Köszönöm a részletes leírást.
Ezt a csavarbeletörést valaki mondta már, ezért godolkoztam hogy mégis szervízbe vinném...Ha eltörik a csavar nagy a baj?
Viszont tömítőgumit nem adott a Nagyvas, ezt mégegyszer leírnám, ha tőlük rendeltek figyeljetek erre.
Holnap akartam olajat cserélni, de így most keresgélek tömítőt...vagy visszarakom a régit.
A pásztoy max 2 nap alatt megszerzi - nekem eddig legalábbis MAX 2 napot kelett várnom....
bemész hozzájuk és 2500-ért fel is rakják és Centirozzák....
A fedél mint irom elől, a kipufugók közt van!
Kör alaku és 120 fokonkén van benne egy 10-es anya....(a menet a fix - az anyát tudod levenni!)
Ha a csavar is jön akkor elbasztad, mert eltört........pára jártak már igy elötted
Végre vki top-on van!
Nekem oldalra a Louis-os 37 l-es van. Blue-é is uez. A platni jár a dobozhoz, de ehhez kell majd még egy.
Még én nem tartok ott, de Blue leírása szerint 20×20 cm. Ez lehet vmi tömör fémlap, de egy keret is. A lényeg, hogy erre megy rá a dobozplatni csavarokkal, arra meg a doboz egy pattintós zárszerkezettel. Amíg nincs meg a doboz ne csináld előre, hátha nem passzol.
1., kiveszed a nivópálcát
2., kicsavarod a blokk alján a csavart (17-es kulcs kell hozzá)
3., elől a kipuff közt az olajszürőfedelet - NAGYON VIGYÁZNI MERT HA BEVAN ORHADVA ELTÖRHETED A CSAVART
4., olaj kifolyik.....(edényt alárakni ami legalább 3-3,5L-es)
5., KIesik a szürő, mivel egy rugó nyomja
6., beteszed az új szürőt (a teli része van kifelé ugyebár - máshogy amugy se tudod beteni:-)
7., az olajfedelet tisztráa törlöd! megnézed nincs e a maratásban kosz, kavics...stb.....majd beleteszed a gumigyürüt..... ezt is a 3 kis iv miatt nem tudod máshogy beteni....
Ha elbaszod a fedél elnyirja a gumit és ahogy beindul a motor mindenfelé fröccseni fog az olaj......mert ugye nem lesz tömités!
8., benyomod a szürőt, visszateszed a fedelet és meghúzod a csavarokat! - NAGYON VIGYÁZVA!
(majd ha elmentél motorozni akkor utánahúzol neki esetleg)
9., visszacsavarod az alsó csavart.....meghúzod......
10., 2,9L olajat beleöntesz (2,6L a blokk+0,3L az olajszürő)
11., Nivópálcával ellenörzöd - MAJD, mivel ugye full hideg az olaj - és még nem folyt el mindenhova...majd a nivót visszacsvarod!
12., beinditod a motort hogy az olaj tényleg elmenjen mindenhova és felmelegedjen
Kedves egészségedre Naccsád!
Akkor én sem jöttem be hiába ma.
Ott akkor nem fogunk találkozni. De kitudja, összefuthatunk az utakon!
A sárga Zümit tuti megismerem, meg valami szemrevaló leányzó ülrajta, akkor csak Te lehetsz!
Bihar-hegység, Pádis. Nem nagyon tudtuk mire vállalkozunk, amikor befizettük az első részletet. Enyhe tériszonnyal azért meggondolandó lett volna. http://viaferrata.hu/padis.php...
De ahogy a francia mondja: No pain no gain!
Biztos szép lesz, fényképezek majd egy rakatot, aztán felrakom valahova ahol megnézhetitek.
Ezt a csavarbeletörést valaki mondta már, ezért godolkoztam hogy mégis szervízbe vinném...Ha eltörik a csavar nagy a baj?
Viszont tömítőgumit nem adott a Nagyvas, ezt mégegyszer leírnám, ha tőlük rendeltek figyeljetek erre.
Holnap akartam olajat cserélni, de így most keresgélek tömítőt...vagy visszarakom a régit.