Visszapörgetett óra ellenőrzésére egy tipp: nézd meg a számsort, hogy egy vonalban vannak-e az elején, ahol még nem kellene, hogy pörögjenek a számok. A mechanikus számlálónál a nagyságrend váltást némi késéssel követi a nagyobb helyiértékű számjegy. Ez visszafelé is igaz. Ha kicsit hullámos, az elgondolkoztató...
Én már azt hittem, hogy bandit lesz. A sor 4 azért jó, mert lehet rá szerelni támasztókereket. Ez persze csak vicc!
Azért én még most is azt mondom, nem lesz rossz választás a GS, ha az lesz.
ahh, meg nem biztos az a bandit, mert asszonynak széles a sor4-es motor. a keskeny sor2 jobban tettszik neki, meg ha nem is olyan eros es 'modern'. illetve lehet, hogy megsem merem elso motornak raultetni 600 sor4-re, szvsz lehet, hogy egy szep gs500 lesz belole.
1-2 héttel ezelőtt járt erre Tayrol kolléga a banditos topicból, ő a barátnőjének keresett GS-t. Aztán úgy látom, mégis a bandit mellett döntöttek, de linkelt be ide egy szerintem nagyon szép GS-t. Ha gondolod keress vissza. Szép állapotban volt és nem is drágán.
..mivel nekem elég frissek az ez irányú tapasztalataim (júniusban csináltam a különbözetit..).
Ott azt mondták el, hogy mindig jobbra kell tartani, nem csak sávot tekintve, hanem sávon belül is (utána hozzá tette az oktató, hogy az életbe meg ne próbáljuk mert még kivasalnak minket).
Lámpánál a két motoros egymás mögött úgy áll meg, hogy az első kicsit kintebb van mint a másik, tehát nem teljesen egy vonalban. Kereszteződésnél meg általában a sáv azon részére kihúzodni, amerre tovább szeretnénk menni.
Két motor csak akkor van egymás melet ha előzik egymást.
Na ez van a kreszben, ez a vizsgakövetelmény.
Az akkori 2X40percen kívül nem alkalmaztam még soha; na jó a babettával sávon belül is jobbra tartok, ha elmegyek vele kenyérért..
Társakkal motorozva meg célszerű, hogy az első motoros a sáv belső felén menjen, utána meg felváltva a többi. így mindenkinek van elegendő helye megállni, és ha kicsodálta magát a másik motorjában, akkor rendesen előre is lát a forgalomban.
Menet közben egymás mellé menve beszélgetésnél fokozottan vigyázni kell... első alkalommal nálam majdnem összedörgölőzött a két motor.. azóta sokkal jobban megy
Simán megállok!Söööt még 3-man is megszabad!Különben nem tudnám megbeszélni a társammal a látott csajokat ,és azt sem hogy merre megyünk tovább!
Jut eszembe szeptember utolsó jóidös vasárnapján olyan Banditos nénit láttam a Mecsekben,hogy a mai napig a hatása alatt vagyok!
Én 2 éve vettem, úgymond raktár készlet kiárusítás címén!
Szerintem ma már nagy szerencse kell, hogy találjon az ember 1-2 darabot valamelyik kereskedőnél, ha lehet még egyáltalán forgalmazni újonnan. Ha jól tudom, de nem akarok butaságot írni, 2007 óta nem gyártják a Suzuki Gs500-át és a Kawasaki R5-ét. Ezek voltak a „NAGY” motor kategória legkisebb (karburátoros) tagjai. Ami a használt motorvásárlást illeti valóban érdemes egy hozzá értőt vagy egy szerelőt magaddal vinni, esetleg bevinni valamelyik általad választott szalonba, hogy ott átnézzék. De igazándiból, ha nem volt a gép TK-s (totálkáros) akkor nagy baja nem lehet.
A kilométer óra pörgetést ugye senki nem veri nagydobra, (ha van ilyen), tehát nehéz megmondani, hogy mennyire jellemző.
Az én két éves gépemben 27500km-van, és a kötelező (olaj, gyertya, szűrők) dolgokon kívül és a hátsó guma illetve lánc szetten kívül nem kellett hozzá nyúlni. Kis oda figyelés és törődéssel egy örök társ lehet.
Köszi!
Szalon uj GS500at lehet még kapni? 0km-el?Milyen árban van ujonnan? Amiket eddig nézegettem azok 2001-től 2006-ig voltak kb 400-650E Ft körül változó Kmóra állással,de az átlag 20E-40E Km között van.Mennyire jellemző,hogy az eladni kínált gép Kmóráját a "gondos"gazdi visszáb pörgeti,hogy én kis naív elhigyem,hogy 2 szezont kihagyott és ezért van benne "csak" ennyi Km.
Hihetetlen hasonlóság, jó magam is ugyan így voltam annó, csak nekem már volt egy MZ-m.
Egy szép reggel arra ébredtem, hogy szeretnék egy „NAGY” motort, ami kicsit szebb és erősebb, mint az MZ. Leültem hát a Net elé és elkezdtem böngészni. És hogy hogy nem rá, találtam ElDiablo, az-az Blue oldalára. Bele olvastam a fórumon írtakba és megszerettem a gépet. Hál Istennek szerencsém volt, mert egy 0km-es vadi új Gs500-ast vehettem 800.000Ft-ért. Az én személyes tapasztalatom, hogy egy nagyon megbízható, strapabíró, szeretni való „igénytelen” moci! Félre értés ne essék az igénytelen szó nem, azt jelenti, hogy el lehet hanyagolni, NEM, vigyázni kell rájuk, mert lelkük van Nos mint már az előttem szólók is írták, ha betartjuk a szerviz intervallumokat, akkor egy nagyon hálás mocink lehet nagyon nagyon sokáig! Nekem a két év alatt semmi gondom nem volt vele. Most a téli szünet alatt lefestem a kipuffanót (sajnos szar anyagból van) és más az amúgy is, kötelező dolgokon kívül nincs is a géppel.
Ja, és ha bármi kérdésed van itt a fórumon bátran, kérdezhetsz, nekem is nagyon sokat segítettek pedig SAJNA senkit nem ismerek! (Köszönöm nektek!)
Tehát csak bátorítani tudlak, és kívánom, hogy nagyon sok km-t tölts az új járgányod nyergében!
Üdv: Jocek
Köszi mindenki!
El-BlueDiablo! Igen,a te oldalad az elsők között volt amit be tettem a Mozilla könyvjelzőim közé.Sőt ha becsukom a szemem elképzelem,hogy hogy fogom az én mocimon az első szezon végén ujra festeni a leömlőket:) Fura,hogy eddig csak olvastam az oldalad most meg te (is) válaszolsz a kérdéseimre.Remélem mihamarabb összefutok veletek egy túra keretein belül!Ha találok a neten motort ti fogtok tudni róla először és akkor mindenki véleményét várom,hogy érdemes-e megnézni.
Szerintem meg pont nem független a haladási irány. Mert ott kötelező! Ha a 2 motorosból 1 jobbra, a másik meg balra vagy akár egyenesen menne, akkor simán beállhatnak egymás mellé.
Úgy vélem, az eredeti kérdésednek csak az egy irányba haladó motorokra kiterjedve van értelme.
Hűtős kell, lukas alumínium hűtőt kell javítani!
Azért én még most is azt mondom, nem lesz rossz választás a GS, ha az lesz.
ha nem tetszik a kollegának, lehet fogócskázni
Ott azt mondták el, hogy mindig jobbra kell tartani, nem csak sávot tekintve, hanem sávon belül is (utána hozzá tette az oktató, hogy az életbe meg ne próbáljuk mert még kivasalnak minket).
Lámpánál a két motoros egymás mögött úgy áll meg, hogy az első kicsit kintebb van mint a másik, tehát nem teljesen egy vonalban. Kereszteződésnél meg általában a sáv azon részére kihúzodni, amerre tovább szeretnénk menni.
Két motor csak akkor van egymás melet ha előzik egymást.
Na ez van a kreszben, ez a vizsgakövetelmény.
Az akkori 2X40percen kívül nem alkalmaztam még soha; na jó a babettával sávon belül is jobbra tartok, ha elmegyek vele kenyérért..
Társakkal motorozva meg célszerű, hogy az első motoros a sáv belső felén menjen, utána meg felváltva a többi. így mindenkinek van elegendő helye megállni, és ha kicsodálta magát a másik motorjában, akkor rendesen előre is lát a forgalomban.
Menet közben egymás mellé menve beszélgetésnél fokozottan vigyázni kell... első alkalommal nálam majdnem összedörgölőzött a két motor.. azóta sokkal jobban megy
Egy tipp.
Itt érdeklődj hűtő ügyben. http://www.gexcube.fw.hu/
Jut eszembe szeptember utolsó jóidös vasárnapján olyan Banditos nénit láttam a Mecsekben,hogy a mai napig a hatása alatt vagyok!
Szerintem ma már nagy szerencse kell, hogy találjon az ember 1-2 darabot valamelyik kereskedőnél, ha lehet még egyáltalán forgalmazni újonnan. Ha jól tudom, de nem akarok butaságot írni, 2007 óta nem gyártják a Suzuki Gs500-át és a Kawasaki R5-ét. Ezek voltak a „NAGY” motor kategória legkisebb (karburátoros) tagjai. Ami a használt motorvásárlást illeti valóban érdemes egy hozzá értőt vagy egy szerelőt magaddal vinni, esetleg bevinni valamelyik általad választott szalonba, hogy ott átnézzék. De igazándiból, ha nem volt a gép TK-s (totálkáros) akkor nagy baja nem lehet.
A kilométer óra pörgetést ugye senki nem veri nagydobra, (ha van ilyen), tehát nehéz megmondani, hogy mennyire jellemző.
Az én két éves gépemben 27500km-van, és a kötelező (olaj, gyertya, szűrők) dolgokon kívül és a hátsó guma illetve lánc szetten kívül nem kellett hozzá nyúlni. Kis oda figyelés és törődéssel egy örök társ lehet.
Nézd meg az adatlapomon az eladó holmik menüt.!
Szalon uj GS500at lehet még kapni? 0km-el?Milyen árban van ujonnan? Amiket eddig nézegettem azok 2001-től 2006-ig voltak kb 400-650E Ft körül változó Kmóra állással,de az átlag 20E-40E Km között van.Mennyire jellemző,hogy az eladni kínált gép Kmóráját a "gondos"gazdi visszáb pörgeti,hogy én kis naív elhigyem,hogy 2 szezont kihagyott és ezért van benne "csak" ennyi Km.
Hihetetlen hasonlóság, jó magam is ugyan így voltam annó, csak nekem már volt egy MZ-m.
Egy szép reggel arra ébredtem, hogy szeretnék egy „NAGY” motort, ami kicsit szebb és erősebb, mint az MZ. Leültem hát a Net elé és elkezdtem böngészni. És hogy hogy nem rá, találtam ElDiablo, az-az Blue oldalára. Bele olvastam a fórumon írtakba és megszerettem a gépet. Hál Istennek szerencsém volt, mert egy 0km-es vadi új Gs500-ast vehettem 800.000Ft-ért. Az én személyes tapasztalatom, hogy egy nagyon megbízható, strapabíró, szeretni való „igénytelen” moci! Félre értés ne essék az igénytelen szó nem, azt jelenti, hogy el lehet hanyagolni, NEM, vigyázni kell rájuk, mert lelkük van Nos mint már az előttem szólók is írták, ha betartjuk a szerviz intervallumokat, akkor egy nagyon hálás mocink lehet nagyon nagyon sokáig! Nekem a két év alatt semmi gondom nem volt vele. Most a téli szünet alatt lefestem a kipuffanót (sajnos szar anyagból van) és más az amúgy is, kötelező dolgokon kívül nincs is a géppel.
Ja, és ha bármi kérdésed van itt a fórumon bátran, kérdezhetsz, nekem is nagyon sokat segítettek pedig SAJNA senkit nem ismerek! (Köszönöm nektek!)
Tehát csak bátorítani tudlak, és kívánom, hogy nagyon sok km-t tölts az új járgányod nyergében!
Üdv: Jocek
El-BlueDiablo! Igen,a te oldalad az elsők között volt amit be tettem a Mozilla könyvjelzőim közé.Sőt ha becsukom a szemem elképzelem,hogy hogy fogom az én mocimon az első szezon végén ujra festeni a leömlőket:) Fura,hogy eddig csak olvastam az oldalad most meg te (is) válaszolsz a kérdéseimre.Remélem mihamarabb összefutok veletek egy túra keretein belül!Ha találok a neten motort ti fogtok tudni róla először és akkor mindenki véleményét várom,hogy érdemes-e megnézni.
Sanyííííí, így van? Vagy az oktatóm nem nézi ezt a fórumot?
Jaaa, reszkessetek Népek, ha minden jól megy, 1-én vizsgázom forgalomból!
Úgy vélem, az eredeti kérdésednek csak az egy irányba haladó motorokra kiterjedve van értelme.