PAssz..... az tény hogy az a 200 az ugye nem 200.......
Nekem fojtott volt.....engem is flusztrált a dolog.
Majd mikor csináltam a különbözetit, akkor egy nyitott GS-sel volt az okítás. Az oktató (azóta már sajnos nincs köztünk agyvérzés miatt) szólt, hogy mivel ilyennem volt nézzem már meg hogy minden ok -e.
Nos Én pont ezen lepődtem meg, mert 7000km volt a gépbe, és nem sokkal tudott többet mint az enyém.
De ugye itt lép életbe a realitás.
hiszen hogy mükszik a moci?
A gázadásra a gáztolattyú megemelkedik......
Ez olyan 8000-res fordulatnál érdekes.....hiszen a fojott gépek ott vannak megfúrva. Igy a 25kw-os mocinál a gáz visszacirkulál, a 35kw-osnál pedig kitudod huzatni.
Igen ám, de ide már 8000-res fordulat kell, vagy 160km/ó (ANALÓG ÓRÁN!)
Az hogy melyik moci mit tud az pedig külsőleg váltózó tényező.....
Nekem most ugye banditom van.
Mint mindenki szeretem én is tudni mi van a seggem alatt.
M5.....217-ig kihúzattam, majd ennyi....és még ment volna.........(gyárilag 240 a vége)
Dobozokkal is mentem már vele 210-et.......
Utassal viszont eddig 207 volt a vége......de volt hogy 196-nál nem ment többet.
Itt jön be az út mínősége, a szél, a méret, a súly, és a legfontosabb: AZ ÜZEMANYAG MINŐSÉGE.
2 hete Szlovéniába voltunk a mennyaszonykával.
4,8-as átlagok jöttek ki - ami még soha nem történt meg....hiszen idehaza olyan 5,8-6,2 közt eszik
Autópályán 6,5-ök......
Ahogy hazaértünk a lightos tempó rögötn felment 6,8-7,6-ra.....
Szar az üzemanyag? Nagyobb az aszfalt tapadása?
Ki tudja.......
Szóval nem azt mondom hogy NEM LEHET MENNI egy nyitott Gs-sel, hanem hogy nem arra van kitalálva, hiszen minden futómű fix....nincs állítási lehetősége (2004-től)
Szóval Én csak higgadásra probálom rávezetni az embereket.
Na azért az,hogy a gs-el nem lehet szabdalni azt én megcáfolom.Az enyém gyári 35 kw-os és megy nagyon.Ha egyek valahova akkor 140-180 az átlagtempó és birja.A 180-at két szeméjjel is birja.1 szeméjjel már mentem vele 200-at.De gondolom ez a 35 kw miatt van.
Ha valaki úgy adta el neked, hogy NYITOTT, csak épp 25kw-os papir van hozzá, akkor nyugodj meg, hogy az fojtott (és akkor totálisan értelmet nyer az a levél amit küldtél nekem)
Sokan belefutottak már ebbe........szóval lehet hogy akitől vetted az tényleg azt hitte hogy nyitott, csak épp soha nem ment 160-al, vagy nem akart még ennél is többel.
Tehát felebaráti javaslat, hogy ne ess neki, hiszen lehet hogy Ő nem is tudta.
Nekem is úgy adták el, hogy nyitott, csak a papirja szerint 25kw-os...... Miért? Mert így jobb a bolt, és ugye elméletileg ugyse tudod meg soha, hiszen MAX 130-al lehet menni, ezt meg tudja akár 2 személyel is.
De amugy nem is nagyon javaslom e fölötti repesztéseket, mert viszont a GS futóműve nem erre van kitalálva!
Nekem rendszeresen vált bizonytalanná nagy tempónál.
Szóval nem erre van.
Ha gyorsan akarsz menni, vagyis szabálytalankodni:-) akkor meg ugye nem 500-as motort kell venni.
A GS azt tudja amit kell neki....
Autópályán 130-nál még tudsz vele előzni......
Ha meg utassal mész vagy túrázni akkor meg eleve óvatossan!
A 2004 utáni - fekete vázas - GS-ekből nem lehet kivenni a fojtást. Az egész karburátor más, illetve a karbi komplett cseréjével oldható csak meg. Sok pízé.
De a forgalmidban mennyi van? Mert ha a nagyobb teljesítmény, és mégis fojtott, akkor tömöd az állam zsebét feleslegesen. De ilyenről én még nem hallottam.
no azt hiszem karbit szétszedem megtekintés céljából. aztán valmi nagyobb motorkert is megkeresek, hogy mondják már meg alváz alapján hogy milyen ez a motor. De addig is a biztonság kedvéért, ha valaki tudja, hogy 2004 utáni folytott motorból hogy lehet a folytást kivenni szóljon:D
"Nincs különbség"