Most ez úgy fog hangozni, mintha nem akarnám, hogy ide gyere. De hiába mondom, mikor kérdezed, hol vagyok. Lehet, hogy 5 perc alatt befut 3 hívás, és megyünk 2 órán keresztül. Abszolút bizonytalan. Bár volt már olyan is, hogy déltől semmi sem volt este 8-ig. Azért persze próbálkozz!
Az "iszunk rá"-ban nem lesz hiba!
Vasárnap dolgozom. Ez azt jelenti, hogy ha nincs hívás, akár otthon is lehetek. De ezt ki tudja? Hallottam már egy f@sziról is, valami Murphy vagy mi.
Azért otthon ne hagyd! Ha jó úgy, akkor tedd le pl Erikéknél. Onnan már könnyen eljut hozzám.
Nekem a GS az első nagymotorom, eddig csak robogóztam, de mire hazaértem vele Békéscsabáról Budapestre mikor megvettem, már nagyjából sikerült megszokni a jót (ehhez annyit, hogy Teddyt idézve 10000 km kell, mire tényleg kiismered, amiben teljesen igaza van!), tényleg kezes, könnyen kezelhető, de ugyanakkor nem ijed meg a hosszabb távoktól sem.
Egyébként használják nagymotoros oktatásnál is, annyira jó tanulómotornak, és mint Blue írta teljesen megbízható.
Ja igen még egy pozitívum - ha van némi műszaki beállítottságod, akkor házilag tudod szervízelni is, ami lényegesen olcsóbbá teszi az üzemeltetést.
Hali!
Szerintem is ez a motor a legideálisabb kezdőknek. Nem durva az ereje , könnyen kezelhető, strapabíró gép. És a fő, hogy megbízható műszakilag, olcsón fenntartható. Igazi típushibája nincs. Azért persze használtban bele lehet szaladni egy agyonütött gépbe! Itt a válság, ezért elég nagy a felhozatal belőlük. Ha megnézel egyet, mindenképp javaslom, hogy egy olyan ismerőssel menj, aki már látott motort. Nem tudom, mennyi pénzt szánsz rá, de ajánlott minél újabbat venni. És igen, a GS alkalmas akár hosszabb túrákra is.
Egy hátránya van: mivel nem egy erőgép, bizonyos idő elteltével kicsinek érzi az ember. Ez azonban Téged ne izgasson most, mert motoros múlt nélkül egy nagyobb gépen lehet, hogy az első szezonban pórul járnál. Autópályán a 130-at simán bírja, tehát azért nem egy robogó.
Ha van időd, javaslom, olvass vissza a topicban. Egyrészt sok infót találsz a motorral kapcsolatban is, másrészt nagy vonalakban megismered a társaságot.
Ja, és sok sikert a vásárláshoz! Remélem, jövőre találkozunk személyesen is.
u.i.: ha találsz egy neked tetsző hirdetést, tedd fel ide, hátha tudunk róla valamit mondani.
Gratula!
Anno Én is így voltam vele, 25 évesen szállt meg a hülyeség. Előtte semmi motoros tapasztalatom nem volt.
A Gs500 erre lett kitalálva, szóval csak nyugodtan.
Ánm 125-ön kezdtem, de kb annyiban más egy ilyen, amit a pénztárca érez, meg a nyugodt utazósebesség.
Gs500?
Ha a fanoktól találtál ide akkor talán olvastad az Én annoi GS-em memoráját.....
68000km 3 év alatt s semmi bajom nem volt vele. A végén szállt el a feszszabályzóm. Így is adtam el.
Rozsda meg sajnos a vassal jár. A leömlők folymatosan rozsdálni fognak neked. Ezt mindenki (általában) télen megcsinálja.
Leszedet a kipuff-ot lecsiszolod, majd hőálló festékkel lefújod.
Ha máshol is van rozsda akkor az már a gazdájának a balfaszsága, hiszen nem vigyáz a lovára.
De egyik sem egetrengető dolog, hiszen lecsiszolod, lefújod.....Te meg majd vigyázol rá. Néha át kell kenni valami olajos cuccal és akkor nem fog rozsdálni.
Én Gs pacival jártam be a szomszédos országokat elsőre....Sok "nagy" motoros kérezte is, hogy hogyan merek elindulni? A válasz mindig: NAGY CSOMAGOKKAL volt:-)
Sajnos használt motornál mindig van -lehet rejtett hiba.
A legelső gyanú az árában keresendő.
Lehet hogy azt hiszed milyen jó, hogy 700.000 helyet csak 400.000-ért vettél gépet, de lehet hogy a végén 800.000-ba leszel.
Volt ilyen esett ebben a fórumban is.
Amire figyelni tudsz:
- egyenesfutás (teló, váz sérülés)
- szín, minden évben más-más a szín a GS-nél is, vag a matricázás.
Vagyis ha van egy ezüst vázas 2005-ös moci, az már necces:-) hiszen 2004 tavasztól a GS-nek FEKETE a váza
Vagy épp törve volt a motor és más színű idom került rá.
- stb.....
Üdv Mindenki!
Új vagyok itt,de nem csak a fórumon,hanem a motorosok világában is.Nem is olyan rég felbuzdultam,hogy motorozni akarok és addig pörgettem magam,hogy végül beiratkoztam és ujra iskola padba ültem aminek egy nagy "A" kategóriás jogsi lett a gyümölcse.A sztorihoz hozzá tartozik,hogy az első rutin óra napjáig egyszer se ültem motoron,ennek ellenére minden elsőre sikerült.A jogsi szerzés óta eltelt kb fél év és most kezdek anyagilag ott tartani,hogy elkezdtem motorokat nézegetni,hogy mi lenne az ideális tanuló motor nekem,ami még a kölcségvetésembe is bele fér.A keresgélés eredménye a Suzuki GS500E-ig vezetett.Ebből a típusból elég nagy a kinálat a különböző használt motor hirdetések között.A keresgélés közben pedig megtaláltalak titeket mint GS500 FANok és nagyon megörültem,hogy talán itt választ kapok a kérdéseimre.Megfelelő ez a motor tanulni?(Igazából nem csak tanulási folyamatra kéne ez a gép hanem utána is jó lenna ha hű társ lenne,mert nem engedhetem meg magamnak a 2-3 év eltetle utáni ujabb motor vásárlást.)Elő sorban a túrázás vonz akár külföldre is ahova egy megbizható gép a nyerő.A második talán legfontosabb kérdésem,hogy mit érdemes és mit kell megfigyelni egy használt GS500 vásárlásánál,rejtett hiba,árulkodó rozsda stb...Válaszaitokat előre is köszi!
Ma reggel én is "áldottam" magam, hogy nem kentem be a plexit megint... egyfolytában törölgethettem. Szerencsére belül alig kellett, azt megoldottam pirosnál. Én amúgy ilyenkor hagyok 1 cm rést , ott 90-100-ig nem vág be a szél, de jól szellőzik, meg a bogárháló is ki van véve, így alig párásodik. 100 fölött meg automatikusan lezár a plexi.
Amúgy méhviaszos bőrápolót használtam, de csak kívül.
Viktor!
Köszi mégeccer, már beszéltem is a bolttal, délután megyek hozzájuk...
Egyébként a vasárnapi motorozásról van már valami konkrétum?
(Én sajnos otthon internetmentes vagyok még pár napig, így nem tudom, hogy megbírok-e jelenni bárhol is, ha ma délutánig nem beszélünk meg valamit )
Van egyáltalán postaládád?