Qrva jóvolt az egész buli! Máskor is csak veletek megyek!
Nyusz jönnöd kell ha megyünk megint!
Képeket holnap felteszem!
Nyusz küldj email címet és elküldöm neked is!
Zamárdi kalandbark?
Énis voltam, nem rossz, bár örültem volna, ha megmutatják, hol is kezdődik a pálya, mivel így volt egykis keveredés, illetve azért megkérik az árát szerintem...
Nagyon helyes,jönni kell, mert innunk kell egy Jagert is! (Koko mondta ..és Bakker is...meg a többiek!)
Persze, semmi gond, a körülményeket te ismered legjobban, neked kell dönteni.
Zabk is először jött, de egy óra múlva látszottak rajta az AKMT vírus tünetei...ugye-ugye?
én 5 év robogozás után döntöttem úgy, nagymotorra váltok (nulla előzetes váltómotoros tapasztalat), és nekem a gs nagyon bejött!
Kezdő nagymotornak nagyon alkalmas, igazi kezesbárány(nemhiába használják oktatásra is).
Mentem volna szívesen hidd el , de a hátsó gumi a kopásjelzőn van. Állítólag még elmenne egy ezrest, de már volt rossz tapasztalatom kopott gumival... durrdefekt előzés közben. Hónap végére meg elfogyott a pénz.
Majd évadnyitóra különítek el egy pénzalapot, remélem nem jön közbe akkor majd semmi.
Azt pofázom évek óta, hogy a benzinköltséget kábé meg kell duplázni, és az a teljes motorozási költség. Én nem számoltam fillérre, csak fejben 50ezer kilométerig. Azt is csak nagyjából, de szerintem nincs nagy különbség mondjuk 30 és 31 Ft/km között.
Hát igazad van minden nagyon használatfüggő: én 14 ekm-el vettem az 1000-es Thunderacemat, minden rendben volt vele, szerintem a legszükségesebbet megcsinálták rajta-Azóta én mentem vele 20 ekmt, ez alatt olaj és szűrőcsere volt semmi más. Se fékbetétcsere, se teloolajcsere, se lánc, az aksi is az eredeti (pedig 7 éves és van hogy hetekig nem használom, télen pedig ki szoktam vonatni)
Egy-két dolog most a szezon végén vagy a következő elején esedékes: teloolaj, fékfolyadék, gyertyacsere, karbiszinkron...
A gumifogyasztás viszont nagy: uj gumival 10-11 ekm, pályázottal 5-6 e km. Eddig ujat 35 körül kaptam(ezis nagyon akciós), használtat pedig 12-15 e ft körül. Szoval ilyenek az árányok.
Nekem a pályázott jobban bejött, jobban tapad és az nekem fontos- hidegben esőben ugyse nagyon megyek, ahol jobb az uj turasportgumi.
Féktárcsa cserét kár beleszámolni, szerintem nemigen találkozol olyannal, aki cseréltetett. Az az 50 e km-es élettartam, pláne GS 500 nál szi nterbetéttel, vasmarokkal talán, de ha úgy használják, amire való, akkor nemigen. Emlékeim szerint Blue se cserélt tárcsát, és mennyivel is adta el a motor? közel 70 e km-el? És még biztos nem volt kopáshatáron....
Ráadásul a számaid elég hasraütősek, és értelme sincs, hiszen használófüggő.
De azt azért nem kell agyonmagyarázni, hogy egy nagyobb motor jobban eszi a gumit, és a nagyobb méret drágább is rá. Még a használt is. (teszem hozzá, ami a használtgumi "piacon" folyik, az ám a kupeckedés! Pláne, mikor pl a Pannóniaringen az osztrák, olasz versenyzők után ingyen összeszedett gumit árulják 30-40 e -ért... Az osztrák, olasz 70-100 Eurot kért volna érte, ha valaki elviszi, de mivel nemtette, otthagyta, mert haza nem viszi, neki nem kell már...
Űrítsd le, majd öblítsd ki a tankort! Érdemes levenni a benzincsapot is, és azt is kipucolni, hogy minden rendesen folyjon, aztán a második benzincsapot is kipucolni, majd a karbikat. A Kabit ezután szinkronizálni kell! És ennyi állás után lehet, hogy egy olajcsere se ártana...
Mindig ezt magyaráztam neked, hogy ne a csajosmotoros bulikba járj, hanem velünk.