Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Hellboy - hogy van a térded?

Erik, Teddy! - Köszi a hétvégi segítséget, sajnálom, hogy végül nem lett gurulás (így tetőfedőt, festő-mázolót és bébiszittert játszottam vasárnap ).

Monolit! - nem tisztem ítéletet mondani, de én egy jó állapotban lévő mocin sem vállaltam utas-szállítást amikor 6000 km-t mentem már ezzel a mocival (plusz robogókkal kb 20000 km), tapasztalatlanságra hivatkozva. Azt meg hogy fék nélkül közlekedsz, nem minősítem, Teddy már megtette. Ez nem csak ön, de közveszélyessé is teszi a közlekedésedet!

Bocs hogy hosszú voltam...

Gonosz!
Magánügy, hogy örülök-e vagy nem.

Örüjjééé, vazze!
Há' vazze, nem tudom, mit mondjak erre. 2ezer km-rel a seggedben hátsó fék nélkül közlekedni, ráadásul utassal? Merész gondolat volt.
Amúgy nyugodj, meg, más is esett már el. Ez benne van a motorozásban. Szerencsére megúsztátok kisebb sérüléssel. Bízom benne, hogy tanultál az esetből.
No, több "okosat" nem mondok.
Ebben a topicban/társaságban szerencsére nem túl gyakori az esés, remélem ez még sokáig így is marad!

Fék:
Sokan használnak itt rónás betétet, ami asszem 1700 Ft körüli összeg, és mindenki meg van vele elégedve - tudtommal. Igaz, hogy ezért Pestre kell jönni, de esetleg van erre utad, és akkor össze tudod kötni a megvásárlásával.
pedig a tömeg megvan hozzá
nem
Bálint, kösz az infot,megtalált !
Megprobáltam lebeszélni a gyári dob elbaszásáról!
Hivatalosan teljesen egymás mögött kell megállnotok, az oktatáson csak azért volt az eltolásos móka, hogy az oktató (és a vizsgáztató) lásson mindkettőtöket.

Ja és persze, hogy a gyakorlatban ez azért egy "kicsit" máshogy müxik
méterben nincs pontosan meghatározva, hogy mennyire menj az út szélén, hanem azt mondja a kresz, hogy "z út és forgalmi viszonyok szerint a lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni" (idézet a kreszkönyvből)
Mivel a motoroddal az úttest jobb oldalán kell haladnod, ezért nem mehetsz be egy másik jármű mellé...
Persze és mindezt azért mert Dani Kamikaze, aki telibe akarta verni
Jó Reggeleket!

Én meg felébresztettem ma is a gépezetet, ha már ilyen szép idő van! Aztán este én is leteszem... holnap reggel meg kezdődik elölről. Ha mázli van, idén is lesz mikulás-sapi a bukómon.
Nekem meg mindjárt letelik.
Én is: jó reggelt!
Szép jó reggelt mindenkinek!
Kezdődik a robot nekem is!
Sziasztok!

A héten teszem el a mocit nyugovóra! Remélem már holnap! De sebaj, jövőre együtt hasítunk!

Szép estét!

Tomi
Jaja:
Őőő, kérek egy kuplungkart, meg egy csomagrögzítő hálót... legyen inkább 2 kuplungkar, csak hogy legyen tartalék...
..jó kuncsaft
A legkellemetlenebb az volt amikor a motorszervíz elé parkoltam úgy le hogy el is dőltem.
"...vakánykodtam..." szóval vagánykodtam
písz
ha már így listázzuk:
1, állóhelyzetben megvétel után kb 2 nappal, saját házunk előtt eldölt alattam (nem szoktam még a súlyát, főleg hogy a 9 kilós biciklimről ültem át)
2, felázott földúton, a tengelyig érő sárban. Aztán utána egyből a következő , úgy combközépig érő tócsánál teljesen beborult a vízbe, egy földműves segített kiszedni.
3, másnaposan próbáltam betolni , eldőlt
4, görögországban a homokos tengerparton vakánykodtam, körbe-körbe, mint egy salakmotoros, aztán szépen ledobott.

2X elütüttek, de csak egyszer fogott földet a motor, akkor is kb 1-2 km/h-nál.

1X elütöttem egy gyalogost, kb a 5000. kilométeremnél, de akkor nem estem el, csak a tükör görbült el, gyalogosnak semmi baja nem lett, hála az égnek.

kb ennyi.
Én is mindig használok hátsó féket.
Viszont arra gondoltam kéne valami komolyabb első fékbetét hogy rövidítsem a fékutat.
amúgy 1800 km-t menetm 3 hét alatt november1- től a mai napig

amúgy mennék még csak ma ez az esés meg a barátnőm is le beszélt
Ez nem mentség semmire. FÉK! Az életed múlik rajta, és másoké. Ez nem egy izzó, vagy egy laza lánc.
Jegyezd be a naptáradba ezt új születésnapnak.

Már akkor sem indulok el, ha gyanús, hogy valami nem jó... pláne, ha használhatatlan.

Szót többet nem vesztegetek rá... felelőtlen vagy.
ha azt nem számoljuk hogy állóhelyből hányszor borultam el , akkor eddig részemről 2 esés van, mindkettő kis sebességnél.
Az elsőnél vigéckedésből kifolyólag csúszás 40-nél, a másodiknál 30 körül elbambultam amikor megláttam egy padkát közeledni és satuztam az első féket. Ki ment alólam a motor, de semmi komoly.