Áh én csak a szöveges rész miatt írtam őket.Nekem nem volt bajom velük sosem de mindegy.Van ilyen shop már vagy 10 kinek melyik szimpatikus.Úgy kell keresni hogy Domino vagy tomaselli gázkar 5-6e körüli áron van.
PL a Parillánál többféle van jellemzően cross gépekre.
Megjegyzem hogy 4 sávos úton sem nagyon akaródzik kihúzódni a szélső sávba, amikor meg belülről akarom megelőzni akkor persze rámhúzza a kormányt. Motorral ez nem foglalkoztat mert amikor +30-40 km/h-s sebességgel elmegyek mellette akkor fingani sincs ideje, de autóval nem próbálkozok a jobbról előzéssel hanem ledudálom, levillogom.
Halkan jegyzem meg, hogy az autós ebben az esetben nem volt szabálytalan, mivel a kapaszkadósávot nem kell figyelembe venni jobbra tarts esetén, csak akkor kötelező kihúzódni, ha nem tudja tartani az (emlékeim szerint) 40-es tempót (ugye a nyolcvan nagyobb).
Az egy másik kérdés, hogy azért félreállhatna, ha észrevenne és nem lenne bunkó.
Egyébként ez szerintem nem csak motoros-autós ellentét, én ezeket autóval ugyanúgy megéltem már nem is egyszer (hiába villogok az autópályán 120-szal a gyors-sávban haladóra, ha köcsög az autó elől sem húzódik le, hiába nincs senki a másik sávban)
Egyébként erről a bosszúállósdiról/verekedősdiről csak annyit (azon kívűl, hogy én is helytelenítem, mert ettől szerintem nem biztos, hogy megszereti az adott autós a motorosokat), hogy ha már sietsz (mert gondolom ezért előzöl/mész a sorok között), akkor minek elvesztegetni azokat a perceket amiket a másik szivatására fordítasz...
Pénteken Zimacs elvártsnő Mohács felé tartva balesetezett. Ő jobbcsuklótöréssel megúszta, amit majd műteni kell. A motor nem volt ilyen szerencsés.
A sor elején levő autós balra akart kanyarodni. Elkezdte őt előzni egy autós, amitől leblokkolt a vezető és nem mert bekanyarodni. Szerencsétlenségre a következő autós az előtte levő útszakasz vizsgálata helyett a tükörben jövő huligánt vizslatta, így belecsattant a balra kanyarodni szándékozóba. Macsek pedig miután érzékelte a vészhelyzetet nem merte balra rántani a mocit, mert nem látta be a bal sávot, hogy jön-e ott valaki. Jobbra pedig murva és árok volt. Szóval elkapta a kocsit. Térddel beleállt a tankba, és átrepült a motor felett. Azt mondta, hogy emberségből jelesre vizsgáztak a jelenlevők. Mentő, kórház, vizsgálatok. Most otthon lábadozik.
Tegnap Eriknek hála megvolt a teleszkópolajcsere. Ránézésre elég szép színű volt, de az egyikben kb 1,5 decivel kevesebb, mint kellene, no meg teljesen kifáradt már, szinte semmit sem csinált már...
Szétszed, olaj ki, olaj be, összerak, mintegy 30 perc alatt és a mintha kicserélték volna. Beteszem a kanyarba és ott marad. Hihetetlen...
No, amúgy az tény, hogy fogást kell váltani a csőgázhoz, és ez nekem is fura és kényelmetlen. Lehet, hogy a mérnökök anno azért találták ki így, hogy ne húzza senki addig!
Engem viszont zavar a hosszú gázút és az, hogyha kimegyek a városba (vagy visszajövök) át kell fognom a gázon, mert máshogy kényelmetlen. Persze attól még hogy nekem kényelmetlen másnak természetesen lehet, hogy jó... De én szeretném ha mondjuk 2/3-3/4 úton járna.
A teló állítására a 10-es villáskulcs pont jó.
Gyorsgáz... egy kezemen meg tudom számolni, hányszor kellett nyélgáz, 2/3-ra csavarva is gyorsul úgy nekem, mintha tövig forgatnám, szóval (persze szigorúan szerintem) egy GS-nél nincs szükség gyorsgázra. Hétköznapi használatnál meg szerintem, ha félig tekerem általában, azzal is gyorsabb, mint egy autó, és a fogyasztás is jobb.
PL a Parillánál többféle van jellemzően cross gépekre.
Zimacsnak meg mielőbbi jobbulást.
Az egy másik kérdés, hogy azért félreállhatna, ha észrevenne és nem lenne bunkó.
Egyébként ez szerintem nem csak motoros-autós ellentét, én ezeket autóval ugyanúgy megéltem már nem is egyszer (hiába villogok az autópályán 120-szal a gyors-sávban haladóra, ha köcsög az autó elől sem húzódik le, hiába nincs senki a másik sávban)
Egyébként erről a bosszúállósdiról/verekedősdiről csak annyit (azon kívűl, hogy én is helytelenítem, mert ettől szerintem nem biztos, hogy megszereti az adott autós a motorosokat), hogy ha már sietsz (mert gondolom ezért előzöl/mész a sorok között), akkor minek elvesztegetni azokat a perceket amiket a másik szivatására fordítasz...
Pénteken Zimacs elvártsnő Mohács felé tartva balesetezett. Ő jobbcsuklótöréssel megúszta, amit majd műteni kell. A motor nem volt ilyen szerencsés.
A sor elején levő autós balra akart kanyarodni. Elkezdte őt előzni egy autós, amitől leblokkolt a vezető és nem mert bekanyarodni. Szerencsétlenségre a következő autós az előtte levő útszakasz vizsgálata helyett a tükörben jövő huligánt vizslatta, így belecsattant a balra kanyarodni szándékozóba. Macsek pedig miután érzékelte a vészhelyzetet nem merte balra rántani a mocit, mert nem látta be a bal sávot, hogy jön-e ott valaki. Jobbra pedig murva és árok volt. Szóval elkapta a kocsit. Térddel beleállt a tankba, és átrepült a motor felett. Azt mondta, hogy emberségből jelesre vizsgáztak a jelenlevők. Mentő, kórház, vizsgálatok. Most otthon lábadozik.
Szétszed, olaj ki, olaj be, összerak, mintegy 30 perc alatt és a mintha kicserélték volna. Beteszem a kanyarba és ott marad. Hihetetlen...
A teló állítására a 10-es villáskulcs pont jó.
Gyorsgáz... egy kezemen meg tudom számolni, hányszor kellett nyélgáz, 2/3-ra csavarva is gyorsul úgy nekem, mintha tövig forgatnám, szóval (persze szigorúan szerintem) egy GS-nél nincs szükség gyorsgázra. Hétköznapi használatnál meg szerintem, ha félig tekerem általában, azzal is gyorsabb, mint egy autó, és a fogyasztás is jobb.
link
Lehet kombinált fogó vagy amivel rá tudsz fogni aztán rajta.