Nyeh. Tökmindegy, az előregurulásnak ehhez nincs köze .
Amúgy engem is lökött már föl majdnem autó, de az nő volt. Konkrétan a vádlimat tolta a lökhárítóval, lenéztem, majdbeszabehu, h az autó mászik rá a lábamra. Direkt csinálta, még kedvesen integetett is hozzá. Oszt megoldottam jelbeszéddel .
Szerzett tanúkat, miszerint szabálytalan voltam. Azt el is ismerem, h előregurultam, de azt nem, hogy hátra is. én is úgy gondolom, h le akart nyúlni. Egyébként röhej amit csinált....
Ez igen. Sztem a csávó simán le akart nyúlni, és annyi köze van a motorozáshoz, mint nekem a kamionvezetéshez...
Sávban előregurulni nyilván nem szabad (de lehet ), de próbálja már bebizonyítani, h előregurultál ... Remélhetőleg viszont a szakértő motorozik, és jól megszakérti, hogy a kedves otós kötsög .
Ehhez azért hozzátenném, hogy az én km órám (2001-es japán gép) például nem csal semennyit 130-ig... Tovább meg még nem próbáltam. Tehát azért arra ne építsünk, hogy biztos csal az óra.
Honnan tudom? Kiszámoltam az áttételeket és összenéztem a sebességmérőt a fordulatszámmérővel. És ami papíron kijött, annyit mutatott az óra. Tehát most akkor vagy nem csal a km órám sem, vagy a fordulatszámmérőm együtt csal a km órával, amit viszont nehezen hiszek.
nem nagy sztori, de megosztom pénteki élményeim...
kőbánya, vaspálya utca, 2sávos egyirányú út. tipegtem a sorok között. előttem kamionok zártak, így megálltam egy autós előtt. elindultam, majd 3-4 m múlva éreztem egy lökést. a mögöttem jövő autós dudál, villog, h álljak meg. szerinte ráhúztam a kormányt, és emiatt a csereautóján a lökhárító jobb elején lett vagy 5 centis karc. Érdekes, hogy inkább elől volt a karc, semmint oldalt, ahol szerintem inkább elképzelhető lett volna, ha valóban én mentem volna neki. azt akarta, h fizessek kp. mivel én nem húztam rá a kormányt. javasoltam a rendőröket. 2 motoros rendőrbácsi jött. alaposan megnézték a karcot, ezután az első kérdés az volt, h biztosan friss-e a sérülés. mivel biztos vagyok benne, h ő jött nekem, kíváncsi vagyok, h a szakértő mit fog megállapítani.
az autós totál ki volt akadva, h mekkora szemét motoros vagyok, h a sorok között megyek (széles az út ahhoz, h kényelmesen el lehessen férni). közölte, h ő is motorozik, és soha nem megy a sorok között. na ez kiverte a biztosítékot nálam, inkább nem gratuláltam neki, nem akartam magam még jobban felidegesíteni egy hosszú út előtt. a másik dolog, ha valóban motorozik, akkor ha elé/mellé áll egy motoros miért nem húzza a másik irányba egy kicsit a kocsiját....
a motoron egyébként semmi sem látszódik.picit az indexen van egy csík. amihez tipp szerint hozzáérhetett a lökhárító az avgy a láncfeszítő csavar, vagy a keréktartó csavar, de ezeken sem látszódott semmi, még sorja sincs a lökhárítóról lejövő festéktől. az már persze izgalmasabb lett volna, ha el is esek miatta.
egyébként szerintem az autós arra számított, h kimegyek a jobb sávba, mert ott egy elalvó autós miatt keletkezett 4-5 autónyi hely, de én inkább maradtam abban a sávban, ahol megálltam.
ha a szakértő megszakérti, hogy én voltam a hibás, akkor is jobban járok,ha a biztim évi 2,000 ft-tal nő, mintsem zsebből fizetni neki 20,000 ft a lökhárító elemfényére....
Hú, vazz! Millió dolgom van, meg Ntibit várom, mert mondta, hogy jön kávézni. Miután leszállította a sok kocogot.
Tegnap a világ legjobb boltját lehetett volna megcsinálni Szécsényben: tojást kellett volna árulni, biztos jó ára lett volna.
esSO! Nekem van folytott GS folytatlan papírral.
Persze ez két és fél év után derült ki, mikor karbipucolás volt, hogy nekem ki van fúrva a tolattyú. Elvileg egyszerű lenne "kivenni" a folytást, mivel 2000-es a gép, még a régi porlasztó van benne. De még nem volt kedvem, majd talán télen, amikor úgyis nagyobb karbantartás lesz. Eddig még nem igazán volt hátrány a folytás, talán autópályán párszor, és tényleg 150 a vége. Volt már, hogy az óra 165-öt mutatott, de a GPS-ből utólag mindig kiderül, hogy az 149 volt. Gyorsulni meg gyorsul, amennyire nekem kell, tudatában vagyok, hogy nem sportgép, és ennek megfelelően használom, nyélgáz gyakorlatilag sosincs!
A helyzi nálam is hasonló Valahogy semmi nem jön össze mostanság, de már kezdek hozzászokni.
Dógoz?
Helyziiiiii? A vaccáp jobban tecc . Semmi különös, kicsit el vagyok kenődve általános hangulatilag, meg ilyenek, de semmi xtra.
És veled mi a helyzi ?
Helyzi? Vagy ahogy a kolis szobatársam kérdezte volt egyszer: váccap?
Amúgy engem is lökött már föl majdnem autó, de az nő volt. Konkrétan a vádlimat tolta a lökhárítóval, lenéztem, majdbeszabehu, h az autó mászik rá a lábamra. Direkt csinálta, még kedvesen integetett is hozzá. Oszt megoldottam jelbeszéddel .
üdvözlettel: szintúgy egy női kamionsofőr
Ez igen. Sztem a csávó simán le akart nyúlni, és annyi köze van a motorozáshoz, mint nekem a kamionvezetéshez...
Sávban előregurulni nyilván nem szabad (de lehet ), de próbálja már bebizonyítani, h előregurultál ... Remélhetőleg viszont a szakértő motorozik, és jól megszakérti, hogy a kedves otós kötsög .
Honnan tudom? Kiszámoltam az áttételeket és összenéztem a sebességmérőt a fordulatszámmérővel. És ami papíron kijött, annyit mutatott az óra. Tehát most akkor vagy nem csal a km órám sem, vagy a fordulatszámmérőm együtt csal a km órával, amit viszont nehezen hiszek.
kőbánya, vaspálya utca, 2sávos egyirányú út. tipegtem a sorok között. előttem kamionok zártak, így megálltam egy autós előtt. elindultam, majd 3-4 m múlva éreztem egy lökést. a mögöttem jövő autós dudál, villog, h álljak meg. szerinte ráhúztam a kormányt, és emiatt a csereautóján a lökhárító jobb elején lett vagy 5 centis karc. Érdekes, hogy inkább elől volt a karc, semmint oldalt, ahol szerintem inkább elképzelhető lett volna, ha valóban én mentem volna neki. azt akarta, h fizessek kp. mivel én nem húztam rá a kormányt. javasoltam a rendőröket. 2 motoros rendőrbácsi jött. alaposan megnézték a karcot, ezután az első kérdés az volt, h biztosan friss-e a sérülés. mivel biztos vagyok benne, h ő jött nekem, kíváncsi vagyok, h a szakértő mit fog megállapítani.
az autós totál ki volt akadva, h mekkora szemét motoros vagyok, h a sorok között megyek (széles az út ahhoz, h kényelmesen el lehessen férni). közölte, h ő is motorozik, és soha nem megy a sorok között. na ez kiverte a biztosítékot nálam, inkább nem gratuláltam neki, nem akartam magam még jobban felidegesíteni egy hosszú út előtt. a másik dolog, ha valóban motorozik, akkor ha elé/mellé áll egy motoros miért nem húzza a másik irányba egy kicsit a kocsiját....
a motoron egyébként semmi sem látszódik.picit az indexen van egy csík. amihez tipp szerint hozzáérhetett a lökhárító az avgy a láncfeszítő csavar, vagy a keréktartó csavar, de ezeken sem látszódott semmi, még sorja sincs a lökhárítóról lejövő festéktől. az már persze izgalmasabb lett volna, ha el is esek miatta.
egyébként szerintem az autós arra számított, h kimegyek a jobb sávba, mert ott egy elalvó autós miatt keletkezett 4-5 autónyi hely, de én inkább maradtam abban a sávban, ahol megálltam.
ha a szakértő megszakérti, hogy én voltam a hibás, akkor is jobban járok,ha a biztim évi 2,000 ft-tal nő, mintsem zsebből fizetni neki 20,000 ft a lökhárító elemfényére....
Tegnap a világ legjobb boltját lehetett volna megcsinálni Szécsényben: tojást kellett volna árulni, biztos jó ára lett volna.
Pedig neked csak a ragasztás van, és már megy is, mint a repülő Meg hát a tiéd nem visz terhet.
Nemsokára megyek Gyarmatra meg Szécsénybe, ha gondolod keress meg valahol. Dél körül fogunk odaérni.
esSO! Nekem van folytott GS folytatlan papírral.
Persze ez két és fél év után derült ki, mikor karbipucolás volt, hogy nekem ki van fúrva a tolattyú. Elvileg egyszerű lenne "kivenni" a folytást, mivel 2000-es a gép, még a régi porlasztó van benne. De még nem volt kedvem, majd talán télen, amikor úgyis nagyobb karbantartás lesz. Eddig még nem igazán volt hátrány a folytás, talán autópályán párszor, és tényleg 150 a vége. Volt már, hogy az óra 165-öt mutatott, de a GPS-ből utólag mindig kiderül, hogy az 149 volt. Gyorsulni meg gyorsul, amennyire nekem kell, tudatában vagyok, hogy nem sportgép, és ennek megfelelően használom, nyélgáz gyakorlatilag sosincs!