Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

..ha az első 2000 kilométert túléled, akkor van esélyed a jövőre nézve!

amúgy meg először hátsófék, utána első az esetek nagyobbik hányadában. Csak első fékkel én gyakorlatilag soha nem fékezek...
muszáj leszek befektetni rá... csak nem gondoltam hogy ennyire gáz tud lenni hogy 200-300km mentem már vele így,,,most már
megtanultam

Még mondjuk csak 3 hete motorozok életemben
Hátsó fék nélkül nem vigéckedünk, főleg ha utas is van mögöttünk
Nem mintha szent lennék, de a mögöttem ülőre nagyon vigyázok.
..saját hülyeségből simán

nem olyan nagy pénz egy hátsó fékbetét, hogy a hiánya miatt az egész motor és a saját épségedet veszélyeztesd! 3 tank benzin árából biztos megvan!

Mostantól te vagy kb a 3. Kolos akit ismerek ( magamon kívül )
Hááát bazeg! Fék nélkül...?! Kanyarban csak az első "gyilkos"... nem vagy kerek...
Örülök, hogy nem lett komolyabb bajotok, de "részvétet" nem érzek.
Van benne valami. Ennek ellenére felettébb izgatja a fantáziám... éppen az "idegen tömeg" és az afrikai motorozás miatt.
sziasztok.

Ma én estem egy picikét, elég hülyén érzem magam-- kanyarba mentem lefele hátsófék nélkül (nem voltak fékpofáim) és elégé meghúztam a gázt, de már nem bírtam megállni.
Most estem először, és ami még nagyobb gáz: az öcsém is mögöttem ült és jól beütötte a térdét.

Nagyon bénának érzem magam most, egyedül nem estem még soha sem, --pedig pécs környékén szoktam szerpentinezni. És már egy csomót mentem hátsó fék nélkül is.
De ma nagyon beszoptam---letettem ma a motort. Amúgy csak a visszapillantóm tört le.

Ti is estettek már párszor? vagy csak én vagyok ilyen béncsa?
A suhancok mán próbálnak kihátrálni!
Ótómata!
..ez csak az egyik terv. A nyári program lehetőségeket most dolgozzuk ki, összeírva költség oldalról, valamint, hogy minimum hány napot vesz igénybe. Aztán valamelyiket kiválasztjuk majd májusban, hogy akkor ez lesz (idén csak összeszedtem pár térképet /nem volt minden országról/, és pénteken kitaláltuk, hogy szombati indulással mehetnénk Isztambulba, arra még úgyse voltunk; felesleges túlbonyolítani a dolgokat). A fekete-tengeri tűnik a legolcsóbbnak, meg a legcsábítobbnak is a sok közül. 5500-6000 kilométerre számoltuk.

Ide már utánfutós kísérő kocsit is szervezünk, mert nem bízunk a környék jó szervíz és alkatrész ellátottságában.

Bamakora nem vágyom, úri huncutság. Egyik ismerősünk többször végigment rajta, de szerinte is inkább társas utazás az egész, mint igazi kaland; mert minden le van fixálva, sok meglepetés, meg hercehurca nincs..
Igen, elég tőkeigényes.
Motorral 2 guriga körül van (+ a felszerelés). Gyanítom kocsival sem olcsóbb.
Budapest-Bamako is jó lehet nagyon.
Arról is álmodoztam már. Meg a Fekete tenger megkerüléséről, aztán ha az előző kettőt kipipáltam akkor jöhet a Földközi tenger megkerülése

Bátyám egyszer akart indulni a Budapest- Bamakón, csak senki nem volt hajlandó útitársnak szegődni egy tranbantba
Nekem egy Budapest-Bamako, és egy Nordcap van betervezve... az elkövetkező 30 évben valamikor. Bizony, nem holnap lesz...
ogabi!

mondmá a fiatal bikáknak,"öreg rozmár nam sz@rozmár"
Most nézem az adatlapodon hogy meg akarjátok kerülni a fekete tengert. Nem semmi túra lehet, én is gondolkodtam már hasonlón.

Viszont épp tegnap olvastam hogy a külügyminisztérium nem ajánlja hogy a Kaukázus közlében lófráljunk.
Hát nem? De!
Oké, köszi a segítséget.

Igazából ma már lenyomattam a retket róla, de szerencsére a festék maradt. Legnagyobb meglepetésemre még a felnicsíkot sem szedte le.
Egy kicsit tartottam tőle hogy az elektromos rendszerben keletkezhet kár, de már elég sokszor eláztam ahhoz hogy sejtsem hogy nem lesz gond.

Viszont az első gumi szélébe belecsípett, szerencsére tényleg csak a peremébe.

Azt olvastam valahol hogy a kerékcsapágynál ki tudja nyomni az olajat, és utána nem lesz kenés szóval arra figyeltem. Nem tudom ez mennyire lehet igaz vagy sem.
Miféle beszéd ez, fiatal bikák?
Mellesleg az automata gépnek mi köze a korhoz?Sőt! A motorozáshoz mi köze van?
Én igen!
lehet, de óvatosan!

ha túl közelről mosod, leszedheti a festéket(első sárhányom belső felé hófehér, mióta túl nagy hévvel takarítottam ki az oda betapadt sarat, még jó hogy nem látszik), gumi alkartészekbe meg belecsíphet..

de ha ésszel csinálod, sokkal kényelmesebb vele motort mosni. A mosás után egyszerűen csak szárazra kell törölgetni az egészet, hogy foltmentes legyen.
meghát persze az meg kötött,mint a mami a bevásárló kosárral
persze nézte a tükröt,hogy a rúzs elkenődött-e
azt végül Dani kenődött
Tőlünk jön a nagybani piacról a vasúton át!
Mindennap csomót látok belőlük, van hogy konvojban közlekednek!
Lámpa, a közelben sem volt.