Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

@tankap!
Nekem van otthon egy bontatlan fékolajam (DOT 4). Miután a GS-be gyakorlatilag 1 deci megy bele nekem meg van fél liter, szívesen adok belőle :) Én úgyis most cseréltem le és csak ott áll a polcon.
Ha minden igaz, valamilyen módon el tudom juttatni hozzád . Majd a "13-as postás" segít.
Ha kell, keress meg. Szombaton ott lesz már nálad.
Nyugatitól tényleg a legegyszerűbb villamossal menni!

Zimacsnak fájdalommentes gyógyulást kivánok!

Ha kéthengeresben gondolkozunk, akkor miért nem DL?
(Az én szerelmem még a Dóvill-NTV700)
Egy technikai jellegű kérdés. Széna tér (Csalogány utca) - Nyugati útvonalat hogyan tennétek meg? Menjek motorral a Lánchíd felé? Vagy próbáljam meg áttolni a motort a Margiton? Vagy tegyem le a budai hídfőnél?
Nem járok a városban nagyon ezért nem tudom hogy mi a helyzet ebben a viszonylatban motorral...
Nem is akarok,de ebbe lehetnék szerelmes!
Az előbb még nem akartál ezres gépet!
Az SV-ből már csak használt van.
Na ez az!
Tényleg!
SV1000
Háááát,lehet de azt nem engedik nekem kipróbálni!
Bár kétlem hogy attól összerezzennék!
Munkatársamnak van egy,de azt is pörgetni kell,mint a GSR-t!
Nem V motor!
Én sem csináltam még eddig - 3 éves a gép - de szerintem mindegy az olaj gyártmánya. A lényeg, hogy DOT 4-es legyen!
Egyszerű! Olyan motort ne vegyél, amelyikbe nem vagy "szerelmes"! Próbálj ki másokat is.
Jaj, szegényke...jobbulást!
A 600-as Hornetet a teszteken dícsérték nagyon.
Túlvan Macsek a 2 órás műtéten, azt írta, hogy a legdurvább törést hozta össze. Nincs túl jól a bundás. Innentől már csak gyógyulás van, megy a Drukk, meg sok Puszi!
Haj,azon már túl vagyok!
1000SV,meg a nagy Bandit megvót már a tavasszal!
Na ott már állna a @-om,de a barátomat most temettük Pénteken 954RR-rel szállt el,tehát nekem ilyen nagy vas már nem kell!
Még a túlzásoknak az esélyt sem adom meg!Ismerem már magam,meg úgy álltalában az embereket!
"Mégnemjó-mégnemjó,mánemjó!"
na, megrendeltem az olajat meg a szűrőt a 6000-es szervízhez, viszont olvastam itt az előbb, hoyg fékolajat is kell 2 évente cserélni. Erre mit ajánlotok? valakinek valami jó tapasztalata valamelyikkel, vagy épp rossz egy másikkal?
Hali!
1. örülj neki , nem kell kidobnod 1,5 milliót
2. probálj ki egy 1000-es valamit, az valóban egy más világ, igaz ha ovatlan vagy jön a másvilág
3. Soha nem lesz olyan univerzális, olcson üzemeltethető, kezes géped mint a GS.
Hápikacsa


No gas!
Bexi is így járt anno 10000.00000 éve.

Ha kitudad szedni a tőcsavart akkor az tőcsavar.
Eredetileg valami ragasztott szar.....amit ki kell fúrni, menetett bele, azt sima csavart...


Csinálhatod azt is ha szabad a menet, hogy csavarragasztóval (a biztonság kedvéért - de nem muszáj) hajtsd bele a menetszálat....és akkor úgyan úgy mint most csak egy anya kell felülre.


általábana kiszedés a szar.....de ezen már túl vagy
Hello segitséget szeretnék kérni!
Nem tudom hogy velem van-e a baj,de elmentem a Fullgas-hoz motorokat tesztelni.(eddig még tán nem)
Mentem a GSR-rel,meg a Gladius-szal!
De eggyiken sem éreztem azt a borzongást ,vagy izgalamat ami miatt eladnám a jó öreg GS-t és befizetnék reá kb 1,5 millát!
Agyaltam rajt kb már 1hetet,de semmilyen nyomós érvet nem sikerült kicsikarnom magamból!
Szerintetek?
menj el csavarboltba..otthon flexxel meg méretrevágod ha nincs hosszra megfelelő éppen...ez a leggyorsabb megoldás...köv olajcseréig meg lesz időd beszerezni egy eredetit
Hát Hápi...úgy látom nem jelentkezett senki...
A három menetszár egyikét törted ki? Ugye nem?!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁ!
Help nekem!
Törte már bele valaki az olajszűrő fedelébe a csavart?
Vagy csak én vagyok ennyire állat?
ki tudtam szedni :)
Szóval, hol kapok én ilyentet ?
Hmmm....de akkor honnan szerzik?
Biztos szeretnek pl a hüvelygombbáról értekezni. Mert belátom, azt velünk nem lehet.
Sziasztok
Köszi mindazoknak, akik ötletet adtak és segítettek. A karbikipucolástól tartok ugyan, de sejtettem hogy nem úszom meg. Az a tapasztalat, hogy ha közvetlen a karbikba menő benzincsőbe öntöm a naftát, akkor jár szépen, veszi a fordulatot, és nem is áll le. Ezért arra gondoltam, hogy a benzincsapban lesz valahol a bibi, de nincs eldugulva, és a szívómembrán is működik, kipróbáltam. Most már csak arra tudok gondolni, hogy levegős a rendszer, és ezért nem tudja a membrán átszívni a benzint abba a csőbe, ami közvetlen a karbiba megy. Szerintetek ez lehet ok? Én úgy emlékszem, hogy korábban is láttam buborékot a benzincsövekben (átlátszó gumicsövek), de most már semmiben sem vagyok biztos. Véleményeket előre is köszi. Sziasztok!
Halihó

Van köztetek valaki aki Vácon ismerős?
Októberben lesz ott egy bő félnapos egyetemi programom..és tudtommal ott a motoroknak is fizetős a parkolás.. mennyire veszik ezt komolyan? Meg különben is..hova tegyem a megváltott parkolójegyet?

B terv: ne parkolóba álljak, hanem járdára..kuka mellé stb..ahova persze jól leláncolom a gépet..az már nem parkolóhely..
?
Látod? Mit koptatja az ember a száját, mire végre legravitál a papírtantusz...ennek is a rohadt Newton az oka!