Sziasztok!
Sikeresen átmentem egy úton hagyott gumi, így széttört a gs500f-em burkolata... Tudtok segíteni, hogy hol lehet beszerezni ilyen burkolati elemet?
Köszi!
FBS nem kifejezett hő és olajálló cucc nem arra találták ki.Én nem tenném a motorra. 600 pénzért már lehet piros hőálló trutyit venni de a loctite link az igazi.
Bár láttam felennyiért is.Az olcsó cuccnak nem tom a nevét de láttam több autósboltban is.Ha fontos holnap megnézem.
Mérd meg mind a négy lapkát, és számold ki lehet-e cserélgetni őket, és akkor csak annyi lapkát kell venni amennyi kell. Én mind a négy hézagot annak idején középértékre lőttem be mert a felső lapkásnál, mint a GS a hézag egyre nagyobb lesz, a belső lapkásoknál mint a DL pedig egyre kisebb. A szelepfedéltömítést pedig töröld olajmentesre a fémfelületekkel együtt, vagy denszeszel töröld át, és kicsit kend meg a két fémfelületet tömítőpasztával. Mindenki más pasztára esküszik, és fbs-t szoktam használni, az már bevált.
Szelephézagot állítok. Megmértem az aktuális hézagokat és a következő értékeket kaptam:
0,03
0,06
0,05
0,10
A 0,10 túl sok, mert a tűrés 0,03-0,08. Azt mondja az "okoskönyv", hogy vegyem ki a hézagoló lapkát és rá lesz írva, hogy mekkora (pl.: 265 = 2,65mm). Ekkor a táblázatból szépen nézzem ki, hogy mi kell.
Kivettem a lapkát és ez van rajta: 2. Se több, se kevesebb. A 2-es úgy helyezkedik el, hogy a lapka középpontjától jobbra van, mintha 3 számjegy közül az utolsó lenne (xx2), de ez elvileg nem lehet, mert a lapkák 5-re vagy 0-ra végződnek a táblázat szerint. Ráadásul az is furcsa nekem, hogy a 3 számból az első 2 teljesen lekopik a 3. pedig teljesen épen ott maradna?!?
Mikrométerrel lemértem és 2,72mm a lapka vastagsága, de a táblázat szerint ugye ez nem lehet, mert vagy 2,70 vagy 2,75. Ráadásul ismét, akkor miért csak egy 2-est raktak volna rá? Legalább 72 lenne...
Most akkor mi van? Ez valami más számozás? Valahol van egy "megfeleltetés", hogy a 2 az hány mm-t jelent?
Vagy egyszerűen vegyem meg a 2,75-ös lapkát, tehát 2,75-2,72 = 0,03mm és a jelenlegi hézag 0,10, tehát 0,10-0,03=0,07 és már jó is? (De ekkor sem értem, hogy miként végződhet a lapka xx2-re.)
A másik kérdésem, hogy mikor majd összefele rakom a dolgot, akkor kell-e a szelepfedél alá olyan tömítőpaszta, amit ír a nagykönyv és ha igen, hol lehet olyat venni (és milyet kell?)?
Nagyon megköszönném ha gyorsan válaszolnátok, mert holnap reggel szeretnék a Suzukinál lapkát rendelni (esetleg valami más tapasztalat)?
bizniszeltem este..aztán leugrottam haverhoz kocsmába teázni..utána elszaladtam másik haverhoz..vele motorral vissza az előbb említett kocsmába...majd betoppantak a lányok lerángattak dizsibe..utána átmentünk másik dizsibe..aztán hazajöttem.
ruhartárban nagyot néztek amikor leadtam a geríncvédőt..
sisakokat nem mertem a ruhatárra bízni..inkább a motorra kötve hagytam az utcán..
Üdvözlet !
Egy-két gondolat a "csajozás,motorozás"
témakörhöz: Nem ismerem a nők lélektanát,de nemhogy
motor , de egy sisak látványa is csillgó szemeket
tud kiváltani a szebbik nem tagjaiból .
"Civilben" semmi, ám ha látják,hogy motoros vagy.....!
Földhözragadtabb téma: Szégyenszemre elhagytam
a GS-emrőla láncvédőt .A gyári kb 13e píííz.
Ha esetleg tud valaki ócccsóbb megoldást szivesen venném !
Hehe, ilyen nekem is volt, meg is lepődtem, csak nekem 18 év körüliek voltak:). És még mondja nekem azt valaki, hogy a GS-nek nincs presztizse és ezért nem lehet vele csajozni. Presztízskérdést csak a hülye férfiak csinálnak ilyesmiből.
Sikeresen átmentem egy úton hagyott gumi, így széttört a gs500f-em burkolata... Tudtok segíteni, hogy hol lehet beszerezni ilyen burkolati elemet?
Köszi!
Technikai részletek?
Zsé: postai csekk ? Banki utalás ?
Csomagba tudod é feladni ?
Adatlapon van e-mail címem.
Bár láttam felennyiért is.Az olcsó cuccnak nem tom a nevét de láttam több autósboltban is.Ha fontos holnap megnézem.
Szelephézagot állítok. Megmértem az aktuális hézagokat és a következő értékeket kaptam:
0,03
0,06
0,05
0,10
A 0,10 túl sok, mert a tűrés 0,03-0,08. Azt mondja az "okoskönyv", hogy vegyem ki a hézagoló lapkát és rá lesz írva, hogy mekkora (pl.: 265 = 2,65mm). Ekkor a táblázatból szépen nézzem ki, hogy mi kell.
Kivettem a lapkát és ez van rajta: 2. Se több, se kevesebb. A 2-es úgy helyezkedik el, hogy a lapka középpontjától jobbra van, mintha 3 számjegy közül az utolsó lenne (xx2), de ez elvileg nem lehet, mert a lapkák 5-re vagy 0-ra végződnek a táblázat szerint. Ráadásul az is furcsa nekem, hogy a 3 számból az első 2 teljesen lekopik a 3. pedig teljesen épen ott maradna?!?
Mikrométerrel lemértem és 2,72mm a lapka vastagsága, de a táblázat szerint ugye ez nem lehet, mert vagy 2,70 vagy 2,75. Ráadásul ismét, akkor miért csak egy 2-est raktak volna rá? Legalább 72 lenne...
Most akkor mi van? Ez valami más számozás? Valahol van egy "megfeleltetés", hogy a 2 az hány mm-t jelent?
Vagy egyszerűen vegyem meg a 2,75-ös lapkát, tehát 2,75-2,72 = 0,03mm és a jelenlegi hézag 0,10, tehát 0,10-0,03=0,07 és már jó is? (De ekkor sem értem, hogy miként végződhet a lapka xx2-re.)
A másik kérdésem, hogy mikor majd összefele rakom a dolgot, akkor kell-e a szelepfedél alá olyan tömítőpaszta, amit ír a nagykönyv és ha igen, hol lehet olyat venni (és milyet kell?)?
Nagyon megköszönném ha gyorsan válaszolnátok, mert holnap reggel szeretnék a Suzukinál lapkát rendelni (esetleg valami más tapasztalat)?
NAGYON KÖSZI MINDENKINEK!
Érdekelni érdekel de" karbon" megijeszt.
Gondolom jóval drágább mint a sima műanyag .
ruhartárban nagyot néztek amikor leadtam a geríncvédőt..
sisakokat nem mertem a ruhatárra bízni..inkább a motorra kötve hagytam az utcán..
Főleg esztétikai okokból szeretném !
Ha bontó, akkór valaki tud esetleg Bp, pest megyei címet !
Egy-két gondolat a "csajozás,motorozás"
témakörhöz: Nem ismerem a nők lélektanát,de nemhogy
motor , de egy sisak látványa is csillgó szemeket
tud kiváltani a szebbik nem tagjaiból .
"Civilben" semmi, ám ha látják,hogy motoros vagy.....!
Földhözragadtabb téma: Szégyenszemre elhagytam
a GS-emrőla láncvédőt .A gyári kb 13e píííz.
Ha esetleg tud valaki ócccsóbb megoldást szivesen venném !
Micsináltál ilyen későn?