Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondom, nem számottevő a különbség! Végsebességben talán 10 km/h. Arról nem is beszélve, hogy 2 egyforma motor sosem megy egyformán!
Engem 2 személlyel, 3 dobozzal, tanktáskával elvitt mindenhová.
bázzzz akkor lehetne még erősebb is? anyám
alig akarom elhinni......az hittem h csak papíron vagyok gyengébb.
Jawa ment 150-160at!
Én is potn igy vagyok!
Manapság felölök elmegyek 100-200km-t,van hogy 60-70,amikor lehet nézelödni!Haverom balesete ébresztett rá,hogy nagyfater lassan ment mindig,ésszerüen és soha nem borult!70 évesen leszállt a pannóniáról és egyik napról a másikra lerakta!Letekert pár km-t 1968-tól 2004-ig,de a haver meg csak pár ezret!Sokat nem látott,csak azt a bizonyos alagutat!
A másik különbség, hogy a Jawának a 110 a végsebessége, volt, a GS meg lazán viszi, kb 4 liter benzinnel.
Ha a 110 tatás, akkor én is tata vagyok. Néha, ha új területen járok, még a 80 is elég, mert nézelődöm.
Én már évek óta tatásan megyek!Max 110!Egyszer kétszer meg addig.Mondjuk a jawam is ment ennyit csak 11l-rel!Meg 3dl olaj!Meg 2 gyertya,meg egy kis szénkefe,meg egy kevés megszakitó!
Meg 2 havonta léptetövilla,meg egy két fogaskerék!
Most hogy igy belegondolok ,elvitt kb 500ezret!
Ne is törődj vele. Annyit megy, oszt jónapot, mint egy híres ember mondta.
Az ETZ-n nekem is...
Így van! Mások tapasztalásából élek gumi ügyben. Például, a teljesség igénye nélkül: Prelli SportDemon- Ratesz, Metz Lasertec- Hápi, Heidenau- Blue, esSO, Erik Mitas- Bex, Vee-rubber- Zsolti a szerelőm, és így tovább...

Bár annyit bírnék motorozni, hogy ennyi gumit megegyek!
Esso
Az enyém meg nem megy 160-nál többet!Viszont fingom nincs,hogy hány ló!
Blue
Nekem a mitas isteni volt a Jawa-n!Szinte nem is volt más rajt!És lehetett dönteni!Heidi-vel és a suzukival már nem !
Nos, ez azért van így, mert nyugaton már régebben is meg volt osztva az A kategória. A gyártók pedig igyekeztek ezt figyelembe véve növelni az eladások volumenét. Tehát kitalálták, hogy az eredetileg 34 (vagy 35?) kW-os motorból készítenek fojtott variációt.
A magyar kereskedők pedig úgy adták el a 25 kW-os gépeket, mint ha az 34 lenne, csak ők "elintézték", hogy papíron 25 legyen.
Tehát amelyik papíron 25, az valójában is annyi!
A 2003-as gyártásúakat még vissza lehetett alakítani viszonylag költséghatékonyan, de 2004-től már maga a karburátor lett más, így csak annak cseréjével "nyitható" meg.
Ne feltételezd, hogy nem gyengébb, mert az. Cserébe viszont nem számottevő a különbség.
Viktory
Én csak olyan csajokat viszek,akiket meg lehet dugni,ezt a megkérdezéskor közlöm!Némelyiket el lehet ezzel rettenteni,de azt meg minek vigyem?
lehet h ezt már kitárgyaltátok de én nemvok jólinformált.
miért van h bizonyos Gs500-asoknak a forgalmiba 25Kw van másokéba meg 35.
az enyém 04es F, 25 vana forgalmiba és feltétlezem h nem gyengébb azoknál ameikek 35kw-osak papíron
A Közlekedésfelügyelet szerint ez ki van zárva!
Én megkérdeztem- még régebben, persze lehet hogy már változtattak rajta - egy telefonodba kerül.
Tudják, hogy mire megy ki a játék, ezért kerek perec, nem lehet a KW-t módositani és főként nem csökkenteni. (Max. az első forgalombahelyezéskor lehet variálni)
Ráadásul az alakitgatás adócsalást is jelent, nem csak kategoriában érvénytelen jogsit.
Én sajna passzolok.
Ravasz trükk!
Még mindig szelephézag állításban kérnék segítséget!

Nagyvas árul lapkákat, de kétféle van és nem tudom melyik jó (jó egyátalán?). Mégiscsak 400 Ft és nem 2-3000, mint a gyári Suzuki. Tud valaki segíteni? Vagy esetleg valahol máshol árulnak olcsón megfelelő lapkát ha ezek nem jók?

Köszi!
Á, nem az adó a lényeg. Ha 25 kw-os lenne, akkor jó lehetne a feleségemnek, odaadnám neki...és akkor hoppá, nincs motorom - venni kéne egy nagyobbat...
Ja ja.....
A MITAS nagyon jó pl Quadra.....
De utcai motorra eddig csak anyázást olvastam róla
Persze, amennyiben átalakítod folytottá és minden papírral, motorral bemész a KMP-hez......ott fékpad, egyéb mérések, új forgalmi, új műszaki.....MINDEN új.....és a végén sok sok anyázás, járkálás, pénzkidobás után lesz egy 25kw-os papirod.......majd hazamész és visszaszereled a régi karbit, hogy azért a mocid 35kw-os legyen:-)

Szóval kiadsz kb 2-300.000ft.ot hogy évente nyerj kb. max 2700ft-ot a teljesítményadó alapján ÚJ motornál:-)

Relatíve 100 év alatt be is hozza az árát:-)

Valahol volt ez már téma, és úgy emlékszem, hogy nem.
Teddynek nincs! Mármint tapasztalat. Lefuttatta a gyárit, aztán még egyet, mielőtt eladta. A leírtakat mások tapasztalatai alapján írta, gondolom. Ami persze nem baj! Tehát neki max 2 fajtával volt dolga.

De én is leírom, ki tudja hányadszor: én is Hédit használtam, minden gond nélkül a GS-en. Annyira gond nélkül, hogy most a DL-en is az van hátul. És a lillafüredi szerpentinen karcoltam vele a koptató csavart. Pedig a DL elég magas gép, és a csavar sem 5 centi hosszú.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy mindenki vegyen ilyet! Csak egy véleményt akartam közölni a gumiról.
BUÉK!
Vajon...ha egy GS forgalmijában 35 kW szerepel, le lehet vizsgáztatni a későbbiek során 25 kW-ra?
Mondjuk az nem gumi inkább valami műanyag vagy bakelit.