Az úszóágyas féktárcsáknak, nagyon minimális mozgásuk lehet csak, inkább tizedmilliméterben mérhetőek és erősebb fékezésnél, hallani is lehet 1 nagyon pici ciripelő hangot. Inkább sportmotorokra jellemző, hogy kikopjon, nagy erejű fékezéseknél, de idővel Km hatására-is kophat. Inkább a hőhatás kijátszására van kitalálva, dilatációra.
Te mikor, milyen helyzetben, helyzetekben hallod azokat a hangokat?
Úszó tárcsa van elöl a GS-en... ennek ellenére nem mozoghat. Vidd el szakihoz, erre ő mondjon valamit... a fék az fék... nem szívesen foglalnék állást ebben, pláne "tudatlanul".
Tegnap televertem agy bazi lukat 30-40-el, pont húztam az első féket, csak egy k.va pocsojától nem láttam, hogy ott luk van.
A lényeg: elkezzdett valami kattogni előről. Ma szétszedtem az elejét, kerék ki, nyeregle, tárcsa le. Megnéztem, de a csapágy nem mozog, viszont a tárcsa igen.
Az a kérdés, hogy a tárcsa mozoghat-e valamennyit a szegecseken vagy sem. ( Zsé azt mondta, hogy az ővé kicsit sem mozog )
Ha nem akkor hol, hogyan tudnám rendbetetetni?
Azt én nem tudom, hogy az RF 530-as-e! Az viszont tutti, hog a GS 520-as.
Vajdasági túrácska nálam is játszik! Bevásárolunk nosztalgiából Pepitóból meg Adidasból.
A GS 520-as... az tuti. Ami "schlosserket" meg beírtál, azoknak a száma 525, és 530... én meg megnéztem, hogy az RF lánca 530-as... kizárásos alapon... csak az maradt. esSO szerintem a számokból okoskodott és csak a GS-re gondolt... én meg belevegyítettem az RF-et. Ha nem érted, nem baj... én sem.
most jut eszembe, még 1 problémám van
a bal henger felett az az elektorikus kütyü az mire is van? minek a kijemije? mert ha jár a motor, inditás után 2-3 perc mulva már elég büdös égett szag jön felőle... lehet nem az, de onnan veszem észre
amit tudtam én megnéztem..hiba oka rejtély számomra. Leadtam a szervízbe, azt mondta kedden hívjam majd, addigra valószínű kész lesz. Hétfőn írok egy nagyobb hangvételű zht..inkább azzal foglalkozok, mint ezzel..erre ott a szakember.
Az úszóágyas féktárcsáknak, nagyon minimális mozgásuk lehet csak, inkább tizedmilliméterben mérhetőek és erősebb fékezésnél, hallani is lehet 1 nagyon pici ciripelő hangot. Inkább sportmotorokra jellemző, hogy kikopjon, nagy erejű fékezéseknél, de idővel Km hatására-is kophat. Inkább a hőhatás kijátszására van kitalálva, dilatációra.
Te mikor, milyen helyzetben, helyzetekben hallod azokat a hangokat?