Hali.Segitséget kérek, a jövő hétvégére kellene nekünk egy nagy autó soförrel ,költözés lenne Bp XV.ker-Újszilvás, legalább 5-6m hosszú kellene,hogy egy szoba-konyha mennyiségü bútor,hütő,mosógép,stb egyszerre elmenjen.A tervezett idöpont Szept.27,Köszönöm.
Bár mostanában nem írtam, de olvaslak benneteket.
Ez tényleg egy rendkívül összetartó és megbízható baráti csapat.(Remélem én is közétek tartozhatom egyszer majd. Ha befogadtok?)
Bár nem mindenkivel találkoztam még a csapatból, de remélem mihamarabb ez változik.
Bár én ugyan nem motorozok annyit mint ti, (Meg amennyit szeretnék.)de azért remélem lesz rá alkalom. A hét végi oktatásra én is megyek. Nem tudom, esetleg jelen lesz még innen valaki?
Addig is még meleg, száraz, kanyargós aszfalt ott kívánok mindenkinek.
Ez videó már 3 nappal ezelőtt sokkolta a csapatot, mindenesetre már megint kik nézik ezt? a motorosok! GS500 (mint elterjedt moci) analógiájára mondjuk kéne keresni egy sizuki swift fórumot, és oda belinkelni. Akkor talán(!) volna haszna...
A párásodás nálam is sokszor jelentkezett, valamennyire csökkenthető a Teddy féle módszerekkel. Ami nekem még csökkentette a résnyire nyitott plexin kívül, hogy alulról lekaptam az állrészről a rovarhálót. Javítja a légáramlást, 4-5°C körül meg amúgy sem sok minden röpköd. Nekem inkább a szemüveg a gond, az kezd hamarabb... A legjobb sztorim tavaly télen volt, amikor a köd ráfagyott a plexire, aztán amikor félreálltam és rájöttem, hogy nem is olyan sűrű a köd, mint menet közben véltem, miután a szemüvegről is letöröltem a vékony jégréteget...
uh, találtam itt egy videót, nemtudom, hogy láttátok-e már, ha nem, okvetlen megnézni... hát....ahh, lefagytam totál.... http://sportmotor.hu/motoros_v...
1. Ne lélegezz!
2. Ha mégis, akkor legyen résnyire nyitva a sapka.
3. Ha megállsz, nyisd fel a rostélyt.
4. Dupla plexi, ha beszerelhető a sisakba.
5. RainX Antifog folyadékkal be kell kenni a plekót belülről.
6. Jah, és a tiszta plexi kevésbé párásodik. Az ujjlenyomatokat, és a "hapcik" maradékát ajánlott lepucerálni.
A pap és a rabbi szomszédok. Egyik reggel a pap gondol egyet és felebaráti jócselekedetként lemossa a rabbi motorját. Másnap reggel meglepetten látja, hogy a rabbi fürészeli le az ő motorjának kipufogóját. Odamegy hozzá:
- De hát mit csinál a motorommal?
- Maga tegnap megkeresztelte az enyémet, én pedig körülmetélem a magáét!
Nincs is ma rossz idő... előző napokon ugye esett is. Most tesztelhettem az esőruhát én is, bár ne kéne... Moci meg nem pihen, szegény most nagyon szutykos lett. Ja, Lidl csizma picit beázott, de csak a bal orra, amivel ugye a váltót tologatom, amúgy az is jól vizsgázott. Hétvégére amúgy jobb lesz a helyzet (senki ne jöjjön negatív hullámokkal! ), bár melegünk nem lesz.
Fecó!
4 m. (kb) Citroen Jumper, dobozos változat.
Ámde és viszont, az időpont, az nem jó!
1,4 m Vw caddy dobozos változat. Ha tudok vele segíteni, nagyon szivesen, bár nincs akkora, mint kérted, de azért pár dologra elég.
Bár mostanában nem írtam, de olvaslak benneteket.
Ez tényleg egy rendkívül összetartó és megbízható baráti csapat.(Remélem én is közétek tartozhatom egyszer majd. Ha befogadtok?)
Bár nem mindenkivel találkoztam még a csapatból, de remélem mihamarabb ez változik.
Bár én ugyan nem motorozok annyit mint ti, (Meg amennyit szeretnék.)de azért remélem lesz rá alkalom. A hét végi oktatásra én is megyek. Nem tudom, esetleg jelen lesz még innen valaki?
Addig is még meleg, száraz, kanyargós aszfalt ott kívánok mindenkinek.
Alakul, alakul, ma egész nap a neten lógok,és keresek, eddig 25-öt találtam De azért ha hallasz valamit, jussak eszedbe
izé. tettem fel párat ide, de majd küldök még. nem lettek olyan nagyon szuper képek... alakul már vmi munkatéren?
Mikor látok képeket a nyaralásotokról?
8. Maszkot az orrodra is ráhúzni.
A párásodás nálam is sokszor jelentkezett, valamennyire csökkenthető a Teddy féle módszerekkel. Ami nekem még csökkentette a résnyire nyitott plexin kívül, hogy alulról lekaptam az állrészről a rovarhálót. Javítja a légáramlást, 4-5°C körül meg amúgy sem sok minden röpköd. Nekem inkább a szemüveg a gond, az kezd hamarabb... A legjobb sztorim tavaly télen volt, amikor a köd ráfagyott a plexire, aztán amikor félreálltam és rájöttem, hogy nem is olyan sűrű a köd, mint menet közben véltem, miután a szemüvegről is letöröltem a vékony jégréteget...
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Kupakplekó párásodásra:
1. Ne lélegezz!
2. Ha mégis, akkor legyen résnyire nyitva a sapka.
3. Ha megállsz, nyisd fel a rostélyt.
4. Dupla plexi, ha beszerelhető a sisakba.
5. RainX Antifog folyadékkal be kell kenni a plekót belülről.
6. Jah, és a tiszta plexi kevésbé párásodik. Az ujjlenyomatokat, és a "hapcik" maradékát ajánlott lepucerálni.
Azt hiszem ennyi az ötlet.
Sisakplexi párásodás ellen milyen tudományos megoldást tudtok, azon kívül hogy ne lélegezzek.
El kell kezdeni az ötletbörzét a téli hónapokra is itt is van egy:
Szerszámkészlet Miskolcról nem kell senkinek, nem beszélte le senki?
- De hát mit csinál a motorommal?
- Maga tegnap megkeresztelte az enyémet, én pedig körülmetélem a magáét!