itthon csomagok meg dobozok nélkül is többet eszik a motor..mint bárhol ahol jártam idén nyáron..és ezt már nem lehet az útminőségre fogni, mert azok elég változatosak voltak ám...autóval dettó..görögben 5 és 6 között evett..itthon meg 6-7,5 között
az OIL kúttal szerintem sincs semmi probléma (ezt meg az OMW-t részesítem előnyben)
Nem nem......bizony a tapadási tényező a legfontosabb.....ezt még a 8. általános iskolás is tudja, hiszen van egy olyan hogy súrlódási tényező, ami sokkal nagyobb erőkifejtést követel meg, vagyis Te nem érzed, de a moci lehet hogy 100-200-al jobban pörög és mivel jobban pörög ott már eszik is.
Az olaj?
Hát mivel légmentesen le van zárva ezért szerintem nagyon sokáig.
A gumi is azért rossz, mert ugye folyamatosan oxidálódik a levegőn, és "elöregszik" a gumi akár a polcon is.
Vagy egyszerűen nézelődtél, az ismeretlen tájon óvatosabb voltál, lassabban mentél stb stb.
Hja bocs, autóval énis voltam horvátországba, akkor is jó alacsony fogyasztás jött ki. De hppá, én itthon takoltam! Csak éppen sokszor mentünk 70-90 között, lassan, nézelődve, és a dombok után lejtők is jöttek...
Ne kövesd el azt a hibát hogy az előtt döntesz mielőtt ténylegesen rá nem ülsz. Tessék elmenni több márkakereskedőhöz és üléspróbát csinálni. Én úgy indultam neki hogy choppert veszek. Bandit lett belőle.
A radiológus magához hívatja a beteget:
- Van egy jó és egy rossz hírem, melyiket mondjam először?
- A rosszat, doktor úr!
- Rendben. A röntgenfelvételén egy nagy kiterjedésű, rosszindulatú tumor látszik!
- Hát ez szörnyű, és mi a jó hír?
- Photoshoppal el tudom tüntetni.
Egyébként egy javaslat ha másképp nem sikerül kipróbálni - keress a környéken olyan motoros oktatót, aki ilyen mocival oktat, és menj el egy gyakorlóórára hozzá. Általában nem zárkóznak el, Te pedig ki tudod próbálni a mocit (én is ezt csináltam, nekem bejött a dolog).
Ha minden igaz, onnan ismered fel, hogy krómozott az első lámpa, állíthatók az első telók és még csutkakormány van rajta. És feketés-sötétkékes-metál színű, szürke vázzal. Tehát olyan mint az enyém, na.
Amikor én GS-t vettem, kábé fél évig nyúztam az itteni drága kollégákat, hogy milyen vegyek meg. Akkor azt mondták, hogy ha nem akarok újat venni (ez volt az eredeti terv), akkor vegyek utolsó szériás japán gyártmányt. Ez a 2000-es széria.
az OIL kúttal szerintem sincs semmi probléma (ezt meg az OMW-t részesítem előnyben)
Az olaj?
Hát mivel légmentesen le van zárva ezért szerintem nagyon sokáig.
A gumi is azért rossz, mert ugye folyamatosan oxidálódik a levegőn, és "elöregszik" a gumi akár a polcon is.
Hja bocs, autóval énis voltam horvátországba, akkor is jó alacsony fogyasztás jött ki. De hppá, én itthon takoltam! Csak éppen sokszor mentünk 70-90 között, lassan, nézelődve, és a dombok után lejtők is jöttek...
A régit úgy ismered fel legkönyebben, hogy annak az ülése felmászik a tankra!
http://motor.hu/motor_vpage.js...
na hát köszke
A radiológus magához hívatja a beteget:
- Van egy jó és egy rossz hírem, melyiket mondjam először?
- A rosszat, doktor úr!
- Rendben. A röntgenfelvételén egy nagy kiterjedésű, rosszindulatú tumor látszik!
- Hát ez szörnyű, és mi a jó hír?
- Photoshoppal el tudom tüntetni.
Már meg kéne nézni az enyémben is ,van -e még benne
De ha tévedek a többiek majd kijavítaniak...