egy dolgot azért ne feledj!
Semmi nincs ingyé, vagy occóé a mai világba.
Nekem a kijelző 12 ropi volt baráti segítséggel, amugy 18-20 lett volna, és ebbe nincs semmi külön érzékelős dolog csak egy kijelző, meg egy kis dobozka 2 csatlakozóval.
És a legfőbb poén?
Szinte alig nézem.....inkább a motor hangjából veszem le, hogy hol lehet a váltó.
Én nem fogok adni 5 nél többet az érzékelőért...... ha jó idő lesz körbenézek bontókba. addig marad a kérdezősködés h tud-e valaki ocson?
bár jobb lenne most az érzékelőt berakni mivel úgyis szét van szedve a bal oldala....a vezetékek ellógnának a levegőbe amíg meg nem csinálom a kijelzőt....de sebaj majd szétdöntöm akkor is.
Sziasztok,Üdvözlök mindenkit! Segitséget szeretnék kérni, Ha van valakinek KM-órája vagy az a műanyag pohár-eladó,szoljatok már legyetek szívesek!pisti9127@citromail.hu minden megoldás érdekel,De ha van még első teló,az is érdekell.szevasztok.
Akkor te jobb helyzetben vagy, mint én. Nekem csak egy vezeték van rajta. 10 ropiba kerül boltban egy 7 érintkezős, úgyhogy még keresgélek. Ha találsz olcsóbbat, feltétlenül szólj!
Captain_Caveman
04 es F-re szeretnék fokozatkijelzőt de a gyári érzékelőbe csak 3 vezeték van.....nem alkalmas az összes fokozat megjelenítésére Neked gyárilag sokvezetékes mindenfokozatérzékelős volt ?
Ha nem honnan tudtál szeretni megfeizethető áron alkalmasat?
Ha van szilikonspray-d, fújj be egy kicsit a gumi alá, forgasd meg, és könnyebben fog jönni.
Ha a későbbiekben nem akarsz izzócserével kínlódni, szerezz be LED-eset (T10). Nekem a fehér fénye is jobban tetszik.
Heló Mindenkinek
Én is kérdeznék egyet, főleg azokat, akiknek a korábbi kiadású Gs-e van, mint nekem, bár nem tudom, hogy ezen változtattak e az újakon. Szóval kiégett az égő a kilométerórámban és a fordulatszámmérőben is. Szétszedtem még korábban úgy október tájékán amennyire lehet, végül odáig jutottam, hogy ki tudtam volna venni külön mindkét órát, és a világítás égői pedig egy egy hengeres gumiágyban vannak, ez van bedugva az órába hátulról, erre mennek rá a tyúkbelek. Viszont ezeket a hengeres gumikat én sehogy nem tudtam kihúzni az órákból, feszegetni pedig nem nagyon akartam, mert ha elszakad, nem tudom honnan veszek újat. Elég rideg anyagnak tűnt ez a gumi, mondjuk az én gépem régi, 91-es, ennyi idő alatt már bőven bekeményedhetett a gumi. Szóval valaki tudja, hogy hogy lehet ezt a részt szétszedni, próbálkozzak kicsit nagyobb erővel, és menni fog? Ahogy néztem, magát az órát és a ford mérőt nem lehet szétszedni, szóval nem tudtam hozzáférni az égőkhöz.Köszi előre is!
A plexi nekem is messze van az óráktól, bár nekem ki van támasztva a GPS tartó konzollal, így nem rezeg. Amúgy nekem az a szög vált be menetszélileg, amikor oldalról nézve párhuzamos a villákkal.
Sajna!
A Gabi dolgozik 1-én. És nekem kell vigyáznom a gyerekre.
És ha lemegyek van rá esély, hogy elfogyasztanék egy apróbb kereskedelmi mennyíségű Jagert.........( bár ilyen még sosem fordúlt elő)
Így a hazajutás eléggé bizonytalan lenne .
Bár nekem már nincs rajta, de úgy emléxem, hogy nekem nem ért hozzá, mert nagyon rázkódott. De szerintem az adatlapomon van egy régi fénykép ott is megnézheted.
háp
Szia Robee
Nekem pont hozzáér az órákhoz, így meg is van támasztva, hátrányát ennek még nem vettem észre. Nekem egy mini Puig plexi van fenn, sztem jól néz ki a mocin, de egyébként én nem vettem észre különbséget, bár én 120-nál nagyon ritkán megyek gyorsabban. Gondolom, ha nagyobbat veszel, biztos többet számít.
Áh eddig nem foglalkoztam a biztosítóváltással mert pár ezresért nem érdemes de a mostani kocsi+motor már megérte a kocsira is egy tizes volt a spór a motorra is 8e így legalább kicsi marad.Érdekes hogy az allianz tudta küldeni a K és h nem.Egy évre feldobom utalással és így le van tudva.
vágom, bár nekem aztán mondhatni hogy ilyen-olyan, Én a sebesség fokozatot láttom belőle azt nyóc......de nekem ez volt a lényeg.