Tudok kb 35000ért én is, dragon, de csak most az a baj, hogy kissé megszorongatta a kicsike a pénztárcámat a szivemmel mikor elkezdett az olaj folyni, és most nem állok valami fényesen... De akk ezek szerint kénytelen leszek várni kicsit , türelem kipufogót terem
Nem jó barkácsolni. 50000 ropi a FINSTER. Hallottam már, mentem is vele, és egy igazi csoda. De Erik lehet, hogy tud jobbat. neki olcsóbb volt és állítólag az is tuti-tuti-tuti.
Előfordul. Nekem ilyen bajom még nem volt velük. Mindig segítőkészek és korrektek voltak. És amit szeretek, az például, hogy felhívom a Lacit (szemüveges szerelő) kapok egy időpontot, odamegyek, elöttem szedik szét és rakják össze. És korrekt áron. Na mind1, nem fényezni akarom őket csak a saját tapasztalatomat osztom meg veletek.
Én HJC FS10est szeretnék most venni fehérben. Az a baj hogy nem nagyon találok olyan helyet ahol lenne, pedig a hjchelmets.com oldalon van fehérben. A motorosboltban meg azt mondta az eladó hogy csak azokból tud rendelni amik benne vannak a katalógusban, fehér nem volt. Nekem meg fehérsisakkőőőőőő
Ja és egyszer vettem náluk egy fesszab.t a TLre. Csak SVé van, de az teljesen jó. Csak át kell rá tenni a csatlakozót. Na nem is mondom mennyit matekoztam vele, h melyik dióda hol legyen, h jó legyen....csak át kell tenni....
Biztos jó hely....nekem olyan élményem volt velük, h én pl. többet nem is megyek. Nem tudom pontosan mennyit álltam az üzletben, közben bejött a szerelő is(a szemüveges srác), de nem, h nem köszöntek vissza, de meg sem kérdeték, h mit szeretnék. Ennyi. motorrad...
Itten vagyok én, de csak néha van időm olvasgatni. Nem lesz valamikor egy egynapos gurulás? Sajnos más nem férne bele. Viszont már nagyon hiányzik a csapat! Vasárnap Összefutottam egy sráccal, GS500F. Hát érdekes dolgokat mesélt a Hollósról. Oda nem hiszem megyek a hallottak után.
Bukó: Nekem 6 éve van egy nyitható UVEX. Akkor volt 100K. De mára már szinte használhatatlan. A zár széteset a festék a koppanástól megrepedt.(ki tudja, hogy a héjszerkezet nem sérült-e?)
Úgyhogy csere. Nekem azt mondták, hogy ezek a jók, mert nem öregszik el az anyaga, nem úgy mint a műanyagnak. De azokra is mondanak minimum 5 évet. Úgyhogy szerintem többet ilyen bukóm nem lesz. Hacsak nem lesz megint ilyen ajánlat valakitől, mert én ezt is csak 35K -ért vettem. Ismerős felszámolta a motorosboltját és megakart szabadulni a raktárkészlettől.
Asszonynak vettünk tavaly egy matt fekete felnyithatós GREX-et. Nekem tetszik, ő meg nagyon szereti. Nem túl zajos és nagyon kényelmes.
Úgyhogy ilyenem lesz.
Szerelő: Én a Motorradra esküszöm. Mással még nem volt tapasztalatom. De nem is kellett. Mert velük megvagyok elégedve.
AZ meg ugye a másik téma, hogy ezek a "noname" cuccok is bukók.......
Ez is benne volt a cikkben....
PL a GREX a NOLAN kis cége.....
Az indok?
A Nolan kidobja a kukába a régi terveket......de! mégse.....még a "lomból" is pénzt csinál.......lesporolja a tervezést, engedélyeztetést.....stb......szóval az összes olyan költséget, ami egy új bukónál kellene, és egy másik náév alatt gyártya a régi design.........
Az MTR miből lehet?
Mert komolyan mondom amit vettem az egy állatul jól összerkott kis fejkupak.........
JA ja.....
A márkanév ma már nem sok.....
A múlt havi X-be (talán a superbike?) volt egy cikk, hogy egy angol cég tesztelte a paicon fellelhető bukókat......
Első egy törésteszt volt......
És mi nyerte?
A Schubert és a nemrég kijött "vaterás gyagyi" AKIRA........
Egy 140.000-res és egy 19.990-as bukó!
Töréstesztben utánuk jött a HJC, Shark, Lazer.....stb.............
Ellenben a "süket" kategoriában az AKIRA volt leghátul.......amit viszont ugye lehet ellenulyozni egy 100ft-os füldugóval:-) http://www.sportmotor.hu/teszt...
Nem lehet a teljesítmény-csökkentést megoldani hivatalosan papírozva. Utánajártam nyáron. A szakszervízben ugyan elvégzik, műbizonylatot is állítanak ki róla, azonban a Közlekedési Felügyelet egy pár évvel ezelőtt kiadott (megnemmondomaszámát) kormányrendelet tilalma miatt nem engedélyezi.
Igen a VT vel.
De ramaty nagyon.
Rutin gyakorlás közben megtaláltam a drótot a hátsó gumiban.
Mire vizsgáznom kellett az oktató kivette, megragasztotta.
Vizsga napján én vittem ki a VT500 at felnin a pályára, persze elöbb felpumpáltam.
Hihetetlen mondom.Mondjam azt vizsgán, hogy jó a nyomás mi?
De levizsgáztam vele. elsőre.
A probiker az valami Német sisak ha minden igaz.nem olyan drága, 30ezres kategória.Kicsit zajos tényleg.
Mocim nem lesz télre, hacsak öcsém nmeg nem gondolja magát és eladja nekem az övét.
A Roleff jó választás volt, egészen jó ruhákat csinálnak!
A sisakot nem ismerem, talán az kicsit gyengébb, de lehet, hogy nem. A gyengeséget úgy értem, hogy talán zajosabb, nem olyan komfortos, mint a komolyabbak. Igazából az én véleményem szerint egy ütközésnél hiába a szuper kupak, az ember nyaka nem bírja.
Igy van Teddy, nem neked szolt, elsősorban, csak annyiban hogy te se tudod hogyan lehet elintézni a pacicsökkentést. Én meg ugytudom hogy nem lehet.
Érdekes a külömböző forumokon havonta egyszer téma ez és még senki se számolt be sikeres elintézésről!
Lehet hogy némi korrupcióval ellehet és azért nem számolnak be?
Csak a városi vezetés van vissza, és abból a vizsga.
holnap,holnapután megyek vezetni.
Bár az oktatói moci nagyon tré állapotban van.
Szigetelőszallaggal van rögzítve pár dolog, meg ilyenek.
Honda VT500. kardános.
A kabát,kesztű,sisak, és egy zárt bakancs mindenképpen kellett , már rutinvizsgára is.
Nadrágot meg lehet azért kell elöbb vennem mint motort, mert ilyen esőben farmerban elázok.kabátom nem ázik talán.
oktató meg száraz marad a kocsiban.
tehát feltétlen be kellett vásárolni ezeket.
Nem tudom melyik mennyire nagy márka.
kabát: hosszított túrakabát protektorral--Roleff.
kesztű: bőr Rush-M
sisak: nyithato matt fekete Probiker.
derékvédőm Roleff,
A bakancs meg acél talpú acél lábujjvédős magasszárú.Olyan igazi lerugomatükrödet féle.
Nem jó barkácsolni. 50000 ropi a FINSTER. Hallottam már, mentem is vele, és egy igazi csoda. De Erik lehet, hogy tud jobbat. neki olcsóbb volt és állítólag az is tuti-tuti-tuti.
No.
Ma megvettem a nadrágot is.Talán kis eső nem árt neki.Rush-M fajta,béléses,protektoros.
Úgy tudom, h nekik van hjc
Sziasztok!
Itten vagyok én, de csak néha van időm olvasgatni. Nem lesz valamikor egy egynapos gurulás? Sajnos más nem férne bele. Viszont már nagyon hiányzik a csapat! Vasárnap Összefutottam egy sráccal, GS500F. Hát érdekes dolgokat mesélt a Hollósról. Oda nem hiszem megyek a hallottak után.
Bukó: Nekem 6 éve van egy nyitható UVEX. Akkor volt 100K. De mára már szinte használhatatlan. A zár széteset a festék a koppanástól megrepedt.(ki tudja, hogy a héjszerkezet nem sérült-e?)
Úgyhogy csere. Nekem azt mondták, hogy ezek a jók, mert nem öregszik el az anyaga, nem úgy mint a műanyagnak. De azokra is mondanak minimum 5 évet. Úgyhogy szerintem többet ilyen bukóm nem lesz. Hacsak nem lesz megint ilyen ajánlat valakitől, mert én ezt is csak 35K -ért vettem. Ismerős felszámolta a motorosboltját és megakart szabadulni a raktárkészlettől.
Asszonynak vettünk tavaly egy matt fekete felnyithatós GREX-et. Nekem tetszik, ő meg nagyon szereti. Nem túl zajos és nagyon kényelmes.
Úgyhogy ilyenem lesz.
Szerelő: Én a Motorradra esküszöm. Mással még nem volt tapasztalatom. De nem is kellett. Mert velük megvagyok elégedve.
http://www.motorrad.co.hu/
A felnyitható bukók közül meg is tetszett a "KÍNAI".
(LS2 Delta)
Felnyitható sapkateszt
Ez is benne volt a cikkben....
PL a GREX a NOLAN kis cége.....
Az indok?
A Nolan kidobja a kukába a régi terveket......de! mégse.....még a "lomból" is pénzt csinál.......lesporolja a tervezést, engedélyeztetést.....stb......szóval az összes olyan költséget, ami egy új bukónál kellene, és egy másik náév alatt gyártya a régi design.........
Az MTR miből lehet?
Mert komolyan mondom amit vettem az egy állatul jól összerkott kis fejkupak.........
A márkanév ma már nem sok.....
A múlt havi X-be (talán a superbike?) volt egy cikk, hogy egy angol cég tesztelte a paicon fellelhető bukókat......
Első egy törésteszt volt......
És mi nyerte?
A Schubert és a nemrég kijött "vaterás gyagyi" AKIRA........
Egy 140.000-res és egy 19.990-as bukó!
Töréstesztben utánuk jött a HJC, Shark, Lazer.....stb.............
Ellenben a "süket" kategoriában az AKIRA volt leghátul.......amit viszont ugye lehet ellenulyozni egy 100ft-os füldugóval:-)
http://www.sportmotor.hu/teszt...
De ramaty nagyon.
Rutin gyakorlás közben megtaláltam a drótot a hátsó gumiban.
Mire vizsgáznom kellett az oktató kivette, megragasztotta.
Vizsga napján én vittem ki a VT500 at felnin a pályára, persze elöbb felpumpáltam.
Hihetetlen mondom.Mondjam azt vizsgán, hogy jó a nyomás mi?
De levizsgáztam vele. elsőre.
A probiker az valami Német sisak ha minden igaz.nem olyan drága, 30ezres kategória.Kicsit zajos tényleg.
Mocim nem lesz télre, hacsak öcsém nmeg nem gondolja magát és eladja nekem az övét.
A sisakot nem ismerem, talán az kicsit gyengébb, de lehet, hogy nem. A gyengeséget úgy értem, hogy talán zajosabb, nem olyan komfortos, mint a komolyabbak. Igazából az én véleményem szerint egy ütközésnél hiába a szuper kupak, az ember nyaka nem bírja.
Érdekes a külömböző forumokon havonta egyszer téma ez és még senki se számolt be sikeres elintézésről!
Lehet hogy némi korrupcióval ellehet és azért nem számolnak be?
holnap,holnapután megyek vezetni.
Bár az oktatói moci nagyon tré állapotban van.
Szigetelőszallaggal van rögzítve pár dolog, meg ilyenek.
Honda VT500. kardános.
A kabát,kesztű,sisak, és egy zárt bakancs mindenképpen kellett , már rutinvizsgára is.
Nadrágot meg lehet azért kell elöbb vennem mint motort, mert ilyen esőben farmerban elázok.kabátom nem ázik talán.
oktató meg száraz marad a kocsiban.
tehát feltétlen be kellett vásárolni ezeket.
Nem tudom melyik mennyire nagy márka.
kabát: hosszított túrakabát protektorral--Roleff.
kesztű: bőr Rush-M
sisak: nyithato matt fekete Probiker.
derékvédőm Roleff,
A bakancs meg acél talpú acél lábujjvédős magasszárú.Olyan igazi lerugomatükrödet féle.
Nem véletlen van kiírva minden "napi" dolog.