Szia. Az orvos azt se tudta megállapítani mi a szartól kaptam.
Jó a koleszterin,vércukor,ionk, stb. Tehát 42 évesen a laborom 97% os.
Nincs meszesedés,ér probléma. Ergó: Lővésük sincs !
Így hát haza engedtek. HÁL ! Isten semmi nem ment tönkre bennem. Csak a kétségek maradtak bennem.
Szííyasztok 500 as ok
Sajnos rossz hírrel köszönök ide. Gyönyörűséges vasam, betegség miatt eladó. Ha valakit érdekel.....hitel átvállalással is elviheti.
Nagyon megkímélt ! Vigyáztam reá!
GSR 600 limitált fehét. 28.000 km. 90 % BT 016 gumival szerelve.
Kb. ennyi írásban.
Egy kis segitségre lenne szükségem! www.louis.de katalógusban a 10041424 regina oringes lánchoz milyen fajta Kettenschlösser kell?
Mi a különbség közöttük, teszem fel:
KETTENSCHLOSS REGINA NIET
SPREIZNIET 525ORS3 O-RING
illetve
KETTENSCHLOSS REGINA NIET
SPREIZNIET 530ORS2 O-RING
Mi az a 525ORS3, 530ORS2, ... ?
b-viktor
[62969] november 16. 16:01
Ja 2005.04. havi
válasz erre előzmény
b-viktor
[62968] november 16. 16:00
Na szóval, ha már megkérdeztem leirom ide is.
Eladó a barátom DL650-e. Piros-fekete, 27000 km, szivargyujtó, turaplexi, bukócső, doboztartóvas + Givi topcase, kézvédő, Dunlop gumik. 1.200.000.- Azért adja el mert tavasszal vett egy KTM-et és ezért a gépért nem jött a vevő.
..az enyémben tudtommal nincs kiegyensúlyozó tengely, a gs 500 hozzá képest vibráció mentesen jár. Mondjuk engem nem zavar a vibráció, kifejezetten élvezem.. a lányok is szokták mondani, hogy hű, de jó ..mert azért érződik ez az ülésen is..nem csak a kormányt fogva.
Amíg nincs rendes munkám és egyetemre járok, addig úgy sem megyek komoly határon túli túrákra valószínűleg még vagy 1-2-3 évig. Ha meg már lesz munkám akkor meg majd beszámíttatom valamibe.
Itthonra meg elég lesz ez is. Bár sanszos hogy így hogy kijelentettem hogy nem valószínű hogy megyek külföldre, így sanszos hogy megyek, mert semmi sincs úgy ahogy eltervezem...
Egyébként meg az is lehet hogy marad a GS. Újabban már nem nagyon tervezek semmit, mert úgy sem úgy lesz
Idegesítő vibráció lesz rendesen bizonyos fordulaton kiegyensúlyozó tengely ide vagy oda.Még a V2-n is érezhető a kormányon mindenen pedig az szépen jár és nem egy pezsgősüvegnyi dugó rángatja az egy szem hajtókart.300 Km után zsibbad az ujjam rendesen.Ráadásul pont nem a hosszú távú túrákra a legideálisabb ez a konstrukció.Legalábbis nekem ezt mondták emberkék.
Ugyan azt tudom elmondani mint Teddy.
Nagy nyomaték minden fordulaton, gyönyörű hang, kedvező fogyasztás. Ha minden igaz akkor ez a típus (SZR 660) szépen kiegyensúlyozottan jár, nem ráz szét.
Oké köszi, majd figyelek erre. Egyelőre csak megnézem, kipróbálom. Ha cserére, vásárlásra kerül a sor akkor mindenképp viszem a szerelőt aki a GS-t is feltámasztotta.
Én egy LF 650 el gyakoroltam AK -ra a rutinon kiheréltem. Okádta az olajat orrán száján. Jajgatott az oktatóm hogy miért nem szóltam, há modnom neki én aszittem maga is észrevette. Szegény eléggé rövid látó. Már 20 centis tócsa volt alattam...
Jó a koleszterin,vércukor,ionk, stb. Tehát 42 évesen a laborom 97% os.
Nincs meszesedés,ér probléma. Ergó: Lővésük sincs !
Így hát haza engedtek. HÁL ! Isten semmi nem ment tönkre bennem. Csak a kétségek maradtak bennem.