Szerinted lényegtelen. Nem szeretnélek megtartani a hitedben, de komoly vitába sem bocsátkoznék, hiszen nekem van igazam.
Fogadd el némi utánkérdezés után, hogy járó motornál van-e jelentősége. (Van, lesz...) Sőt észre sem veszed... nem kétütemű ez, hogy megszívja magát... szépen eltávozik a kipufogón az el nem égett benzin. Én egyszer kipróbáltam (véletlen)... korom fekete gyertyákat eredményezett 100 km után. SZóval, mintha mégis belekerült volna a hengerbe a benzin...
működés közben lényegtelen, hogy melyik állásban van, ha pedig megáll és telefolyik a henger, ahogy mondtad, akkor vagy borzasztóan füstöl, vagy be sem indul..
Igen... valami ilyesmi. Ha minden működik f@szán, ahogy leírtad. De az úszó és a tűszelep fennakadhat, és fenn is akad néha...
Akkor meg bizony dől a lé, ahova tud... legfőképpen a hengerbe, ha szerencséje van elég valamelyest, ha nem, hát az olajban köt ki... no az igazi pipa.
Szóval az elméleted kiváló, de a gyakorlatban szerintem egyetlen karbi sem "tömít" rendesen. Egy GS-ben már akkora keresztmetszetek vannak, hogy néhány liter lazán elfolyik, elpárolog.
Ezért volt a kérdés, ami ezek szerint továbbra is az.
pri állásban is ugyan annyit kellene fogyasztania, mivel a beáramlő űzemanyag mennyiségét a karbiba az úszó és a tűszelep szabályozza... csa azért van pri, hogy álló motornál is tudj belőle engedni...és azért vákuumos a csapés nem csak pri van, hogy amikor állsz és a tűszelep már nem zár jól és túlfolyna a karbi, akkor a csap a vákumhiány miatt ezt megakadályozza... valami ilyesmi..:-)
Nekem azért volt ilyen,mert eltűnt a szelephézag és melegen kitámasztotta a szelepet... viszont ezt abból veszed még észre, hogy melegen nem nagyon van alapjárat... ha álló helyben melegíted, akkor bármeddig lesz alapjárat, de ha elindulsz és haladsz 2-3 km-t, akkor megállásnál nem lesz... Nekem ez volt a gond.. sztem soha senki nem nézett hézagot, így is vettem... majd beállítottam éás jó lett... de legalkább olcsóbb volt, mert sztem fogalmuk nem volt, mi a baja..
Divatot teremtek... ne lepődjetek meg, ha a Városligetben pár hét múlva Cordurában nyomják páran a korit.
No, az viszont tuti, hogy a térdvédőm, és a könyökprotim felapplikálom, mert nagy macitest nagyot zuhan.
Mi okozhat abnormálisan nagy fogyasztást nekem a motort megeszik 9 litert is simán pedig normálisan megyek vele-- kivettem a tankból a benzinszűrőt mert nem akartam tartalékosdít játszatni és bettem a karbi elé egy auto benzinszűrőt--ez okozhat ilyet?
Az van, hogy szerintem, ilyenkor a tárcsáknak a sérülésére az esély nagyon kicsi. Inkább a felni sérülhet, deformálódhat. Nézd meg felül, a villákat, hogy a kiflikben, a villahidakban, nem-e mozdultak el és az nem-e feszíti valamelyik irányba a kereket, mert mikor belementél a kátyúba, akkor a kerék ügye felüti a teleszkópokat és lehet elmozdultak, vagy valamelyik csak. Ugyan kicsi az esély, de 1 ránézést megér.
Ha a csapágyat kézzel mozgatva éreznéd, hogy rossz, akkor már régen bebaxott volna.
Nagyon át kell nézni mindent! Lehet, hogy a felni is elment, bár a cik-cik-cik-cik nem attól van.
Szépen rakd össze, és ha benne van a kerék, úgy rángasd meg a csapágyakat. Tudod: egy kéz fölül, egy kéz alul, és mozgat!
Aztán lassan forgasd a kereket, hogy van-e cik-cik-cik-cik-cik.
vedd fel motoros ruhádat,nemfodod megbánni ha nem tudsz korizni,megvéd esetleges sérülésektől
igaz lesz nézettségi mutatód,hogy milyen ruha van rajtad,de sebaj
Mint mondtam tegnap este elkaptam egy kátyut, utána kezdtem hallani, hogy cik-cik-cik-cik.
Ma szétszedtem az elejét. csöndesedett,de amikor fékezek meg kanyarodok akkor hallom halkan, hogy cik-cik-cik.
Fogadd el némi utánkérdezés után, hogy járó motornál van-e jelentősége. (Van, lesz...) Sőt észre sem veszed... nem kétütemű ez, hogy megszívja magát... szépen eltávozik a kipufogón az el nem égett benzin. Én egyszer kipróbáltam (véletlen)... korom fekete gyertyákat eredményezett 100 km után. SZóval, mintha mégis belekerült volna a hengerbe a benzin...