És akkor sincs igazad! Miattad van a válság, mert nem költesz, hanem ülsz a pénzeden. Ha lenne kis gazdaságtan ismereted, tunnád, hogy a pénznek forogni kell, ez tartja életben a (rabló)kapitalizmust.
Persze!
De az csak akkor buli ha ők adják - a saját árukon.
Sok szervíz épp ezért nem engedni vinni a cumót.
Lásd példám!
Én a gyertyán és az olajon közel 10.000ft-ot sporolók meg!
Ezért van az, hogy aki lusta, nemtörödőm, vagy balek - az bemegy egy X szervízbe és ott hagy egy sima (pl. 12.000-res) szervizre 20-30.000-ret.
Én meg megveszem az olajat, gyertyát itt-ott....és a szervízbe csak a munkát fizetem, meg az olajszürőt (mert azt nem engedik vinni - így azon is majd 4x ár van)
De lehet, hogy a 30.000-rest már magam csinálom, hiszen október 5.-én lejár a gari......addig meg még menni kellene 5700km-ert csak épp mibőőőőőő?
Vagy csak annyir koszos volt a mocid - hogy csak csipesszel nyúltak hozzá:-)))))
Vagy a csávó maszekban nőgyógyász, és a kipuffogón keresztül cserélt olajszürőt:-)))
Nekem az autómban még mindig az eredeti van, szeptemberben lesz 12 éves.
Csak adalék: a gyertya gyártója 50ezerre ajánlja a termékét. Ebből lesz a szervízben 12ezer.
Én már egyszer szívtam rossz típusú szűrővel. Ránézésre ugyanolyan, és mikor feltekertem volna nem akart felmenni. Kiderült, hogy a menetemelkedése teljesen más, sokkal nagyobb, mint a Banditáé. Valami hondához való volt, de amúgy tökugyanúgy nézett ki.
Jó, ez rendben van, tudom, hogy nem kell 3 ezrenként cserélni . De ha nem cserélik, akkor felszámolni sem kell az új árát ugyebár... . Lehet persze, hogy úgy cserélték, hogy nem nyúltak a fedélhez meg a csavarokhoz, vagy csak nagyon óvatosan, nehogy tiszta legyen .
Gyertyatémában: nemrég cseréltem le a gyárit. Cirka 34 000 volt benne .
Egy Gs ugye kb 190kg alapban....egy supermoto olyan 130 körül van
A Gs-sel nem egykerék , ugrálás a lényeg.......
A GS nem küllős - ergo tömlő nélküli, a külős mocik meg általában tömlősek
Gs-sel még nem láttam senkit driftelni:-)))
Persze hogy nem, hiszen 6000-renként kell cserélni....és ugye lehet hogy elmegy az 9000-ig is - vagyis elég lett volna a 3. alkalommal cserélni.
De tény, hogy a motorosboltok nem a boltból élnek, hanem a szervízből.
Pl. ugyan ilyen dolog a gyertya is. Láttál már tönkremenni gyertyát 12.000km alatt? Mert én még nem
És akkor sincs igazad! Miattad van a válság, mert nem költesz, hanem ülsz a pénzeden. Ha lenne kis gazdaságtan ismereted, tunnád, hogy a pénznek forogni kell, ez tartja életben a (rabló)kapitalizmust.
A gazdag az a LEGNEMTÖRÖDÖM! Mivel nem érdeke, így hidegen hagyja......És mivel nemtörödöm így még jól le is nyúlják
Ssssszzzzzemét!
Ezt meg csak úgy. Árak, évjáratok, stb...
Vagy eccerűjen csak gazdag.
Még meglepődnél, hogy a ménesnek kiscsikói lesznek:-)
De az csak akkor buli ha ők adják - a saját árukon.
Sok szervíz épp ezért nem engedni vinni a cumót.
Lásd példám!
Én a gyertyán és az olajon közel 10.000ft-ot sporolók meg!
Ezért van az, hogy aki lusta, nemtörödőm, vagy balek - az bemegy egy X szervízbe és ott hagy egy sima (pl. 12.000-res) szervizre 20-30.000-ret.
Én meg megveszem az olajat, gyertyát itt-ott....és a szervízbe csak a munkát fizetem, meg az olajszürőt (mert azt nem engedik vinni - így azon is majd 4x ár van)
De lehet, hogy a 30.000-rest már magam csinálom, hiszen október 5.-én lejár a gari......addig meg még menni kellene 5700km-ert csak épp mibőőőőőő?
Úgyamúgymellesleg Pöfi nem szok koszos lenni . Az más kérdés, ha útközben elkap a zeső, akkor kénytelen vagyok malacmocskosan vinni "vizsgálatra"
Nem volt nálam mintapéldány!
Vagy a csávó maszekban nőgyógyász, és a kipuffogón keresztül cserélt olajszürőt:-)))
Csak adalék: a gyertya gyártója 50ezerre ajánlja a termékét. Ebből lesz a szervízben 12ezer.
Gyertyatémában: nemrég cseréltem le a gyárit. Cirka 34 000 volt benne .
Egy Gs ugye kb 190kg alapban....egy supermoto olyan 130 körül van
A Gs-sel nem egykerék , ugrálás a lényeg.......
A GS nem küllős - ergo tömlő nélküli, a külős mocik meg általában tömlősek
Gs-sel még nem láttam senkit driftelni:-)))
Persze hogy nem, hiszen 6000-renként kell cserélni....és ugye lehet hogy elmegy az 9000-ig is - vagyis elég lett volna a 3. alkalommal cserélni.
De tény, hogy a motorosboltok nem a boltból élnek, hanem a szervízből.
Pl. ugyan ilyen dolog a gyertya is. Láttál már tönkremenni gyertyát 12.000km alatt? Mert én még nem