Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ha lefojttatom a szervizben? Mondjuk csak papíron?
Max ha sohanem volt forgalomba helyezve még (és a külföldi papirján is az szerepel)
Köszi szépen a segítséget akkor a sportkipufogótól egyenlőre elnézek:P Használtmotoron is lehet olyat csinálni h papíron csak 25kwos legyen és ne 35?:O
Sajnos a zárszerkezet miatt a felnyithatós sisakok mindig nehezebbek. Meg picit talán hangosabbak is. De azért nem olyan vészes a dolog, kényelmi szempontból behozzák a hátrányt. Szerintem.
Új bukóból mindig kicsit szoros kell, mert valamennyit nyúlik, illeszkedik az ember fejére.
Akkor valószinűleg nem egyforma méretű bukókat hasonlitottál össze. Mert én meg forditva jártam, a nyithatóra nehezen tudtam felrakni a szemüveget az integráltra meg simán.
Nemenem.
46182es hsz ben.
Olyan mint a 46132ben.
Textil,tépőzáras.Nem fázik a nyakam.
A maszk is jó.
Sajna feltétlen nyitható kellett a szemüveg miatt.Nem tudtam bepréselni a zárt sisakban a fülem mellé.
Elég nehéz is emiatt. asszem 1600g.
Meg nyilván zajos is emiatt.
Nem láncfürészmotorok ?
uraim. a feladat adva van:
jelentem amúgy, hogy cucc felpakolva négy táska tele, már lassan lefekvés, holnap mi is ucccu neki csapatnak! RESZKESSETEK!
Beszámolót majd írunk!
Bye-bye
ez ha jól látom ROTTTTTA-kapa motor! ÁÁÁLLAT!
Arra gondoltam, hogy hogy nézne ki egy GS500 twin blokk egy fűűnyírón?! Na van ilyen a funpicen?
És nem csak diagonálisan, hanem axiálisan is lehet növelni a hengerszámot:
ja. azt aki keni neki, úgy is lezúzza.
Vagy jobb ötletem van, mint a sportkipuff.
Veszel még egy géest és a blokkokat összerakod:
Az optikai tuning meg veszélyes dolog, könnyen alkapja az embert a gépszíjj:
Kösz mindenkinek a tippeket a párára.
A rainx antifog azt hol lehet tesco auchan ilyesmi kapni.

Ja sportkipufogó!
Ha elkezded tuningolni a jóöreg géest, akkor sok-sok forint ráköltésével az eredeti mondjuk 50Le-t fel tudod húzni 55-re. Sportkipuff feltéve akár 100E, akkor bütykölni kell a karbit, meg a légszűrőt, amit ha szakember fog csinálni akár 30-is lehet ha elsőre összejön ez alapon, és akkor jön az optika ugye. És 50 és 55 LE között annyi a különbség mindennapi használatban, mint egy 100-as vagy 102-es mellbőségű hölgy élvezeti értékében.
Ha neked kevés az 50 paci, akkor add el a jóöreg géest és vegyél valami 600-ast
hát igen, kell védeni a kicsikét, megérdemli :). na további szép éjszakát, lépek sörözni, pápá
ja hát belülre kell. sőt, én az fzr-re eszkábáltam a rugóstag elé is védőt..
evvel egyet értek, de ha van, mégsem dobálja össze vissza a "belsőségeket" , azaz, akku, elektronika....meg amit elér .
Ebben 100%-ig egyetértek.
Ez olyan mint a zenénél. A hangosabb rockzene jobb
ha szar az idő ígyisúgyis összebassza magát az ember.. mikor futárkodtam tehettem bármi bárhova, a kocsik ilyen finom permetet csinálnak..
Ocsmány sárvédő, ha nincs akkor szegény motoros lesz ocsmány sáros
Kivéve én mert sárban nem motorozom
abban is van két nagy csoport, a szivacs, mint kb a gokartosoké, de ami igazán jó az a forma'-esekéhez hasonló, amit a dakaron kezdtek hazsnálni motorspecifikusan. na nekem az kéne!
ja, ezek a sárvédők amik gyárilag vannak a motorok 99%-án iggazi ocsmány undorító féreg darabok, tuti oylanok szabályozzák akik sose basztak.
hogy teljesítményt növeljen igazán, ahhoz légszűrőben, meg karburálásban is utána kéne menni. de a hangtól legalább érzésre gyorsabb lesz.