Miből gondolod hogy csak neked lehet igazad?
Nemrég történ meg hogy egy idős úr a pályán szembe ment a forgalommal és észre se vette hogy miatta a szalagkorlátnak mentek.
Lehet hogy csak az autót egy tesze-tosza vezette. Vagy csak nem nézett a tükörbe vagy szarúl volt beállítva a tükör és nagy volt a holttér. Vagy egyszerűen valamelyik tahó motoros már kiszúrt vele.
Tévedsz. Amit Hápi csinált az egy folyamat része. És ezt a folyamatot nem szabat hagynunk elharapózni. Nagyon sajnálom hogy Te mint túravezető egyetértesz és követendő példának tartod.
Megnéztem. Ha olajozó akkor a mccoi mikrovezérlős a nyerő. 40eft-ot az ejtőtartájosért kiadni bűn. Száraz időben 1500km-re 20ml olaj. Számítógéppel programozható adagolás száraz esős időben plussz cross mód. Sebesség progresszió. Vizes út után utánolajozás.
Üdv!
No most akkor nincs a "válasz erre" gomb!
Zimacs: Mielőbbi gyógyulást. Ügyes voltál! Rosszabb is lehetett volna!
esSO-nak a 60040-re: Igen így volt!Bár az 5,2 fogyim nem ott volt, ahol kb 50km-en (szerintem) minimum negyed órát vertél rám (Miskolc-Eger), De amúgy sem evett még 6 felett (tudom a gyarmati tankoláskor nekem is meglepő volt a 7,2, de abban volt egy hét, uszkve 50km, melóba meg haza, szívatóval, na az a hét lehet h 10 körül volt. Beindul, melegít, megy 2 AZAZ 2km-t, aztán leáll. Délután ugyanez )
Ifjúbájker 60036: ITT VAGYOK! És azt hiszem még legalább a jövő évad végéig benne leszek ebben a kategóriában!
Faty, Blue, Hápi: Az hogy kinek mikor SZÁLL el az agya, egyéni dolog. Az hogy ki lesz a "második" aki ezen tevékenység miatt nem jár jól (de azért remélem nem esik baja), szintén egy dolog.
Én sem vagyok agresszív.
Tegnap én is már a B2 ajtónál jártam (előzésnél, tudom holttér) amikor muszáj voltam dudálni. Persze, észrevette, visszahúzta. Túléltem. De mi lett volna ha nem?
Amikor megpróbálok több autót nyomatékból előzni, már a szembe jövő közeledésekor kiteszem balra az indexet. Ilyenkor, elvileg a kresz szerint: Aki hátulról jön az már alma (amúgy is ). Aki pedig előttem van az a mögötte jövő jelzése ellenére kezdte meg a SZABÁLYTALAN előzést! Legalábbis én így tanultam.l
Javítsatok ki ha nem így van!
Azonban egy orvosság van a "gyorsan el kell tűnni" dologra: NYOMATÉK!
Szép estét
Úristen, Macsesz, ez nagyon durva! Még szerencse, hogy ennyivel megúsztad!
Tessék ügyesen tanulgatni bal kézzel, levest egyél, az nagyon vicces volt annó nekem is
Én sem sütöttem el ezt a képet, mert én akkor "TUTTTTI" nem voltam ott. Nem tudom, ki készítette, de mi nem. Egyébként még valóban tanulom a fókászálást, a videózást /akár állva is a motoron/, de ígérem, jó tanítvány leszek. Még azt is meg kell tanulnom, hogy 110 körül hogy lehet nagy menetszélben használható képet csinálni.
Nemrég történ meg hogy egy idős úr a pályán szembe ment a forgalommal és észre se vette hogy miatta a szalagkorlátnak mentek.
Lehet hogy csak az autót egy tesze-tosza vezette. Vagy csak nem nézett a tükörbe vagy szarúl volt beállítva a tükör és nagy volt a holttér. Vagy egyszerűen valamelyik tahó motoros már kiszúrt vele.
Tévedsz. Amit Hápi csinált az egy folyamat része. És ezt a folyamatot nem szabat hagynunk elharapózni. Nagyon sajnálom hogy Te mint túravezető egyetértesz és követendő példának tartod.