Semmi hegesztés nincs ott... az pikkelyes rozsda! Egy jó adag rozsdaoldóval le elett szedve a csapágy, aztán lepucolva minden és újra összerakva. Jó sok zsírral megtömve, ahogy illik. Természetesen garanciában... vagy 2 hónappal ezelőtt. Azóta minden tutti-kuki!
Persze, hogy lehet. Úgy nézem a hozzászólásaid alapján, hogy műszaki ember vagy.
Menete: kerék ki, sárvédő le, teló ki, kupak le, olaj kiönt, olaj beönt, ezután teló vissza, stb Arra kell csak vigyázni, hogy a teló kiszerelése előtt a felső kupakot meg kell lazítani. Majd a teló kiszerelése után nagyon óvatosan kell levenni, mert a rugó nyomja belülről! Tehát kézzel visszafelé kell nyomni! Összerakáskor pedig megint nagyon óvatosan kell a menetet bekapatni, mert könnyen sérülhet!
A minősitésedben a Borsodi mit jelent? Amikor én söröztem egy kutya volt a Köbányival és a Balatoni világossal
Egy uj Runner biztos nagyon pöpec, de annyit nem adnék érte. Egy használtnál meg a komplikált technika inkább hátrány- szerintem.
Hát nekem egy 10 éves Gilera Stalkerem volt, alapban nem sok baja volt, csak apróságok: műanyagfülek letörtek, villágitás elment a helyzetjelzőbe kötöttem a tompitottat hogy világos legyen, gumik lekoptak (8 ekm mentem a használtal), igaz 2 éve hengerszetcserével (70-es)kezdtem. Egy bibi zavart 80-annál leállt mint egy makrancos csacsi. De kurva jól gyorsult.
Most lecseréltem egy szakasztott olyanra (még szinben is) ez meg eleve csak 60-al megy és nem is gyorsul, de szép állapotban van Kiderült nem is 2001-es az ülésben 97-es szám van, szoval ugyanott vagyok.Ja és ez is 4,5 litert iszik mint az előző.
A telóval kapcsolatban felvilágosítottak ,hogy ezeknél nem olaj van benne, hanem valami zsir, ami nem folyik ki ugy hogy egy kis maszattal nem kell foglalkozni.
Ne hidd. A scarabeom az külön történet. 5 év garancia.. ja. Először a vario szarakodott ami a szakik szerint jó volt, de melegen "fölkapcsolt" és akkor nem indult mert 50cm nem tudta "sebességben" elindítani ugye, pesten kamion elé kikanyarodva nagyon izglmas volt. Tettem bele egy bontott Gilera variót és tökéletes, de én vagyok a hülye. A kipuffja szinte átrozsdásodott, festegetni kell. 5000Km van benne és tökroszda az is vázilag, igaz azzal télen is megyek. A kipuffban elengedett valami de megy, henger fullrozsda. Az otthoni magasnyomású mosó leszedte a feliratokat, de az összeset, el akartam adni és ki akartam polírozni a polírkorong leszedte a "fényezést", ami egy tejfölösdobozra fújt valami. Ja jobbos tükröt akartam tenni rá, de a gyári szár megette a menetet, még jó, hogy szakszervíz csinálta, így legalább a tükröt nem vittem el. A légszűrődobozban a csavarok megszakadtak túlméretes kellett bele, meg sorolhatnám.... most úgy beállt a robogóm és megy.
Kiégett az autómban a H4-es 60/55w- ős izzó, szóval a fényszóró, gondoltam kellene venni bele egyet, jövök megyek bemegyek a Lidl-be kaját venni, és mit látok egy dobozban 2db izzó H4-es pont ami kell nekem, ráírva +20% fényerő 1000.- Ft-ért. Megveszem, hazaviszem, nézem Tesla Made in Germany, beteszem az egyiket a motorba, és kimegyek este kipróbálni, hát barátaim nagyon király, olyan fényerő jön belőle, hogy csak lestem. Szóval csak azt akartam mondani, hogy akit érdekel vegye meg.
Ha nem vagy annyira igényes, akkor menj el egy wartburg bótba és vegyél vagy 6 db ú.n. gumibakot a hátsó rugóhoz. A kocsit megemeled és rugónként 3-at így 120 fokonként és egy egy mentet kihagyva beleteszel és amikor ráengeded a súlyt odaszorul és ollan kemény lesz a rugód, mint matróz f..sza a kikötőben, de nem ér le...
Semmi hegesztés nincs ott... az pikkelyes rozsda! Egy jó adag rozsdaoldóval le elett szedve a csapágy, aztán lepucolva minden és újra összerakva. Jó sok zsírral megtömve, ahogy illik. Természetesen garanciában... vagy 2 hónappal ezelőtt. Azóta minden tutti-kuki!
Menete: kerék ki, sárvédő le, teló ki, kupak le, olaj kiönt, olaj beönt, ezután teló vissza, stb Arra kell csak vigyázni, hogy a teló kiszerelése előtt a felső kupakot meg kell lazítani. Majd a teló kiszerelése után nagyon óvatosan kell levenni, mert a rugó nyomja belülről! Tehát kézzel visszafelé kell nyomni! Összerakáskor pedig megint nagyon óvatosan kell a menetet bekapatni, mert könnyen sérülhet!
Az ETZ-ben csukott szemmel megcsináltam, de ezt látni szeretném előbb értő kezek után.
Szerintem nem ördöngősség ez sem...
A külömbség az hogy sört nem is iszom, viszont motorozni szoktam
A kőbányai se egy soma, de a borsodi az igen...
Egy uj Runner biztos nagyon pöpec, de annyit nem adnék érte. Egy használtnál meg a komplikált technika inkább hátrány- szerintem.
Nem lehet még tudni véletlenül, hogy a mocikám mikor lesz adásban?
átnevezni Blue.rar-ra
Holnap este törlöm
Most lecseréltem egy szakasztott olyanra (még szinben is) ez meg eleve csak 60-al megy és nem is gyorsul, de szép állapotban van Kiderült nem is 2001-es az ülésben 97-es szám van, szoval ugyanott vagyok.Ja és ez is 4,5 litert iszik mint az előző.
A telóval kapcsolatban felvilágosítottak ,hogy ezeknél nem olaj van benne, hanem valami zsir, ami nem folyik ki ugy hogy egy kis maszattal nem kell foglalkozni.
Kiégett az autómban a H4-es 60/55w- ős izzó, szóval a fényszóró, gondoltam kellene venni bele egyet, jövök megyek bemegyek a Lidl-be kaját venni, és mit látok egy dobozban 2db izzó H4-es pont ami kell nekem, ráírva +20% fényerő 1000.- Ft-ért. Megveszem, hazaviszem, nézem Tesla Made in Germany, beteszem az egyiket a motorba, és kimegyek este kipróbálni, hát barátaim nagyon király, olyan fényerő jön belőle, hogy csak lestem. Szóval csak azt akartam mondani, hogy akit érdekel vegye meg.