1. Szerintem abból a pár előzésből származó perc, egy idő után 15, majd 30 perccé gyűlik, aztán elérjük az 1 órát, az pedig már nem kevés. Bár végülis igen, nem annyira biztos, hogy jó ez a sietés, "- 1 óra + 50 év..." Csak amikor arról van szó- most csak egy példát mondok-, hogy nyelvvizsga jelentkezés határideje van és van fél órám odaérni, hogy ne maradjak le akkor nem ezeken filózok, hanem kikerülöm a sok gyök kettővel kanyarodó, zöldnél elindulni nemtudó hülyét.
2. Tavasszal, vagy nyáron el fogok menni egy Kakucsra, kiváncsi vagyok milyen pályázni tényleg. Nyílván először nem akarom a ruha térdrészét koptatni, de el akarok jutni arra a szintre.
3. Végkövetkeztetés: országúton a 130+ már nem biztonságos a legtöbb helyen, de vannak olyan részek, hosszú egyenes, sehol földút, vagy bármi ahonnan elém kanyarodhatnának, ahol még egy 180 is elképzelhető lenne. Egyéb helyeken 100-120 sz.tem minden további nélkül tartható lenne, mert végső soron nem abból van a baj, hogy + 10 +20-al megyünk hanem az emberi hülyeségből.
Városba lehetne 60 km/h mint régen.
+ ötlet: minden főútvonalon az egyébként megengedetthez + 10 km/h, mivel védett, tehát-ha a szabályokat betartják- nem kanyarodhatnak ki elénk. ( Nyílván ehhez az is kell, hogy városba zebra előtt lassítson az autós/motoros, a gyalogos ne akkor lépjen le barom módon mikor 3 m-re van tőle az autós.
+ ötlet: minden főleg 60 év feletti 6 cm-s szemüveglencsével rendelkező akinek 3 km után jut eszébe, hogy "ja az egy STOP tábla volt" az ő és mások érdekébe a jogsiját elvenni.
Továbbá aki különösebb ok nélkül 80-90-100 helyett 60-al döcög, elvenni 1-6 hónapra a jogsiját. Tömegközlekedjen. Így átérezheti azt is milyen volt azoknak az autósoknak akik mentek ill. siettek volna , de ő 60-nal ment a beláthatatlan kanyarba és mögötte kellett szuttyogniuk. Mindezt olyan formába, hogy sietne valahova, de késik vagy lassú a busz vagy a vonat, és sietne ő de nem tehet semmit.
Ez hosszúra sikerült.
Kicsit még tanulni kell , később visszanézek.
Én meg azt nem értem, mi ez a rengeteg libsi, potenciális SzDSz szavazó?! A megölni akaró balfaxot hívjam meg egy sörre?
Ahogy ifjúnk mondja, fa testápolót nekik! Takarodjon az útról, aki nem oda való!
Tudtommal nem veszekedünk, hanem vitatkozunk - az pedig egészséges, hiszen véleményköülönbözet - megbeszélés - tanulságok elraktározása........
Azt totál nem értem viszont, hogy miért védied, vagy véditek a sok kretént?
Én már megfeküdtem egy köcsög autós miatt......mákom volt? szerencsém? vagy csak a kaszás még beugrott egy jégerre?
Szóval nincs kedvem megdögleni más balfaszsága miatt.
Hápi esete is szimpi, és specc Én egyáltalán nem gondolom, hogy ha Ő megcsapta az ipsét, akkor azt majd a következőn tőlti ki, hiszen nem tudhatja hogy a következő mit fog csinálni? Lehet azt ami pár éve volt - talán a 3-as kivezetőn? - az ipse megelőzte a köcsögöt, kiszált a kocsiból és lelőtte.......
Na ez a durva:-)))))
Én egy ugyan olyan ember vagyok mint bárki más.
Annyiban vagyok esetleg PICIT más, hogy Én egyedül, önkényesen megalapítottam 2003-ban az AKMT nevezetű "valamit", ami jelen napjainkban lett az aminek kigondoltam.
Szóval nem vagyok más - és épp ezért engem is ugyan úgy érint a vadbarmok közlekedése mint téged, Hápit vagy akárkit.
Reggel írtam mi történt.
Hazafelé kamion+ pótkocsi.... még ott se voltam mögötte, már kitette a jobbos indexet, hogy menjek nyugodtan.
Megelőztem, majd visszavillogtam hogy KÖSZESZ....
Szóval motoros vagyok leginkább nem "túravezető"
Ez főleg azért is így van, mert ha "túravazető" lennék, és csoportos gurulást akarnék, akkor egy rahedli papirmunka kellene hozzá - mint pl. Útvonalengedélyeztettés, biztosító emberek, mentő.....stb.
Vagyis röviden fogalmazva: Én megyek, aki akar meg jön mögöttem:-)
az máshonnan gyüvött. mostan a blokk bal oldalán az egyik csavarnál csepeg kifelé. annyira elkezdte tolni az olajat, hogy a cipőmről, szenderről csöpögött le. megrendelődött már a tömijjés, csak meg kell várni a zérkezését.
Hány fórumozó kell egy villanykörte kicseréléséhez?
1 aki kicseréli a villanykörtét és beírja, hogy ki lett cserélve.
12 aki megosztja hasonló tapasztalatait a villanykörte cserélésről, és hogy hogyan lehet más módon is kicserélni.
6 aki figyelmeztet a villanykörte cserélés veszélyeire.
1 aki az egészet átrakja a világítás topicba.
2 aki nem ért egyet ezzel és átrakja az elektromosság topicba.
5 aki felhívja a figyelmet a nyelvtani hibákra a villanykörte cserélésről szóló hozzászólásokban.
4 aki flame-eli a nyelvtanárokat.
3 aki kijavítja a nyelvtani hibákat a flame-ekben.
6 aki vitázik azon, hogy "villanykörte" vagy "villany körte" és másik 6 aki hülyének ítéli ezt a 6-ot.
2 gyártásban jártas mérnök, aki felvilágosítja a csoportot, hogy a helyes kifejezés a lámpa.
17 mindent tudó aki azt állítja, hogy dolgozott az iparágban, és a villanykörte kifejezés teljesen korrekt.
19 hozzászóló, aki azt mondja, hogy ez a topic nem a villanykörtékről szól és legyenek szívesek a beszélgetést egy villanykörtés topicban folytatni.
11 aki megvédi a hozzászólásokat, mert mindannyian használunk villanykörtét ezért a hozzászólások idevágóak a fórumba.
36 vitázik azon, hogy melyik módszer a legtökéletesebb a villanykörte kicserélésére, hol lehet megvenni a legjobb villanykörtéket, melyik márkájú villanykörte a legjobb ehhez a technikához, és melyik márka hibás.
7 aki hivatkozásokat ír be, ahol különböző villanykörtékről lehet látni példákat.
3 aki megállapítja, hogy az előző hivatkozások nem jók, és beírja a jó hivatkozást.
5 aki olyan hivatkozásokat ír be amiket a beírt hivatkozások alapján talált.
4 aki belinkeli az összes hozzászólást, az összeset idézőjel közé véve odaírja, hogy "szerintem is".
13 aki azt mondja, hogy "csinálj inkább egy Google keresést a villanykörtékre, mielőtt kérdezel a villanykörtékről".
1 aki az eredeti hozzászólásra válaszol mától 6 hónap múlva, így újrakezdi az egészet.
Micsoda élet lett itt. :D
1. Szerintem abból a pár előzésből származó perc, egy idő után 15, majd 30 perccé gyűlik, aztán elérjük az 1 órát, az pedig már nem kevés. Bár végülis igen, nem annyira biztos, hogy jó ez a sietés, "- 1 óra + 50 év..." Csak amikor arról van szó- most csak egy példát mondok-, hogy nyelvvizsga jelentkezés határideje van és van fél órám odaérni, hogy ne maradjak le akkor nem ezeken filózok, hanem kikerülöm a sok gyök kettővel kanyarodó, zöldnél elindulni nemtudó hülyét.
2. Tavasszal, vagy nyáron el fogok menni egy Kakucsra, kiváncsi vagyok milyen pályázni tényleg. Nyílván először nem akarom a ruha térdrészét koptatni, de el akarok jutni arra a szintre.
3. Végkövetkeztetés: országúton a 130+ már nem biztonságos a legtöbb helyen, de vannak olyan részek, hosszú egyenes, sehol földút, vagy bármi ahonnan elém kanyarodhatnának, ahol még egy 180 is elképzelhető lenne. Egyéb helyeken 100-120 sz.tem minden további nélkül tartható lenne, mert végső soron nem abból van a baj, hogy + 10 +20-al megyünk hanem az emberi hülyeségből.
Városba lehetne 60 km/h mint régen.
+ ötlet: minden főútvonalon az egyébként megengedetthez + 10 km/h, mivel védett, tehát-ha a szabályokat betartják- nem kanyarodhatnak ki elénk. ( Nyílván ehhez az is kell, hogy városba zebra előtt lassítson az autós/motoros, a gyalogos ne akkor lépjen le barom módon mikor 3 m-re van tőle az autós.
+ ötlet: minden főleg 60 év feletti 6 cm-s szemüveglencsével rendelkező akinek 3 km után jut eszébe, hogy "ja az egy STOP tábla volt" az ő és mások érdekébe a jogsiját elvenni.
Továbbá aki különösebb ok nélkül 80-90-100 helyett 60-al döcög, elvenni 1-6 hónapra a jogsiját. Tömegközlekedjen. Így átérezheti azt is milyen volt azoknak az autósoknak akik mentek ill. siettek volna , de ő 60-nal ment a beláthatatlan kanyarba és mögötte kellett szuttyogniuk. Mindezt olyan formába, hogy sietne valahova, de késik vagy lassú a busz vagy a vonat, és sietne ő de nem tehet semmit.
Ez hosszúra sikerült.
Kicsit még tanulni kell , később visszanézek.