Tegnap vizsgáztattam. Igaz, egy kicsit messze Tőled.
Az ár szerintem mindenütt ugyanannyi: 6.000,- pengő.
Előzetes bejelentkezés alapján, protkó nélkül 15 perc volt.
Fékek fékpadi mérése, világítás, duda. Szemrevételezés.
Be sem kellett indítani. Gondolom látták, hogy gyári kipufogó van rajta.
Ennyi volt.
Az a baja, hogz nem indul...
Illetve hol indul, hol nem.
Volt egy tipp, hogy egy relé a hibás, ami a gyújtást, meg az AC-pumpát kapcsolja, kicseréltem tegnap, el is indult, de már előtte is elindult, miután vontattuk pár km-t hazafele.
Aztán kicseréltem az elosztófedelet és a rotort, mert eléggé kopott volt, azóta nem indul.
Vagy a csere okozta a nem indulást, vagy simán nem a relé volt a baj, és most úgyanaz van, mint eddig, hogy egyszercsak majd elindul.
Egyszóval fogalmam sincs mi baja van.
Most vagy elvontatom szervízbe és mondjuka ddig nem javul, meg, akkor talán megtalálják ahibát.
Vagy megint beindul, akkor nem kell vontatni, de akkor meg hogy taláják meg, mi baja van?
Tudod jól, hogy nem az öregek ellen szólok, gondolom nem olyannak ismersz, aki nagyívben leszarja embertársait! Csak, amikor direkt piroson lép le bottal mutogatva, na azt nem szeretem.
Blue, az utam hozzád mostanság nem jön össze, mert a 4-kerekűm betegeskedik és most az az elsődleges, mert nem lesz mivel Erdélybe menni, ha nem gyógyul meg.
Hát tudod, megértőnek kell lenni az öregekkel, de amit írsz az már a"nem az utviszonyoknak megfelelően közlekedés" -be tartozik. Nem 4 zöldváltás alatt kell átérni az uttesten. Akkor menjen tolókocsival vagy van más megoldás is. Ha meg a járást akarja gyakorolni, akkor azt a járdán a parkba kéne. Csak ugye az öregek ezeket már nem látják be, de azért a legtöbben tudják hogy másokra is tekintettel kell lenni, mármint más közlekedőtársra!
Persze tudom hiuak is az emberek ahogy te is szivesebben mutatkozol egy GS-el min egy Rigával ez igy van az öregeknél is. Anyámnak mütötték a lábát, hogy mit vállogatott milyen bottal menjen az orvoshoz. A támasztékos az nem volt jó csak a fekete teleszkopos, mert az olyn"elegáns".
OFF DZSEDÁJJJJJ! Tegnap ez a JEDI ősanya Szegeden kísértett. Szegényen megesett a szívem...
Álltunk a pirosnál (6 sávon) és már a második zöldet engedtük el mozdulatlanul. Ekkor jelent meg a néni a járókerettel, és egy segítővel az úttest közepén. 20 centiket tudott csak lépni szegény, így 4 zöldbe telt, mire átért.
Egy a megállapítás. Nagyon rossz most öregnek lenni...
És milyen rossz lesz majd nekünk, ha alig mozgunk majd vénen... a háztömböt el sem tudjuk majd hagyni.
Ilyenem nekem is volt annak idején az ETZ-nél. (lánckerregés) Amikor megpucoltam a dekli belsejét, én is levettem a lánckereket elöl. Nem sikerült síkban visszatennem utána. Mondjuk az ETZ illesztései elég "bőven" hagynak helyet a balfácánkodásra. Szóval, ha a feszítés nem jön össze, akkor próbáld meg a lánckereket elforgatni a bordás tengelyen. Türelemjáték, ám arra tudok gondolni, hogy a nem kevés megtett kilométer miatt egy helyen "összeszokott" a tengellyel.
A váltó. Ismételhetően csinálja ezt tegnapelőtt óta, vagy egyszer sikerült csak végigkapcsolnod 1-6-ig? Mert, ha nem minden megállításnál, akkor egyszerűen úgy álltak meg a fogaskerekek a váltóban, hogy be tud ugrani mindegyikbe. Azért gondolok erre, mert egy kis feszítés (kiemelő) miatt elkezdene csúszni a kuplungod... a Gs elég erős már ahhoz, hogy ilyenkor elforogjon a tengelykapcsoló... azt pedig azonnal észreveszed.
Remélem tényleg csak ilyen bagatell bajok vannak ott!
((( Amikor megtisztítasz egy olajos vasat, akkor mindig jönnek elő ismeretlen hangok... én az öreg autómnál ezt megtanultam... aztán ezek a hangok már nem bántanak, mert eltűnnek, vagy éppen megszokod őket. Azért nem árt utána járni. )))
Nos, ez az én gondolatom... bár a műszaki tudományom elenyésző.
Figyu olyan fordulékony mint a GS csak 1 van: az MZ De gondolom arra azért nem akarsz váltani
Szerintem találsz más szempontot is ami fontos egy gépnél. Minek 1000-es ? Miért ne? Csak azt ne mond hogy nem tudnád használni.(nem ki) Képzeld el te tudsz legjobban kigyorsitani és mindegy mennyire vagy felpakolva 2 személlye ésa milyen emelkedő jön meg se érzed és még vissza se kell váltani stb stb És amennyivel nagyobbak a ccm annyival nem drágábbak
Kucsi TDM850-esét próbáltam már, és a nagy teló miatt majdnem megboritottam a gépet:-)))
Próbáltam ugy fordulni, mint a GS-el:-))) Hát épp nem jött össze:-)))
De 1000-res gépet nem vennék............MINEK?
Egy 600-as nekem BŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐVen elég lenne életem végéig (na jó egy pár 600-as:-)
Gáz az ha a kuplung behuzása nélkül simán váltogatom a motort álló helyzetben is?
Ergo áll a motor, a kuplunghoz nem nyúlok, de simán berakom 1-2-3-4-5-6-ba? majd vissza?
Tegnap ugye megpucoltam mindent - és az egy dolog hogy NAGYON finom lett a váltó, de nem rémlik hogy előtte ezt megtudtam volna csinálni:-))))
Lehet hogy a kiemelőhöz bekerült valami dzsuva igy folyamatosan feszit egy kicsit?
No meg majd a lánct kell megnéznem, mert ugyan lefújtam tegnap, de ha kézzel tekerem a kereket kerreg.....kattog valami...... (lehet hogy van 1 menetnyi különbség a feszitésnél?)
Ezt is megnézem:-)))
Nekem az Andrássy úton volt hasonló esetem nemrég kocsival. Két sávban nyomultunk kocsival, én vezettem fel a sort skodrimmal, nagy rössel, ahogy kell pesten. Aztán mami úgy érezte neki minden forgalmi szituációban elsőbbsége van, így simán elindult a piros lámpán... A mami FELEMELTE A BOTJÁT, és mint egy jedy megállította a hömpölygő forgalmat, majd átcammogott a 2x2 sávon... azt hittem beszarok! Persze fékezés volt tisztességesen, fél szemem a tükrön, ki, hogy érkezik bele a seggembe. Mák volt, csak csikorgás és más semmi.
Volt ma egy vészhelyzetem, leírom, h mindenki tanuljon belőle.
Szóval ma délután úgy döntöttem h gurulok egy karikát. A város központjában olyan 70-80-as tempónál látom ám, hogy a nagyika mindenféle körülnézés nélkül lelép elém az útra, tőlem olyan 30 méterre. na mondom ez érdekes lesz... mindkét fék be, hideg gumi persze megcsúszott, nyikkant első és hátsó is. hálistennek nem vesztettem el a kontrollt, a néni előtt néhány méterre megálltam. utána gondolkodtam, hogy esetleg kikerüléssel kellett volna próbálkozni, de akkor abban a pillanatban ösztönösen a fékeket használtam.
a lényeg, h nem lett baj, de nem sokon múlt. ami csodálkoztam, hogy még csak heves szívdobogásom se lett, pedig autóval ha egy egy húzós helyzetbe kerülök utána minden bajom van.
tanulság: nénikre figyelni, városban nem 80-nal menni!
Nem drága a kirándulás, de annyira nem olcsó, hogy veszni hagyjuk.
Meg számítanak is ránk.
Azért jó halevést.