Tudod nem vagyunk egyformák és nem egyformán megyünk!De ez igy van jól!Másnak bejött,és ez nem gond,én mint mindig a saját véleményem irom le!
Nekem lehet hogy az a csaj meg motor nem tetszik,ami nektek,de ez az én selejtségemet bizonyitja!
Valamit elfelejtettek, vagy rosszul értelmezitek!
1., Hidegen nem a Heidenau a hibás, hanem az az ökör motoros, aki azt hiszi, hogy még mindig van tapadás. Ami tapadás az nem a gumi, hanem a szerencse, hogy nem futsz rá egy kis lefagyott szakaszra ami szemmel nem is látható!
A kocsigumi is csúszik, pedig azon van 1-1,5 tonna nehezék.....ezért van nekik téli gumijuk - ami motornak NINCS.
Teljesen más a gumi összetétele.
Pont azért van sok baleset ősszel, mert sokan azt hiszik, még mindig megvan a felling, csak 9 réteg ruha kell.....
Az hogy Ti nem fáztok, attól még a gumi már nem melegszik fel annyira.
Tavasszal meg ugye a kiesett rutin miatt vannak borulások.
2., nekem a motoromba volt 68.000km.
36.000km-től CSAK Heidenau volt rajta és mentem télen-nyáron.
Vagyis közel 5 szettet fogyasztottam el, és nem volt soha semmi bajom vele.
3., A heidenau a szegény ember gumija. Az ok egyszerű: Hirtelen nem kell sokat kiadni érte. Ennyi......
Nekem ár-érték arányban talán ha 60%-osnak mondható mert bár fele annyiba kerülT! És a T-n a hangsúly, addig kb kicsit több mint a felét el is ment a márkás gumikhoz.
Csak forintosan:
Micheline M39-et vettem valami 27.000ft-ért és elment 18000-ret
A Heidenaut vettem 13000ft-ért és elment 11-12.000km-ert
Szóval ez a guma arra jó, hogy ha épp nincs nálad egy vagyon, akkor az is jó.
Ha jól viselkedik esőben is a gumi, az nagyban javítja az élvezhetőséget..főleg nyári 20 fok feletti esős időben. Mivel nekem fontos volt, hogy ne kelljen lassítanom esőben sem, ezért nálam első helyen az esőben nyujtott teljesítmény áll, a lasertechben nem csalódtam, nem is váltok másra. Még telivizes nyomvájúban se sikerült felúszni még 20 000 km feletti futás után sem, pedig 120 felett mentem. Én csak ajánlani tudom. Az hogy szárazon minden bizonytalanság nélkül a széléig dönthető, az csak hab a tortán.
Vizet nem szereti!
Elsö nap mikor belementem egy sötétebb aszfaltra(nem vizes,inkább nyirkos volt) kb 50cm-t táncolt a hátulja 60-70km/h-nál!Az alsógatyámon meg barna csík keletkezett!
Meg a kanyart sem szereti!
Utoljára 2 személlyel motoroztunk szeptemberben(30C), már 70-nél a kanyarban akkorát csúsztam,hogy a kedvesem azóta fel sem ül mögém!
Amúgy egyenesben elmegy nincs vele semmi gond,meg fékezni is lehet vele!
5-6 fokban motorztam győrben. Elég böcsülettel odahuztam neki a belvárosban,lámpáknál nem volt előttem senki, későn vettem észre a pirost. Még meg tudtam állni de becsúsztam a kereszteződésbe. Viszagurultam a motorral a lámpáig. Körbenéztem rendőr nem volt hálisten és mintha nem történt volna semmi szépen lapítva megvártam a zöldet... Hedienau gumival. Igaz ott hagytam belőle egy kilót, de nem csúszott ki. :D
Hali!
Szerintem nyugodtan vehetsz rá Heidenaut. Ha csak nem motorozol állandóan -10 -ben vagy szakadó esőben.
Szerintem jó, normál időben nincs gond a tapadásával. Picit lágy de nem baj ha nem kened, sokat elmegy.
--megint egy vélemény, csak hogy véletlenül se tudj könnyen választani...---- :D
szereléssel együtt megálljon 20 ba....
minél kevesebb annál jobb
néztem heidenau-t (K64) ocsón jó is lenne csak előbbi hozzászólok elvették tőle a kedvem....azt lehet mégis megveszem azt
töprengős vagyok.....most csöppentem a motorozás dologba, és nemvagyok ricsi rics , tudom a motorozás költséges hobbi de nekem ezt osztotta a gép
Én a rendör autót elöztem így,de ők meg is állítottak ott!
Megkérdeztem tőlük,hogy melyik kresz írja elö a " városban 20km/h-val feltartom a forgalmat" vezetési stílust?
én is hátsó gumit nézek a vasra, és olvasom a hozzászólásokat de nem tudok dönteni. minden gumiról van itt jó is meg rossz is
Mitas H15 ről még nemesett szó. az van/volt valakinek? vélemény?
Pedig itt majdnem mindenki istenitette a heidi-t.
Én amióta megvettem a gs-t csak ezzel mentem és kifelyezetten gyűlölöm,már azon a szinten voltam,hogy biztos elfelejtettem motorozni!De akkor ez nem egyedi!
már fogalmam sincs milyen heidenau volt nekem hátul a metzelerek előtt, de én se szerettem..gyorsan el is használtam..akkoriban kicsit erőteljesebben használtam a hátsóféket a normálisnál..
egyszer szakadó esőben a teljes egyetemi évfolyamra a frászt hoztam, amikor félig keresztbecsúszó motorral előztem a gyakvezető tanárunkat az arbor előtti buszmegállónál..másnap a vizsgán mondta is a tanár h kicsit agresszíven vezetek..nem volt egy jó hangulatú vizsga..bár a tudásomba nem tudott belekötni
Akkor mégsem olyan jó!
Mekem is ez van a heidenauval!
Össze-vissza riszálja a farát a kanyarban,ezért érzem bizonytalannak.De lassan már a múlté lesz.Tavasszal lekerül róla.
Nekem lehet hogy az a csaj meg motor nem tetszik,ami nektek,de ez az én selejtségemet bizonyitja!
Ez igy is van!
De ezt már megtárgyaltuk!
Valamit elfelejtettek, vagy rosszul értelmezitek!
1., Hidegen nem a Heidenau a hibás, hanem az az ökör motoros, aki azt hiszi, hogy még mindig van tapadás. Ami tapadás az nem a gumi, hanem a szerencse, hogy nem futsz rá egy kis lefagyott szakaszra ami szemmel nem is látható!
A kocsigumi is csúszik, pedig azon van 1-1,5 tonna nehezék.....ezért van nekik téli gumijuk - ami motornak NINCS.
Teljesen más a gumi összetétele.
Pont azért van sok baleset ősszel, mert sokan azt hiszik, még mindig megvan a felling, csak 9 réteg ruha kell.....
Az hogy Ti nem fáztok, attól még a gumi már nem melegszik fel annyira.
Tavasszal meg ugye a kiesett rutin miatt vannak borulások.
2., nekem a motoromba volt 68.000km.
36.000km-től CSAK Heidenau volt rajta és mentem télen-nyáron.
Vagyis közel 5 szettet fogyasztottam el, és nem volt soha semmi bajom vele.
3., A heidenau a szegény ember gumija. Az ok egyszerű: Hirtelen nem kell sokat kiadni érte. Ennyi......
Nekem ár-érték arányban talán ha 60%-osnak mondható mert bár fele annyiba kerülT! És a T-n a hangsúly, addig kb kicsit több mint a felét el is ment a márkás gumikhoz.
Csak forintosan:
Micheline M39-et vettem valami 27.000ft-ért és elment 18000-ret
A Heidenaut vettem 13000ft-ért és elment 11-12.000km-ert
Szóval ez a guma arra jó, hogy ha épp nincs nálad egy vagyon, akkor az is jó.
Elsö nap mikor belementem egy sötétebb aszfaltra(nem vizes,inkább nyirkos volt) kb 50cm-t táncolt a hátulja 60-70km/h-nál!Az alsógatyámon meg barna csík keletkezett!
Meg a kanyart sem szereti!
Utoljára 2 személlyel motoroztunk szeptemberben(30C), már 70-nél a kanyarban akkorát csúsztam,hogy a kedvesem azóta fel sem ül mögém!
Amúgy egyenesben elmegy nincs vele semmi gond,meg fékezni is lehet vele!
Szerintem nyugodtan vehetsz rá Heidenaut. Ha csak nem motorozol állandóan -10 -ben vagy szakadó esőben.
Szerintem jó, normál időben nincs gond a tapadásával. Picit lágy de nem baj ha nem kened, sokat elmegy.
--megint egy vélemény, csak hogy véletlenül se tudj könnyen választani...---- :D
minél kevesebb annál jobb
néztem heidenau-t (K64) ocsón jó is lenne csak előbbi hozzászólok elvették tőle a kedvem....azt lehet mégis megveszem azt
töprengős vagyok.....most csöppentem a motorozás dologba, és nemvagyok ricsi rics , tudom a motorozás költséges hobbi de nekem ezt osztotta a gép
mennyit szánsz rá?
Biciklire ,meg motorra?
Aztán megkérdeztem egy szakit!
Metzeler lazertech
Pirelli sport damon
vagy michelin pilot aktiv
Megkérdeztem tőlük,hogy melyik kresz írja elö a " városban 20km/h-val feltartom a forgalmat" vezetési stílust?
Mitas H15 ről még nemesett szó. az van/volt valakinek? vélemény?
Én amióta megvettem a gs-t csak ezzel mentem és kifelyezetten gyűlölöm,már azon a szinten voltam,hogy biztos elfelejtettem motorozni!De akkor ez nem egyedi!
egyszer szakadó esőben a teljes egyetemi évfolyamra a frászt hoztam, amikor félig keresztbecsúszó motorral előztem a gyakvezető tanárunkat az arbor előtti buszmegállónál..másnap a vizsgán mondta is a tanár h kicsit agresszíven vezetek..nem volt egy jó hangulatú vizsga..bár a tudásomba nem tudott belekötni
Mekem is ez van a heidenauval!
Össze-vissza riszálja a farát a kanyarban,ezért érzem bizonytalannak.De lassan már a múlté lesz.Tavasszal lekerül róla.