Egy 2004es GS500asom van, 30eKm van benne. Elég rendesen átadja a rezgéseket a kormány,szóval egy normál utazótempónál,olyan 100-110 körül hosszab távon elkezd zsibbadni a kezem. Ez csak az én motor sajátossága,vagy az összes GS ilyen?
Úgy tudod megnézni, hogy középsztenderre teszed a pacit. Ránézel az állító gyűrűre, ahol van egy számsor 1-től 7-ig. Ezután aláfekszel a mocinak. Bekukkantasz a gyűrű és a rugóstag közé alulról. Látni fogsz egy lépcsőszerűen emelkedő kiképzést a gyűrűn (belül)... az egyik lépcsőben pedig benne lészen egy "pöcök". No, a pöcök mutatja meg, hogy hol áll most a teló... a külső számsor pedig, hogy hányas állás is ez. A "pöcköt" a moci hossztengelyére merőlegesen keresd... a lánc felől. (ha jól emlékszem... nem állítom gyakran... mondhatni, 3-szor csináltam...)
Súlyban hasonló "gyerekek" vagyunk, én az 5-ös állást használom. Ez egy személlyel kiváló, és egy 50 kilos utassal és csomaggal sem üt fel még. (Gyárilag minden moci 4-esen van.)
Remélem műszaki nyelvezetem csodákra képes és érted, hogy hogyan lehet megnézni...
Ma szétszedtem a telót, télleg nem bonyolult, lemértem egy 30,5mm átmérőjű alumónium pogácsát esztergáltatok első körben, csak azt nem tudom milyen hosszú legyen. Mellesleg port találtam a csavarban, amit leszedtem.
Nekem sem mindíg üt fel, de ha vészfékezek igen, a vészfékezés meg attól az, hogy nem tudod megtervezni. Én majdnem elvagyok a motorfékkel, annyira tatásan vezetek, de biztonságérzetet adna, ha lenne olyan első telóm ami nem fog pattogni, akkor sem ha húzni kell....
Egy 2004es GS500asom van, 30eKm van benne. Elég rendesen átadja a rezgéseket a kormány,szóval egy normál utazótempónál,olyan 100-110 körül hosszab távon elkezd zsibbadni a kezem. Ez csak az én motor sajátossága,vagy az összes GS ilyen?
Köszi a válaszokat,Attila