Haverom a Z1000-ét árulja már jópár hónapja, gondolkozott cserén is, de azt sem számítják be...
(Szóval ha valaki esetleg egy remek Z1000-es kawát szeretne, csak szóljon )
Az én üzletem nem rontod.
Ugyanis az enyém nincs hirdetve... mivel még nem is akarom "eladni". Csak, ha valakinek kell és megegyezünk, akkor viheti. Jövő ilyenkor szeretnék mocit cserélni... és mivel a DL-t még gyártani fogják, és van a használt piacon is belőle, így nagy eséllyel a terveim szerint meg is tudom venni majd azt, amit szeretnék.
Legrosszabb esetben marad a GS.
Tehát Teddy mocija csak úgy eladó, ha néhány héten belül megvan az új. Volt életemben 2 hét, amikor nem állt motor a garázsomban... ne tudjátok meg! Aludni sem bírtam ez idő alatt...
Beszámíttatom majd, ha sietek. Ha nem, akkor meg jó kezekbe adom... vevőm lenne most is rá, de még nincs pénze. Tehát csak érdeklődő...
Jól körbe írtam, hogy mizu van? Vagy megint ötször sikerült ugyanazt megaszondanom... majd visszaolvasom.
Ahogy elnéztem, mindent, még oldtimert is
Én a rendszámos robogokat nézegettem, de ki tudja jók e a papirok amit adnának hozzá, aki behozza az meg leszarja, hogy eladás után hogy intézi el a vevő, meg egyébként is nem kicsit komplikált.
esSo én is ugy gondolkodom, mint te. De sokan csak arra gondolnak hogy gyorsan kivállasztani, megvenni, ha tetszik nem érdekli az anyagi oldal, ha már meg tudja oldani.
Szerintem a legjobb időpont a karácsony elötti időszak oktober-december, mert az eladónak már nem kell a motor, a rossz idő miatt már könnyű lemondani a motorozásról, másra kéne a pénz, pl karácsonyra
Sokan csak ugy felrakják a mocijukat átlagáron, hátha elviszik, vagy a felett mert tényleg átlagon felüli az állapota. Na azok ott is vannak honapokig. Én is igy vagyok a Thunderacével: eladó, de nem minden áron, nehogy már annyit érjen mint egy GS.Szoval inkább marad.
Szerintem is sok a 2001-es gépért a 700.000,-! http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Az én gépem is eladó. Extrák nélkül is akár, ha a pénz gondot jelent! Szerintem meg tudunk egyezni!
Teddy! Nem találtam a Tiédet itt hírdetve! Remélem nem rontom az üzletedet!
A mult télen950 volt hitelre az akciós GS kp-re 1 millió. A használtauton most is van,több is 1 millió körül ,pár hónapos kevés km-el.Viszont megjelentek a használtan behozottak (forgalomba helyezés nélkül), ilyenek eddig nem nagyon voltak.
Szerintem:
Használt motort sose úgy kell venni, hogy elindulok, azzal a céllal, hogy most veszek egy motort. Hanem pénz a zsebben, és keresgélni kell, pl olyan egyszeri alkalmat, mint Axencrow. Lehet, hogy hosszabb ideig tart, de akár több százezer is spórolható. És elsődleges szempont a műszaki állapot, a szín az utolsó.
Ez nem kioktatás senki számára, csak az én véleményem!
Nem tudom. Lehet. Igazából nem nagyon mernék semmit mondani a jövő piacáról, mert ezt a fene nagy áresést se gondolta senki (jó, egypáran biztos számítottak rá...)
De nem gondolod, hogy az emberek más belépő motorokat fognak venni a GS helyett? Lehet, hogy nem véletlen az 500-as gépek gyártásának leállítása...
Tudom, tudom ilyen árkategória, mint a GS nem lesz.
A 2 éves SV-met 12500km-mel olcsóbban vettem mint 2 évvel ezelőtt az akkor 2 éves GS500F-et amiben akkor szintén 12500 km volt. (Így gyakorlatilag amit buktam a GS-en az visszajött az SV-n )
Szóval nemcsak a GS-ek ára zuhant, hanem gyakorlatilag mindené.
Szerintem az a helyzet, hogy mivel a kereskedők a hitel jutalékából élnek ezért nagyon olcsón adják az új motor, akár egy kicsit áron alul is. Az az érdekük, hogy elvidd és vegyél fel minnél több hitelt. Ahogy csökken a kereslet a motorok iránt, úgy egyre jobban mennek le árral (egyre több akció van) Ez viszont továbbgyűrűzik a használt piacra is. Itt meg sok ember próbál szabadulni a "hiteles" gépektől. Pl az én eladóm esete: Srác nem tudta kihasználni a motorját, gyakorlatilag alig tudott vele menni, de havi súlyos részleteket fizetnie kellett
Mostanában is nézegetem a GS és az SV hirdetéseket. Gyakorlatilag ugyanazok a gépek vannak fent hónapok óta...
Pumee!
Keresgélj még tovább, a neten rengeteg honlap van, amiken használt motorokat kínálnak. A 2001-es gépért rengeteg az a pénz! Ennyiért megkímélt 2004-est kell kapnod!
Te Teddy, biztos ilyen km-eket akartál írni?
....Láncot-lánckereket 25-35000 km-nél.... ez még ok, de
....Gumit hátul 12-180000 km, elöl 20-280000 km-nél....
....idős a motor, mindegyikben 180000 km van....
A hővédő rajta van! Azon van a felirat. Csak mivel vékonyabb a kipu, ezért az is kisebb. Szívem szerint egy kicsit másabb alakút csináltattam volna, de már készen volt.:-(
A hangja leírhatatlan! Hallani kell! A sor4-esek el fognak bújdokolni. Frankón kijön a V2!
Most érik a gyümölcs, hogy nincs 500-as új gép a piacon.
Az árát tartani fogja, mint az állat.
Te nagyon rosszkor váltál meg tőle, hiszen abban az időben még volt "0" km-es GS, alig többért, mint 900 ezer.
Köszi szépen az infókat!:respect: Az árkategória az olyan 6-700e Ft körül mozog. Idáig 2 motor az ami igazán "játékos", mindkettő 2001-es és valóban az egyik 18k Km körül van . Lehetőleg fekete színűt szeretnék, de ha nem jön össze akkor végülis mind1. Várni nem tudom mennyit tudnék még, már így is 2 hete őrlődöm a dolgon, erre most meg jön az esős idő hévégére, úgy meg nem vmi mókás motort próbálgatni... De nem hinném, hogy az árfekvés jó neked, pláne nem egy 2006-os gépnél.
Mindenesetre köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat, későbbiek során jelentkezem, ha megvettem a gépet.
Láttam, hogy elég sok túrát szerveztek, mindenképpen ez a fő irányvonalam motorozás terén, úgyhogy remélem a jövőben személyesen is találkozhatunk még egy őszi megmozdulás keretében.
Ha valakinek eszébe jut még vmi, kérem ossza meg velem (velünk).
No csak vicceltem