Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinted lényegtelen. Nem szeretnélek megtartani a hitedben, de komoly vitába sem bocsátkoznék, hiszen nekem van igazam.

Fogadd el némi utánkérdezés után, hogy járó motornál van-e jelentősége. (Van, lesz...) Sőt észre sem veszed... nem kétütemű ez, hogy megszívja magát... szépen eltávozik a kipufogón az el nem égett benzin. Én egyszer kipróbáltam (véletlen)... korom fekete gyertyákat eredményezett 100 km után. SZóval, mintha mégis belekerült volna a hengerbe a benzin...
karbin
amúgy ezen a karmin nincs túlfolyó? azt még nem néztem, de ha van, akkor egyszerű, mert akkor a földre folyik....
Elmozdulást láthatsz a szegecseken, ami ugye apránként jön össze, de nem mozoghat semmit!
működés közben lényegtelen, hogy melyik állásban van, ha pedig megáll és telefolyik a henger, ahogy mondtad, akkor vagy borzasztóan füstöl, vagy be sem indul..
Na, Főni már szerkesztett, vagy a nyerset nézted?
Igen... valami ilyesmi. Ha minden működik f@szán, ahogy leírtad. De az úszó és a tűszelep fennakadhat, és fenn is akad néha...
Akkor meg bizony dől a lé, ahova tud... legfőképpen a hengerbe, ha szerencséje van elég valamelyest, ha nem, hát az olajban köt ki... no az igazi pipa.

Szóval az elméleted kiváló, de a gyakorlatban szerintem egyetlen karbi sem "tömít" rendesen. Egy GS-ben már akkora keresztmetszetek vannak, hogy néhány liter lazán elfolyik, elpárolog.

Ezért volt a kérdés, ami ezek szerint továbbra is az.
Most voltam Erdélyben!
pri állásban is ugyan annyit kellene fogyasztania, mivel a beáramlő űzemanyag mennyiségét a karbiba az úszó és a tűszelep szabályozza... csa azért van pri, hogy álló motornál is tudj belőle engedni...és azért vákuumos a csapés nem csak pri van, hogy amikor állsz és a tűszelep már nem zár jól és túlfolyna a karbi, akkor a csap a vákumhiány miatt ezt megakadályozza... valami ilyesmi..:-)
Hello!

Nekem azért volt ilyen,mert eltűnt a szelephézag és melegen kitámasztotta a szelepet... viszont ezt abból veszed még észre, hogy melegen nem nagyon van alapjárat... ha álló helyben melegíted, akkor bármeddig lesz alapjárat, de ha elindulsz és haladsz 2-3 km-t, akkor megállásnál nem lesz... Nekem ez volt a gond.. sztem soha senki nem nézett hézagot, így is vettem... majd beállítottam éás jó lett... de legalkább olcsóbb volt, mert sztem fogalmuk nem volt, mi a baja..
Nem felejtetted "PRI" állásban a csapot? 9 litert nem ehet egy GS, még nyél gázon sem...
Divatot teremtek... ne lepődjetek meg, ha a Városligetben pár hét múlva Cordurában nyomják páran a korit.
No, az viszont tuti, hogy a térdvédőm, és a könyökprotim felapplikálom, mert nagy macitest nagyot zuhan.
sziasztok.

Mi okozhat abnormálisan nagy fogyasztást nekem a motort megeszik 9 litert is simán pedig normálisan megyek vele-- kivettem a tankból a benzinszűrőt mert nem akartam tartalékosdít játszatni és bettem a karbi elé egy auto benzinszűrőt--ez okozhat ilyet?
Az van, hogy szerintem, ilyenkor a tárcsáknak a sérülésére az esély nagyon kicsi. Inkább a felni sérülhet, deformálódhat. Nézd meg felül, a villákat, hogy a kiflikben, a villahidakban, nem-e mozdultak el és az nem-e feszíti valamelyik irányba a kereket, mert mikor belementél a kátyúba, akkor a kerék ügye felüti a teleszkópokat és lehet elmozdultak, vagy valamelyik csak. Ugyan kicsi az esély, de 1 ránézést megér.
Akkor már meg is csináltad!
De a féktárcsa nem mozoghat. Dobd fel a műszakis topicba, oda járnak motorszerelő emberkék, ők jobban vágják ezt.
És most nem hallottam azt sem, hogy cikcikcik
Kimentem, megrángattam! Semmi meg sem mozdul!
Ha a csapágyat kézzel mozgatva éreznéd, hogy rossz, akkor már régen bebaxott volna.
Nagyon át kell nézni mindent! Lehet, hogy a felni is elment, bár a cik-cik-cik-cik nem attól van.
Szépen rakd össze, és ha benne van a kerék, úgy rángasd meg a csapágyakat. Tudod: egy kéz fölül, egy kéz alul, és mozgat!
Aztán lassan forgasd a kereket, hogy van-e cik-cik-cik-cik-cik.
Ki akartam venni a csapágyat, de nem annyira sikerült.
Lehet, hogy azt csak préssel lehet?
Középsztenderen megpróbáltam mozgatni a kereket, de nem éreztem semmit!
Lehet elmozdult felemelve kéne megnézni forgatva nem e imbolyog a kerék.Nameg a tengelyt is.
Kivettem a kereket, levettem a tárcsát és próbáltam megmozgatni, tekergetni a csapágyat, de nem igazán éreztem, hogy mozogna!
Kerékcsapágyat is megnézted?
vedd fel motoros ruhádat,nemfodod megbánni ha nem tudsz korizni,megvéd esetleges sérülésektől
igaz lesz nézettségi mutatód,hogy milyen ruha van rajtad,de sebaj
Mint mondtam tegnap este elkaptam egy kátyut, utána kezdtem hallani, hogy cik-cik-cik-cik.
Ma szétszedtem az elejét. csöndesedett,de amikor fékezek meg kanyarodok akkor hallom halkan, hogy cik-cik-cik.

Érezzétek át a cik-cik-cik hangutánzásomat!