Én is igy voltam!Volt 350000.-em felhivtam a Full-Gas-t,azt mondta a Gabi hogy érdemes elmennem megnézni!1óra mulva ott voltam kihozták megláttam beinditottam és kifizettem!Hozzáteszem hitelre akartam SV.-t,vagy Banditot venni,de sehol nem akartak engedni és felbasztam az agyam!Na abból nem nyerészkednek amit én törlesztek,gongoltam,de nem bántam meg!
van egy pár érdekes gép, de a nagyon átalakítottak sem tetszenek... ezek gyárilag is tök jó alakúak szerintem, csak itt-ott kell kicsit piszkálni... Ami még nagyon nem tetszik azok a gyári tükrök... 2e Ft-ért vettem robogó tükröket, levágtam a szárukat, kaptak új menetet és máris sokkal jobb lett...
még talán az a kis rész is fekete lesz, ami a váz vastagabb része felől megy hátra a hátsó oldalsó spoiler alá a lábtartó felé... azon is gondolkodom, hogy láncvédő kell e rá...
:-) ez jó... nem lett semmi baja?
Nézd meg a képeim közt a lábtartót, hogy mennyire zavaró... most tettem fel egy új képet, amikor oldalról van közelről a futón...
igen, még minden gyári rajta, de a lábtartót biztosan lefestem, a motorját nem nagyon akarom, mert nem tudom, mennyire lenne tartós... és félek, hogy olyan ütött-kopottra tudnám csak festeni...
Persze engem sem hagyott nyugodni a kipu átalakitás,bár épp most beszéltünk a hangtompitó csinálásáról!
A lábtartó konzolt meg észre sem vettem!
Viszont a te blokkod meg ezüst!
Szerintem is a gyári szebb!Megy a fekete csö,aztán bilincs,aztánfényes csö aztán fényes dob!
Mert ha végig saválló rendszer lenne,akkor az tetszene,de a fele ilyen fele olyan,az nekem nem nyerö!
mindenképpen... mindent fényképezni szoktam...:-)) de tényleg nem hagy nyugodni, hogy miért ne lehetne a gyárit átalakítani.. Ha nem sikerül, akkor már fogom tudni... Ami még nagyon szúrja a szemem, az a hátsó lábtartó tartó konzol, mert ezüst és elég hülyén néz ki... sztem kap egy kis matt feketét és sokkal jobban fog kinézni máris a hátulja..
de egy sport dob több tízezer Ft, a gyárit alakítani meg ha nem is épp ingyen, de max 5e Ft.. Én a kocsimra magam csináltam a rendszert és a perforált cső köré fém szunyoghálót tekertem és 3 db bilinccsel rögzítettem, majd utána az üveggyapot és utána a fedél visszahegesztése... és mint látom, a gyári dobon a fényes borítás felül szegecselt, így még könnyebb... (talán).. de nem tudom, hogy a gs-é hogy néz ki, ezért bíztam benne, hogy belül meg lenne benne a perforált rész és csak a végbe van beépítve a szűkítő... de ha senki nem fogja tudni, akkor majd én szétvágom az enyém és megosztom mindenkivel..:-)
Amúgy a műszakival szoktak ijesztgetni, hogy ha nagy a hangja, akkor nem megy át... nekem most volt 1. forgalomba helyezés, kpm műszaki és senki nem kérte, hogy indítsam be... ezért is szeretném, hogy maradjon a gyári, meg azért is, mert sztem ennek a motornak ez áll a legjobban... bár én csak neten nézegettem, általában a youtube-on és nem tetszenek rajta a különböző tuning dobok... sokkal jobban áll neki a gyári..
Az enyém teljesen!HA elöl körbevágod szétszedhetö,de a végét is ki kell vágni a kipufogo nyilásásnál igy jön szét!Amugy fingom nincs mi van benn!
Perforát csö,37mm belsö átmérö,kivülre szigetelöanyaggal kitömni,visszahegeszted a dobot csiszolod alapozod fested!Egy hangtompitót kell a végére csinálni,ezt szerintem a perforált csöbe beletolni és csavarozni kell!
Viszont!
Veszel egy komlett rendszert(mint én),levágod a dobot és teszel rá egy sportdobot és kész!
Nem dolgozol hiába,annak tuti a hangja és mindig ott a régi rendszered ha esetleg kell!
Nézd meg a képeim közt a lábtartót, hogy mennyire zavaró... most tettem fel egy új képet, amikor oldalról van közelről a futón...
Csattanás a fürdöböl,kis csend azt káromkodás!
Kedvesem alkot!
A lábtartó konzolt meg észre sem vettem!
Viszont a te blokkod meg ezüst!
Mert ha végig saválló rendszer lenne,akkor az tetszene,de a fele ilyen fele olyan,az nekem nem nyerö!
Fényképezz amikor gyilkolod a kiput!
Szerintem ennek nagy érdeklödö tábora lesz itt!
Perforát csö,37mm belsö átmérö,kivülre szigetelöanyaggal kitömni,visszahegeszted a dobot csiszolod alapozod fested!Egy hangtompitót kell a végére csinálni,ezt szerintem a perforált csöbe beletolni és csavarozni kell!
Viszont!
Veszel egy komlett rendszert(mint én),levágod a dobot és teszel rá egy sportdobot és kész!
Nem dolgozol hiába,annak tuti a hangja és mindig ott a régi rendszered ha esetleg kell!
A végből próbáltad kiszedni a szűkítőt? Belül mi van benne? átmenő, vagy nem?
De kérdezz nyugodtan,ha tudok segitek!