhelyre, aztán itt már nyugodtabb vagyok. Most kint áll szegény az utcán . Megnézem majd gyorsan mi lehet, meg megtankolom, mert nekem gyanús az a takarékállás, amíg nem forgattam át, nem volt semmi gond. SZerencsére van a BAH-nál egy kút. Délután, remélem, okosabb leszek.
Szerintem a csővekkel lesz valami......
Ha 100m után leállt, akkor a kosz még nem juthatot el - szerintem - a karbiba......hisz mennyit eszik 100m-ren?
Ha 4L-rel számolok (4000ml) akkor ugye
4000ml - 100000m
xml - 100m
------------------------
= 4ml vagyis még egy feles pohárnyi se szóval szerintem a tömlőben lesz a gubanc....
A kupakos tömlő az valóban a benzintúlolyó - tudommal - így az a tank felső részéből engedi le a naftát ha telenyomtad a tankod
Tegnap éjjel aludt mindenki, nem jártatok sehol?
N. Tibi barátommal elgurultunk picit mert miért is ne Hajnali 2-re itthon is voltunk...
Nyussz, csillagokat nem találtam, pedig akartam olyan képet is
Köszi a megoldást! Kicsit szégyellem magam, mert végülis nem csak informatikus vagyok, hanem karosszérialakatos is vagy mi a szösz. Csak mindenki engem vett tegnap célba és a nap végére már úgy fel voltam rúgdosva agyilag, hogy nem voltam képes gondolkodni. (bár ez sokszor jellemző rám amúgy is ). Ráadásul már egy órás késében voltam és sötétedett is.
Na ma reggel jól alakult... kényelmesen jövök be a munkahelyre, az Erzsébet-hídon a gépezet elkezd alattam erőtlenedni, nem gond, balra lenyúl, benzincsap átforgat tartalékra, majd kb. 100m után böböbö, aztán annyi! Próbálgatom indítani, semmit. Ha tövig beforgatom a gázt és úgy indítok (mint mint régi kocsinál, ha túlszívja magát), akkor nehezen beindul, de folyamatosan 4000 felett tartva marad csak életben, így még föl tudtam vele mászni a BAH-csomópont közelébe, ahol ismét annyi. Ami fura, van egy cső, ami jobbra lent van, gumikupakkal, abból jön a benzin. Az valami túlfolyó? A benzincsapom szar? Mert miután átforgattam, akkor jött a gond. Vagy valami kosz ment a tankból a karbiba? Kinek van tippje, mert szeretném délután megoldani, ne BKV vigyen haza...
Valószínűleg úgy lesz.
Van egy fix KPM-es része (műszaki ellenőrzés, matrica díja, stb.), és ha nem a Közlekedési Felügyelethez viszed, a külsős vizsgaállomás még rápakol valamennyit.
Az a legrosszabb, hogy 1 éve van meg, mindig pöccre indult, azátn kijött ez a dolog fél éve, magától megjavult pár nap alatt, azóta semmi gond, most meg megint.
Aha! Értem. (vicces, hogy nálunk is pont ez a baja a kisautónak. Néha indul, néha nem. Vszeg relé, de nem tudni)
De ilyen autóval necces elinulni akárhova is... Nekünk tegnap a kapu előtt állt le a motor (szerencsére ) és onnantól semerre. Ma reggel meg elindult....
Egy db póló rendel. Lehet, hogy kettő, ha az asszony is szeretne.....