Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves Esso!

Utólag kívánok neked NAGYON BOLDOG NEVEDNAPOT!
Jaja!
De vitaminos! C-vitaminos!
Tegnap megkérdeztem egy Suzuki szalont a váltó helyzet érzékelőről. Létezik, a cikkszáma ugyanaz, mint a leírt dokumentumokban, az ára pedig 9000 FT körül van.

Gondolkodom a visszajelző elkészítésén csak még nem tisztázódott le bennem a kijelzőrész elkészítésének menete (miből, hogyan rögzítsem, hova, stb.)

Kifejezetten f@sza az asszociáció!

Tetszik a nevezéktan logikája!
Most látom a képeiden, hogy az esőruhádhoz vetted a sárga mocit!
A Távolsági busz meg az Ikarusz elnevezések után volna nekem is egy ötletem: Darázsmenet
Sok-sok kilométert vele!
Be vagyok táblázódva... sajnos...
És még kényelmes is!
Teddy! Jó ez a gép! Ír, olvas, fejben számol! De lehet, hogy még deriválni is tud annyira jó! Júliusban nem rendezünk egy AQUAPARKOS motorozást?
IKARUS...

Én meg egy igazi vitaminbomba vagyok... pláne, ha rajtam van az esőruha is.
Teddy!
Nézem az új képeket...párszor még lemosod a gépet, azt lehet átfestem az enyémet is C-vitaminos fazonra! Naon állat , na!
Persze, hogy nem gond, főleg nekem nem! A véleményem lett kérdezve, és ez egy része annak...
Nagyon is jó lesz ez a fazon, jól fog kinézni.
Maximum kapunk két sallert!

Ha mindenkinek megfelel, akkor én a kettes mintával rendelek két pólót odaát.

Pólómesternek a minőséget tudod produkálni Blue? A klisét érdemes legyártania 10 pólóért?

Nagyon szépen köszönöm a segítséged!
Ahogy Blue írja!

95-öst tankolj! Én soha nem tettem bele nagyobb oktánszámút. A gyújtás is ehhez van belőve... maximum. Minden "huszadik" tankoláskor esetleg mehet bele a 98. De, ha rám hallgatsz, akkor ezt ne nyáron tedd kánikulában, hanem kora tavasszal, vagy ősszel. Pláne, ha sokat mész araszolva városban.
Ez nem lehet gond, hiszen a Dl lámpája ugyan olyan!

Vagy nem használhatnám a kör alako, mert az meg máshol forma?
A GS-hez 95-ös! Néha tehetsz bele 98 vagy 99-et az kiégeti a karbikat, de huzamosabb használattal jobban melegszenek a szelepek a magasabb hőfok miatt.

Ha jól emlékszem a Gs-hez is 91 az előírás.....(az ER5-höz tutira az), de ugye az már nincs jópár éve.
Köszi teddy!
Ja és üzemanyagot melyiket érdemes ? 95 vagy 98 ?
Vagy netán 99?
Hali!

A GS 500 fogyasztása 3,8-6 l/ 100 km. Én általában 4,2 és 5 l/100 km-rel jártam vele. Ebből a szempontból a te fogyiddal az ég-világon semmi baj.

Soha ne azt nézd, hogy a tartalékig mennyi van még. Hiszen ez az, ami minden GS-nél más. Ugyanis a szívócsöveket kézzel teszik be a csapba. Így ahány csap, annyiféle magasságban vannak a szívócsövek. Ha a 100 kilométeres adatod jó, akkor rendben.

Egyébkényt a fogyasztást leginkább az befolyásolja, hogy mennyit fékezel. Ez pedig rajtad múlik. A sok kigyorsítás, és a nagy sebességű haladás az, ami tüzeli a sok benzint.

Ha azonban állíthatnékod van, akkor elsősorban a karburátorszinkront kell belőni, és utána végeztetni egy terhelés alatti motorbeállítást. Előbbi egy fél órás művelet... műszer kell hozzá, 24000 km-enként illik megcsinálni, 5000-ből megvan. Utóbbihoz fékpad kell és komoly számítástechnika és legalább 20000 Ft.

De megnyugtatlak... semmi baj a fogyasztásoddal.

A motornak benzin kell... attól megy!

U.i.: Az adatlapod töltsd ki légy szíves!
Az gáz. De legalább a tengely nem sérült.
Sovány vigasz ez most, de az nagyon csúnya lett volna.

Áldom az eszemet, hogy még időben letettem a pacit.
Én csak szétszedtem-megtisztítottam-összeraktam, meg GHápi pöttyintett a riasztóhoz egy kis ónt.
Azóta pöcc-röff.

Őszinte részvétem.
Ti mennyit mentek el?
Tartalékig 17 nem?
köszi a képeket. ha jól látom, akkor ez PLUSZ (az eredetire rászerelt) felső villahíd? krossz/enduro kormány, de jó is az.

(az előző hsz-em véletlenül magamnak lett válasz)
Annyit nem adok érte az biztos. Ez a suzumin egyébként is lehúzós banda. Egyszer kérdeztem első lámpát és valami horribilis árat mondott rá.
köszi a képeket. ha jól látom, akkor ez PLUSZ (az eredetire rászerelt) felső villahíd? krossz/enduro kormány, de jó is az.
hű, de korrekten néz ki. ez házi / magyar gyártmány?