Erik, Teddy! - Köszi a hétvégi segítséget, sajnálom, hogy végül nem lett gurulás (így tetőfedőt, festő-mázolót és bébiszittert játszottam vasárnap ).
Monolit! - nem tisztem ítéletet mondani, de én egy jó állapotban lévő mocin sem vállaltam utas-szállítást amikor 6000 km-t mentem már ezzel a mocival (plusz robogókkal kb 20000 km), tapasztalatlanságra hivatkozva. Azt meg hogy fék nélkül közlekedsz, nem minősítem, Teddy már megtette. Ez nem csak ön, de közveszélyessé is teszi a közlekedésedet!
Há' vazze, nem tudom, mit mondjak erre. 2ezer km-rel a seggedben hátsó fék nélkül közlekedni, ráadásul utassal? Merész gondolat volt.
Amúgy nyugodj, meg, más is esett már el. Ez benne van a motorozásban. Szerencsére megúsztátok kisebb sérüléssel. Bízom benne, hogy tanultál az esetből.
No, több "okosat" nem mondok.
Ebben a topicban/társaságban szerencsére nem túl gyakori az esés, remélem ez még sokáig így is marad!
Fék:
Sokan használnak itt rónás betétet, ami asszem 1700 Ft körüli összeg, és mindenki meg van vele elégedve - tudtommal. Igaz, hogy ezért Pestre kell jönni, de esetleg van erre utad, és akkor össze tudod kötni a megvásárlásával.
Hivatalosan teljesen egymás mögött kell megállnotok, az oktatáson csak azért volt az eltolásos móka, hogy az oktató (és a vizsgáztató) lásson mindkettőtöket.
Ja és persze, hogy a gyakorlatban ez azért egy "kicsit" máshogy müxik
méterben nincs pontosan meghatározva, hogy mennyire menj az út szélén, hanem azt mondja a kresz, hogy "z út és forgalmi viszonyok szerint a lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni" (idézet a kreszkönyvből)
Én meg felébresztettem ma is a gépezetet, ha már ilyen szép idő van! Aztán este én is leteszem... holnap reggel meg kezdődik elölről. Ha mázli van, idén is lesz mikulás-sapi a bukómon.
ha már így listázzuk:
1, állóhelyzetben megvétel után kb 2 nappal, saját házunk előtt eldölt alattam (nem szoktam még a súlyát, főleg hogy a 9 kilós biciklimről ültem át)
2, felázott földúton, a tengelyig érő sárban. Aztán utána egyből a következő , úgy combközépig érő tócsánál teljesen beborult a vízbe, egy földműves segített kiszedni.
3, másnaposan próbáltam betolni , eldőlt
4, görögországban a homokos tengerparton vakánykodtam, körbe-körbe, mint egy salakmotoros, aztán szépen ledobott.
2X elütüttek, de csak egyszer fogott földet a motor, akkor is kb 1-2 km/h-nál.
1X elütöttem egy gyalogost, kb a 5000. kilométeremnél, de akkor nem estem el, csak a tükör görbült el, gyalogosnak semmi baja nem lett, hála az égnek.
ha azt nem számoljuk hogy állóhelyből hányszor borultam el , akkor eddig részemről 2 esés van, mindkettő kis sebességnél.
Az elsőnél vigéckedésből kifolyólag csúszás 40-nél, a másodiknál 30 körül elbambultam amikor megláttam egy padkát közeledni és satuztam az első féket. Ki ment alólam a motor, de semmi komoly.
Hellboy - hogy van a térded?
Erik, Teddy! - Köszi a hétvégi segítséget, sajnálom, hogy végül nem lett gurulás (így tetőfedőt, festő-mázolót és bébiszittert játszottam vasárnap ).
Monolit! - nem tisztem ítéletet mondani, de én egy jó állapotban lévő mocin sem vállaltam utas-szállítást amikor 6000 km-t mentem már ezzel a mocival (plusz robogókkal kb 20000 km), tapasztalatlanságra hivatkozva. Azt meg hogy fék nélkül közlekedsz, nem minősítem, Teddy már megtette. Ez nem csak ön, de közveszélyessé is teszi a közlekedésedet!
Bocs hogy hosszú voltam...