Amugy ebben semmi rutin vagy rutintalanság nem játszik közre hiszen írtam: "Lutri, hiszen popón is csaphat, de eddig nem volt ilyen gond."
Vagyis ha bevágok elé, rásatuzok - és a baromja észre se vesz, akkor bizony letol a térképről......
De ha már besatuzik, és a vérnyomása felmegy egy kicsit a frásztól, akkor legalább Ő is emlékezni fog rá.
A szomorú?
Mert bizza van ilyen is.
Mikor egy motoros az autós.....csak épp, mikor beül a X kocsijába, akkor Ő a "jani".....és szarik bele a többi közlekedőbe.
Én ezt magamra értettem.
Túra alkalmával se Én, se más aki elől megy nem diktálhat nagy tepót, hiszen míg az első 90-100-al megy addig hátul a tempó lazán veri a 130-150-et..... (azt jönnek a beszólások:-))))
Mikor csapatban vagyok, vagy utasom van akkor eleve egy bárányka vagyok, hiszen ott már nem csak magam vagyok. De mikor egyedül megyek-jövök...és utamba akad egy kretén, akkor már nem hagyom szó nélkül a bunkóságát.
Tegnap 2 sávos rész ( kapaszkodósáv mert emelkedő), emberünk 80-al, és NEM megy ki. Fogom jobbra ki kaapszkodóba el mellette, némi duda és elmegyek... Persze szintén telefonált...
Nem szoktam elkezdeni szivatni ( beállni elé 30-cal), de már megfordult a fejembe, kicsit az ő is idegeskedjen, de inkább nem mert még én húznám a rövidebbet ha belém jönne.
Viszont egy duda + nemzetközi jelzés ( ) nem árthat...
És egyébként mi a f...sz-ért jó ez? Miért kell szítani a feszültséget?
Blu:
Mint túra vezetőnek neked példát kellene mutatnod. Ha meg az általad írt példát egy rutintalan másolja és összetöri magát akkor közvetve Te is felelős vagy.
Idéznék egy népi bölcsességet:
"okos enged szamár szenved"
Én ugy látom az autósok a motorosokat más állatfajtának tekintik, a legtöbb tudja, hogy nem veheti fel a versenyt, ugyse fér el ahol mi, ebbe már rég belenyugodott. A másik fele alig várja, hogy egy szabályos/lassu motorossal összeakadjon, hogy leelőzze, leszoritsa. Ilyenkor biztos rendkivűl jó napja van
Van benne igazság, vannak parasztok az utakon, de engem/minket is annak néznek amikor 150-el elhajtunk az autók mellett. Én sem tartozom a deffenzív kategóriába, de csak ha egyedül megyek akkor van hajtás. Utassal meg szép óvatosan.
Jártam úgy hogy utassal mentem, a paraszt meg ment előttem a kombi szarjával. Ahogy meglátott elkezdte nyomni, meg kalimpált ki a kezével az ablakon. Persze nem lett volna ellenfél. Nem álltam le versenyezni, barátnőmmel mögöttem. A peh ott volt hogy piros jelzést kapott a vasúti átjáróban. Odagurultam mellé azt megkérdeztem hogy "van valami probléma köcsög?". Lefehéredett a paraszt azt szólni sem bírt.
Ismerem a szitut.....
A 6-os úton ez szinte mindennapos.
Ekkor jó a tartalék paci:-)
Akin észreveszem hogy még köcsög is annak a következőt írja fel Dr. Blue....
Megelőz, majd satufék......illetve ezzel együtt a nemzetközi jelzés felmutatása. Lutri, hiszen popón is csaphat, de eddig nem volt ilyen gond. ÉS ahogy írod.....mobiltelefon persze 90%-ban mindegyik kezében.
A másik fele?
Előzésbe kezdve, index nélkül kivág elém...... (ebből volt 2003-ban a balesetem) engem pedig satuzásra ítél - illetve visszapattint, hiszen már nem férek be a következő kocsi előtt....
Mivel van erőm immáron (anno egy 125-ös volt ugye) így nagyon gyorsan utolér.....
Mivel a legtöbb kocsi 200-nál megáll.....így lazán rácuppanok a seggére. Fülét -farkát behúzzva lassít, majd "kegyesen" kiteszi a jobb indexet, hogy előzzem meg:-) De neeeeeeeem:-))))
Ott megyek a seggébe....
Egyszerűen az emberrel van gond.
Nem bírják elviselni a legtöbben ha megelőzik őket. Főleg azt nem ha egy motoros. De annyi eszük már nincs, hogy mérlegeljenek, hiszen pl itt van Cicám kocsija.....majd másfél tonna.....és ugyan annyi paci van benne, mint nekem a majd 250kg mocimba......ergo TERMÉSZETES, hogy sehol nem leszek mire Ő feleszmél, hiszen 1/6-al vagyok könyebb.
A csúcs?
Mikor ezt a baromságot úgy csinálja meg, hogy a saját gyerekei utaznak a htsó ülésen.
Mi van ha épp nem motor megy mögötte, hanem egy kamion?
Az egész családját kinyírja a figyelmetlensége miatt.
Szerintem ha a tompított OK, akkor márpedig az nem OK.....
Nekem OK..... majd mikor éjjel elindultunk immár lassan 4 hete kirándulni, a tompitott lett a refi, mivel utas+ kb 20kg cucc......
A refivel szinte nem is láttam az utat:-)
Az "OK"-t hogy nézted meg? Úgy tünik neked, hogy jó?
Akkor állj egy fal elé, és a papírforma szerint is nézd meg.
1m magasba kell hogy legyen a fény középponja. Ha feljebb van, akkor a tompitottad van magasan.....ezért nem jó a refi.
Én is túljutottam pár dolgon. Kereszteződéseknél lassabban megyek, még akár 90 alá is lassítok ha ismerem a környéket és tudom, hogy veszélyes rész stb.
Soha nem megyek ész nélkül, és sz.tem nem vagyok se ön, se közveszélyes. + A motor fogyasztása is visszatartó erő, mert nem mindegy, hogy 12 literből 200 vagy 300 km-t megyek.
Nekem a gyári lámpa az patent volt, amíg össze nem törtem a gépet. Viszont ezt a Louisost sajnos nem tudtam még beállítani eddig. Pedig nem sok különbség van a gyárihoz képest.
Hi Hápi! A Louisos első lámpát neked sikerült beállítani? Mert a tompítottam tökéletes, de ha átváltok távolságira akkor olyan mintha nagyon le világítana a két szélén, középen meg pont jó, de a 2 átmenet között meg sötét van. Fúúú, ezt jól leírtam. A lányeg, hogy ha tompítotton van és a "villanófényt" rányomom akkor tökéletes, szóval a kettő együtt jól működne. Szóval nem tudom hogy kéne beállítani faszára....
Nem az a baj, hogy nem az a baj, hanem, hogy olyan evidenciákat hegyezel ki problémának, ami szinte érdektelen. Igen, vannak figyelmetlen, buta, még szemét emberek is az utakon. De eddig ezt nem tudtad? Néha úgy tűnik, hogy te úgy vagy, az ÉLET meg jön szembe veled...
Szemlélet béli gondjai vannak veled itt többünknek, ami néha önveszélyesnek tűnik. Nem azért osztjuk az okosságot, mert nekünk annyi a felesleg, hanem sajnos mi már túl vagyunk néhány dolgon, ami neked még eszedbe sem juthatott. De szívesen megosztjuk veled, ha befogadó tudsz lenni!(Azért sajnos, mert már majdnem mindenki bácsiz bennünket...)
Tehát: fogadj szót Erik bácsinak , gyere el jövő hétvégére! És cseppet sem fog fájni!
Van az éremnek egy másik oldala is, az autos lassan megy a kanyarban, de utánna ö is gyorsit az egyenesben, ezt meglehet érteni, de neked is igazad van ha előzöl, neki nem szabad ezt megakadályozni, neheziteni.
Vagyis ha bevágok elé, rásatuzok - és a baromja észre se vesz, akkor bizony letol a térképről......
De ha már besatuzik, és a vérnyomása felmegy egy kicsit a frásztól, akkor legalább Ő is emlékezni fog rá.
A szomorú?
Mert bizza van ilyen is.
Mikor egy motoros az autós.....csak épp, mikor beül a X kocsijába, akkor Ő a "jani".....és szarik bele a többi közlekedőbe.