Hellboy járt hasonlóképp pár hónapja. Ha jól emlékszem, neki egy kábel szigetelése dörzsölődött az ülés alatti váznyúlványhoz, aztán egyszer csak zárlat lett belőle. Bár, ha a biztid nem égett ki, akkor nálad inkább szakadás lehet...
Világosban mozgass át minden vezetéket, és közben nézd, hogy valahol nem égett-e össze valami. Vagy kidörzsölődött. Az elektromos hibát a legnehezebb megtalálni... pláne, ha egyszer jó, másszor nem. Én még a gyújtáskapcsoló betétjére gyanakodnék... az elvileg áramtalanít is, és van benne pár elfordítás... de a fene sem tudja...
..épp tárgyaltam egy sráccal, aki elcserélte volna velem a saját Yamaha XTZ 750 Super Ténéréjére.. kicsit kelett volna ráfizetnem. Most így ez tolódik, mert rendbe kell szedni előtte. Mondjuk sztem ez inkább bosszantó, mint komoly gond..
1.9-es pd tdi bora.. 6 gangos 200 felett tud ez is.. 4 személlyel vígan tartja a 210et..nem tudom hol a vége, de nem sokkal lehet felette. Nem is a lóerő ami sok benne, hanem a nyomaték..310 nm..adja úgy rendesen. (mondjuk én szívó benzinessel járnék szívem szerint, de apa dízelpárti)
Én nem szoktam csak úgy elvinni meghajtani parkolóba...de a körforgalmakban, meg a derekszögű kereszteződésekben rejlő csábító lehetőségeket kihasználom..tőlünk nem messze van pár elég jó kanyarkombináció is. Kézifékkel is csak poros, vagy földúton fordulok vele..drágábbak annál a rajta lévő gumik, h ilyen hülyeségbe kopjanak el.
Milyen autótok van?
Én a Renault Lagunát nyúzom immár a másodikat.
Az első 120 lóerős nagyon kellemes gépezet volt. Szegény kapott rendesen. Éjjszakánként néha driftelés a helyi hipermarketek parkolójában, meg az elkerülő melletti parkolóban. A vége 205
A mostani 150 Le. Ez forró és száraz betonon is simán elpörgeti a kereket, csak már televan elektronikával, menetstabilizátor, stb. Ez nem is lenne baj csak az elektronikus kézifék zavar...
Ennek 210 felett van a vége... 210-nél még ment volna tovább, csak jött a körforgalom...b
A kb 40ezer km óta tartó megbízható működésen ma este csorba esett! Lerohadt alattam a vas.
Elmondom a részleteket, hátha történt már ilyen, vagy ehhez hasonló valakivel.
Menet közben egyszer csak elment az áram, majd visszajött majd elment, majd visszajött... kb 300 métert szenvedtem így, mígnem megállt. Semmi áram sehol.. még a lámpákat se lehetett felkapcsolni. Ott helyben amit lehetett megnéztünk (biztosíték, vezetékelés) majd anélkül, h csináltunk volna valmit is újra lett áram..meg gyújtás. Aztán indítózásra a gyújtóelektronika (igniter felíratú kis fém "doboz") felől apró kattanás, majd megint elment az összes áram..ezt eljátszottuk vagy 4szer. Aztán egy közelben lakó haveromhoz eltoltam, és ott letettem az udvarra.
Hellosztok!
Segítségeteket szeretném kérni mert láncszettet kellene vennem a gs-re és hogy szerintetek milyet éri meg aminek az ára sem egetverő? meg sportkipufogódobot is szeretnék ha valakinek van valami tapasztalata e téren legyen kedves irni...
Válaszotokat elöre is köszönöm
üdv.: Dodo
Hát, én-is véletlen tudtam +! Mikor elmentem megkötni, csak kérdezte a hölgy tőlem, hogy kedvezmények és sorolja, mondja neke ez + az +… és jött a túra, na mondom az, az igen jöhet és benyomta és elfogadta a gép! Nem kérdezte mi, vagy bármi, itt a szerződés a kezemben, azt kész-is!
No igen, túramotor kedvezmény...
Megnéztem, de ezt a listát. Valószínűleg olyan emberke rakta össze, aki vagy soha nem látott túramotort, vagy pont hogy meg akarta spórolni a kedvezményt a biztinek, és a legelterjedtebb túramotorok nincsenek benne.
Persze van rajta mindenféle nagy gépezet (BMW, Goldwing, PanEuropean) de GS500, DL, Bandit, stb. az nincs. Viszont boldogok lehetnek a CPI Knight 50 chopper tulajok!
Én nem szoktam csak úgy elvinni meghajtani parkolóba...de a körforgalmakban, meg a derekszögű kereszteződésekben rejlő csábító lehetőségeket kihasználom..tőlünk nem messze van pár elég jó kanyarkombináció is. Kézifékkel is csak poros, vagy földúton fordulok vele..drágábbak annál a rajta lévő gumik, h ilyen hülyeségbe kopjanak el.
Mondanám hogy így holt szezonban nem gond mert ráértek megcsinálgatni, de nálad nincs holtszezon
Én a Renault Lagunát nyúzom immár a másodikat.
Az első 120 lóerős nagyon kellemes gépezet volt. Szegény kapott rendesen. Éjjszakánként néha driftelés a helyi hipermarketek parkolójában, meg az elkerülő melletti parkolóban. A vége 205
A mostani 150 Le. Ez forró és száraz betonon is simán elpörgeti a kereket, csak már televan elektronikával, menetstabilizátor, stb. Ez nem is lenne baj csak az elektronikus kézifék zavar...
Ennek 210 felett van a vége... 210-nél még ment volna tovább, csak jött a körforgalom...b
azért örülök, h nem valahol távol a p****ában történt ez. Mái napig ülhetnék mondjuk görög tengerparton..
Pedig nagyon szépen rendben van a gépezet. Az elektromos rendszert nem újítottátok fel?
Reméljük semmi komoly.
A kb 40ezer km óta tartó megbízható működésen ma este csorba esett! Lerohadt alattam a vas.
Elmondom a részleteket, hátha történt már ilyen, vagy ehhez hasonló valakivel.
Menet közben egyszer csak elment az áram, majd visszajött majd elment, majd visszajött... kb 300 métert szenvedtem így, mígnem megállt. Semmi áram sehol.. még a lámpákat se lehetett felkapcsolni. Ott helyben amit lehetett megnéztünk (biztosíték, vezetékelés) majd anélkül, h csináltunk volna valmit is újra lett áram..meg gyújtás. Aztán indítózásra a gyújtóelektronika (igniter felíratú kis fém "doboz") felől apró kattanás, majd megint elment az összes áram..ezt eljátszottuk vagy 4szer. Aztán egy közelben lakó haveromhoz eltoltam, és ott letettem az udvarra.
Holnap lesznek elvileg újabb fejlemények.
Bódis!
Viszontülj le 105ezer az új!+ 5ezer a közdarab!
Megnézheted a videót az adatlapomon!
Segítségeteket szeretném kérni mert láncszettet kellene vennem a gs-re és hogy szerintetek milyet éri meg aminek az ára sem egetverő? meg sportkipufogódobot is szeretnék ha valakinek van valami tapasztalata e téren legyen kedves irni...
Válaszotokat elöre is köszönöm
üdv.: Dodo
http://www.khbiztosito.hu/cont...
Megnéztem, de ezt a listát. Valószínűleg olyan emberke rakta össze, aki vagy soha nem látott túramotort, vagy pont hogy meg akarta spórolni a kedvezményt a biztinek, és a legelterjedtebb túramotorok nincsenek benne.
Persze van rajta mindenféle nagy gépezet (BMW, Goldwing, PanEuropean) de GS500, DL, Bandit, stb. az nincs. Viszont boldogok lehetnek a CPI Knight 50 chopper tulajok!