Keresgélj. Olyan nincs, hogy nincs. Én mondjuk felhívnám a nagyvasas komusokat, és érdeklődnék telefonon. Ha egyszer volt hozzá, akkor lesz is. Max. most nincs készleten...
Amikor gondolkoztál az otthoni szétkapásban, akkor figyelmeztettelek én is, és többek, hogy nem lesz olyan egyszerű. A nagyvas ad darabonként is, és "kis készletben", és nagy "készletben". Ha tudod a méretet, márpedig lemérted, akkor rendelhetsz. Ezért nem értem a túlzott vajúdást.
Bocsánat, akkor elkerülte a figyelmem, pedig mindig elolvasom...
"Szóval, én tapasztalat nélkül mondom, hogy vedd meg a 400 Ft-os lapkát..."
Igen, de hol lehet ilyet venni? 0 tapasztalatom van ezzel... Amit nagyvas árul az méretben nem stimmel, mert a GS-be 29,5mm-es kell, olyat pedig én nem találtam, de lehet hogy láma vagyok...
"De, remélem arra figyeltél, hogy sok por ne kerüljön a "kibontott" hengerfejbe... ha nem takartad le, akkor nagyobb bajt csinálhattál, mint ha "utángyártott" lapkát teszel bele."
Figyeltem igen. Egy hete szépen letakarva áll.
Akkor ha tudja valaki hogy hol tudok olcsón lapkát venni/rendelni az írja meg légyszi.
Bár csak igazad lenne, de sajnos nem. A kérdés most igazából az, hogy hol lehet utángyártott lapkát venni, ami mondjuk nem annyiba kerül, mint a gyári Suzuki...
Ahogy Faty mondja! B-Viktor válaszolt rá. Ha tudod a méretet, akkor jó a 400 Ft-os is. A szervizben sem csinálják másképp. Nekem van a családban, aki gyárt lapkát. Egy 70 nm-es garázsban. OPEL-ekbe, VW-be, Audiba stb. A minimum anyagminőség mindenhol egyforma. Csak annyi, hogy gyári lesz belőle: Akinek a neve van a számlán. Ha az Unix, A-GTR egyebek fizetnek akkor utángyártott, ha a gyár fizeti a számlát, akkor gyári 10-szer annyiért. De egy lapka mindenképp 20 és 70 Ft között van, amikor kikerül a "gyárból".
Szóval, én tapasztalat nélkül mondom, hogy vedd meg a 400 Ft-os lapkát... ennyi. Nem kell túlvariálni ezt sem ennyire.
De, remélem arra figyeltél, hogy sok por ne kerüljön a "kibontott" hengerfejbe... ha nem takartad le, akkor nagyobb bajt csinálhattál, mint ha "utángyártott" lapkát teszel bele.
nekem a pirelli sport demon volt go előtt. minden elismerésem neki. tapadt ahogy csak birt, csak a vizes utat nem szerette, de ezt leszámitva megvoltam vele elégedve
Rühellem az ilyen hozzá állást, bejelentkezik és cseszik válaszolni, majd ismét bejelentkezik és leszedi a hirdetést, nemképes anyit írni h eladtam már másnak vagy kabbe neked nem adom oda. dühítő.
Én mentem mind a kettővel, nem éreztem semmi különbséget
De ez szerintem adja is magát, hiszen mint már millkászor leírtam:
a folytás a karbiban a gáztolattyúnál a leg szemrevehetőbb.....
Az biza ki van fúrva így nem tudja MAX-ra húzni magát, mert egy fokon a gáz visszacirkulál.
Nekem a folytott moci 6.-ban nem ment 8-8500-as fordulat fölé.....
De itt a moci már ment 160-at, vagyis teljesen értelmetlennek láttam.
Az erőben is max ott látszik, hogy nekem 135 volt a vége egyenesben, csomagokkal, utassal......
De ez is csak ismétlés: A GS futóműve nem SPORT célra van! Hanem erre......80-110-el nyugodtan, ligthosan járkálj vele.
Ha ökörködni akkarsz akkor 600-as gépeket nézegesen bárki. És a NYOMATÉK szót keresse ki a szótárból.
ebben a kategóriában meg az se mind1, hogy 60 kgos vagy 120 kgos rider üli a vasat. Amikor két személlyel megyek, akkor 120-150 kg körül szokott lenni a szállított tömeg..és érezhető rendesen a dinamikában.. Ezért is örülök, h a motor velem együtt csak kb 240 kg, így bőven elég a 42 ló, ami benne van
Nincs valakinek egy Givi platnia?
:))
www.pinkmotors.hu
www.blackmotors.h
u
Unas webáruház motoros szekciója
www.louis.de
Méray és Dobra motoros bolt
stb. stb.
Keresgélj. Olyan nincs, hogy nincs. Én mondjuk felhívnám a nagyvasas komusokat, és érdeklődnék telefonon. Ha egyszer volt hozzá, akkor lesz is. Max. most nincs készleten...
Ez most a legnagyobb kérdés...
Amikor gondolkoztál az otthoni szétkapásban, akkor figyelmeztettelek én is, és többek, hogy nem lesz olyan egyszerű. A nagyvas ad darabonként is, és "kis készletben", és nagy "készletben". Ha tudod a méretet, márpedig lemérted, akkor rendelhetsz. Ezért nem értem a túlzott vajúdást.
"Szóval, én tapasztalat nélkül mondom, hogy vedd meg a 400 Ft-os lapkát..."
Igen, de hol lehet ilyet venni? 0 tapasztalatom van ezzel... Amit nagyvas árul az méretben nem stimmel, mert a GS-be 29,5mm-es kell, olyat pedig én nem találtam, de lehet hogy láma vagyok...
"De, remélem arra figyeltél, hogy sok por ne kerüljön a "kibontott" hengerfejbe... ha nem takartad le, akkor nagyobb bajt csinálhattál, mint ha "utángyártott" lapkát teszel bele."
Figyeltem igen. Egy hete szépen letakarva áll.
Akkor ha tudja valaki hogy hol tudok olcsón lapkát venni/rendelni az írja meg légyszi.
Szóval, én tapasztalat nélkül mondom, hogy vedd meg a 400 Ft-os lapkát... ennyi. Nem kell túlvariálni ezt sem ennyire.
De, remélem arra figyeltél, hogy sok por ne kerüljön a "kibontott" hengerfejbe... ha nem takartad le, akkor nagyobb bajt csinálhattál, mint ha "utángyártott" lapkát teszel bele.
Köszönöm!
Én mentem mind a kettővel, nem éreztem semmi különbséget
De ez szerintem adja is magát, hiszen mint már millkászor leírtam:
a folytás a karbiban a gáztolattyúnál a leg szemrevehetőbb.....
Az biza ki van fúrva így nem tudja MAX-ra húzni magát, mert egy fokon a gáz visszacirkulál.
Nekem a folytott moci 6.-ban nem ment 8-8500-as fordulat fölé.....
De itt a moci már ment 160-at, vagyis teljesen értelmetlennek láttam.
Az erőben is max ott látszik, hogy nekem 135 volt a vége egyenesben, csomagokkal, utassal......
De ez is csak ismétlés: A GS futóműve nem SPORT célra van! Hanem erre......80-110-el nyugodtan, ligthosan járkálj vele.
Ha ökörködni akkarsz akkor 600-as gépeket nézegesen bárki. És a NYOMATÉK szót keresse ki a szótárból.
az üzenetekre nem válaszolt (annak ellenére h belépett töbszöris) és a vége elött befejezte az aukciót valami miatt
ÁMEN!