A tesztnapokon minden motor egyforma lesz... Sajnos semennyire nem lehet megismerni, benyomást szerezni róluk a 3 km-es felvezetett kígyóban. Esetleg annyit, hogy milyen színű. Sem a menettulajdonságról, sem a fékről, sem a hosszútávú kényelemről nem kapsz információt... esetleg a "vezettem már ilyet" élmény marad meg. Sajnos.
Én a bérlés híve vagyok, bár költséges, de legalább tiéd egy napra, és mindent ki tudsz deríteni 200-300 km alatt. Ehhez viszont tudnod kell, melyik az a két típus, amik között választanál. A DL így került hozzám.
Nekem is tetszettek korábban... a hangja brutálisan szép, és a Dawntez-féle nyomatékhegyek állnak rendelkezésre. Igaz, 40-50 Lóerővel, de megvan a varázsa. Egyszer mentem egy 500-as Hondával (ha jól emlékszem)... kellemes élmény volt. Érdekes, és csak erre az építési módra jellemző tulajdonságokkal bír... mindenképp jó benyomásom volt. (Mondjuk az én igényeim nem elégítik ki... sem az egy hengeres enduro nem barát, sem az egy hengeres chopper...)
A nagy egyhengereseknél hallgatózz a szelepek és a vezérlés környékén. Ugyanis a magas henger miatt lassan ér fel az olaj. Ha ezeket nem melegítik egy kicsit (1-2 perc) minden "hidegindulás" előtt, akkor az évek alatt előjöhetnek a gondok ezen a környéken. Mindamellett egyszerűek, mint a faék. De most tényleg vigyél magaddal szakit!
..az akku az viszonylag új benne, nem hiszem hogy baja lenne.
Apám szerint lehet nem ártana neki egy komplett újravezetékelés így 22 év után, mert azzal biztos kiküszöbölhetnénk pár ilyen, apró, de felettébb bosszantó hibát. Ahogy néztem, majdnem biztos, hogy valamelyik vezettékkel lesz gond. Majd holnap kiderül, addig is pihen a haveromnál..akit azért remélem már olyan 10 felé fel tudok majd ébreszteni, hogy elvigyem a gépet.
A fiam gépe ugyanezt produkálta.
Nála az volt a hiba, hogy a segédváz és a hátsó müa. sárvédő között volt a kábelkorbács, ami 36e km-nél kidörzsölődött.
Ha leveszed az ülést akkor a jobboldalon. Persze ez csak tipp, hiszen ennek még kb.112 oka lehet!
A nagy egyhengeresek mindig is vonzottak. Tapasztalatot gyűjteni jó amíg nem telik komolyabb gépezetre. Egyelőre csak nézelődök.
Jövőre lehetőleg mindenféle fajta motort ki akarok próbálni tesztnapok keretében.
..amennyit itthon motorozunk együtt....
mondjuk egy-kétszer tényleg jól jönne a nagyobb utazó, amikor csak leszaladnék a pályán pestről szegedre, vagy fordítva.
Remélem most jobban körüljárod majd a motorvásárlást, mint a legutóbb..
Aztán ne csak szépet, hanem jót is vegyél
Na igen. A sportmotor küzdelem az életben maradás ellen...
140-es utazó? Hát nemtudom. Lehet én vagyok gyáva vagy tapasztalatlan, de az itteni útviszonyokhoz mérten és az itten vezetési morához az már a felső határ körül van ami még biztonságos.
Én vasárnap Ceglédre megyek megnézni egy szr 660-ast.
..nem határozott az elképzelésem, csak találtam egy szépet , ahol a csere lehetősége is fel volt tüntetve, aztán írtam neki. Nem zavarna, túra enduró, én meg elvileg szoktam túrázni
Annak ellenére, hogy a jelenlegit teljesen ki tudom motorozni, nem érezném szükségét a nagyobbra váltásnak, ha a környezetem nem panaszkodna azért, hogy miért nem megyünk legalább 140 körül utazóban.
Igazából egy 600as bandit minden igényem kielégítené..
Ez a ténéré elvileg 6 alatt eszik..nem kérdeztem ugyan h svájci piacos modell e, de azok esznek kevesebbet. Mondjuk mellé zabálják a motorolajat azok is..
Egyet biztosan tudok, sportmotort szeretnék, de ismerem magam, és még élni szeretnék, így távol tartom magam tőlük.
V2 nagy nyomaték, a mellé lévő 70ló meg azért már elég sokmindenre elég. Mondjuk 85 centis az ülésmagassága...és én már a 81 centi magas R1re mondtam azt, hogy valahogy ez a felső határ... élőben kell megnézni úgy is..majd meglátjuk mit hoz a jövő. Csak ez a kis gubanc oldódjon meg minél hamarabb.
..hát igen. Fél órán keresztül mozghattuk a kábeleket, meg bontottuk szét, hogy hol lehet a hiba; de csak ezt a kattanásfélét hallottuk a gyújtáselektronika felöl.. meg egyszer csinált olyat, hogy akkor is elment az áram, amikor csak a lámpát felkapcsoltam.
Az meglehet, h nem vettünk észre mindent, de egy kézilámpa a sötét éjszakában..hát nem sokra elég.
Egy biztos, rendesen meg lesz csinálva; aztán vagy megejtem a motorcserét, vagy nem. Szart nem akarok senkire rásózni.
Nana- azért ne kiabáld el.
Akku a rejtett ellenség...