Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan nedves volt a cordura belseje, de nem volt veszélyes, a cigim a külső zsebemben volt és az sem ázott el!
Ugye a cordua átázott és a belső orkán rész védett meg a víztől?
http://www.indavideo.hu/video/...

nem olyan sokkoló mint az előző de jó...
Akkor az enyém mert már itt vagyok.
Megismered?
A szerszámkészlet azé aki el jön érte miskolcra, mert nekem nincs most időm potára szaladgálni vele
Akkor szombaton abban ihatsz, hogy nehogy elázz!
Meglehet... mert bár pehely könnyűek vagyunk, azért egy bevásárlókocsinyi cumót csak felpakoltunk a GS-re!
Na, jó Dawntez is hozott néhány barackot... ugye nem hibáztunk? A sör csak nálunk volt?!
Volt az talán 2 és fél is!
Halihóóóó pubikáim!

Már csak egy kevés és jöhet a dínom-danim! juhhuuuuuu! ! !



Más:
Ma fölavattam a spidi kabátot! Tényleg vízálló, reggel 1/2-7 től este 7-ig áztam megállás nélkül, esőruha nélkül! Por száraz maradtam alatta!
Ugy kell lépni vele hogy az egyik macinyom "fedezze" a másikat
Ha elég flexibile, akkor jó lehet nekik!

Tetszik, mi?!
Bakker!
Olyan van, hogy ez a két maci sokkal közelebb van egymáshoz?
Níí má Koma!

Van neked ilyen super cipellőd?
Mégiscsak megválik tőle?
Nem sokat bírt menni akkor az idén sem...
Martonvásáron is csinálnak matricákat.
HAHÓ!

KI KERESETT JÓ GS-PACIT OCCÓÉR'? SZÓLJON, MERT OKÉZSOKÉ (a galád áruló) ELADÓSORBA TOLTA A TIP-TOP KIS GÉPÉT!

üdv.
Itt legyártanak akármilyen matricát...

Itt meg cikkszám szerint megvan az összes alkatrész... még a matrica is... ;)
Hozzá teszem, hogy egy gyári matricaszett nem olcsó... legalábbis így hallotta a fülem, de más típusnál. Valami 30-40000 Ft-ot emlegetett az ismerősöm egy Honda CBR-re... kérdezz utána, általában a kereskedő lusta böngészni a cikkszámot... inkább azt mondja, hogy nincs.
Mivel tényleg nem kell gyakran állítani, így azt mondom, hogy gurulj be Veszprémbe a Suzukihoz (Kistó u.). Ott tekerjetek egyet rajta, aztán kész is.

(Az enyém 5-ösön szépen elvitte a macitestet és esSO-t, meg némi sört. Igaz, nem hosszú úton, de volt rajta vagy 2 mázsa .)

Ha egyedül jársz jórészt, akkor az 5-ös jó lesz. Ha a pároddal és csomaggal, akkor nagyobb út előtt érdemes feltolni 7-esre. Egyébként először elég macerás hozzáférni, de amikor megvan a "technika", akkor megy pikk-pakk az állítás.)

(Békés álmod legyen! )
Halihó! Én jól vagyok, már aznap motoroztam amikor levették a gipszet. Igaz a kesztyűt alig bírtam felhúzni és pár km után fájt is a kezem. A lényeg hogy újra motoron. A pacin még van mit csinálni, télen rendbe rakom. Szerencsére nagy baja nincs, főleg a fényezést kell "lecserélni". Nem tudom hogy matricát hol tudnék hozzá csináltatni mert Suzukinál kérdeztem de nincs. Aztán tavasszal vagy kocsit veszek, akkor megmarad a GS még egy darabig. A másik lehetőség hogy eladom a gépet és veszek másikat, akkor viszont nem lesz autó. Így állok most.
Szeva Teddy!

Kösz a segítséget jövök eggyel Jelentem az én GS-em a 4-es pozicióban áll.Úgyhogy nagy szükségét érzem az állító kulcsnak.Esetleg ha valaki Veszprém megyében vagy a környékén éldegél és lenne szíves kölcsönadni hálás lennék.
Volt itt régebben egy tapolcai srác de már régóta nem hallottam róla.Ő ideális lenne.

Ja és éjjel elég nehezen aludtam el
No, mi van Ecsém!
Hogy állsz a gyógyulással? Remélem, már jobban van a szervezeted... és azt is, hogy jövőre a magújult pacival láthatjuk az ábrázatod!
...ezért nem kell abban a fordulatszám tartományban tartósan motorozni.
Az összes ilyen. A legnagyobb a rezonancia éppen ebben a fordulatszám tartományban, 5000 és 6000 között. Ez ilyen... mondjuk nekem nem zsibbad a kezem, de a tükröt erősen kell figyelni ilyenkor, hogy lássak benne. Lehet, hogy a kormányodon is kellene állítani, a zsibbadás elkerüléséhez. Talán nagyon elöl van most, és a súlyod is rásegít...próba-próba-próba... .