Ki kell próbálni!
Én, azt hiszem megtaláltam a nekem valót. Így nem is próbálkozom tovább keresni... abból csak összekavarodás lenne. Hiszen, minden motor jó.
Azt hiszem nekem a DL elég, sőt nekem eddig minden passzol benne az igényeimhez.
Jah, még egy valami... a féket szoknom kellett... kicsit nyúlós, de nem rossz. Nem harap úgy, ahogy vártam, de nagyon jól adagolható, ha a súly átbillen az első kerékre. Ez volt picit furcsa a váráshoz képest, de nem csalódás... így kerek a beszámoló!
Még van belőle 2 db.
Matekoltam, és csak erőn felül tudtam volna bevállalni. Megvételre is, és fenntartásra is... Tehát, a "GSX" lufi kipukkadt.
A DL-re lehet reális esélyem csak, ha motorozni is akarok, de az is csak később... Hála az égnek, ezt még gyártják egy darabig, és nem kell vele "sietni".
Az egynégy meg marad abban a ketegóriában, hogy "majdnem lett egy".
Na, ezt a hsz-t nagyon szívesen olvastam! Mert én mindezt tudom, csak ugyi az elfogultság miatt nem biztos, hogy tényleg így van-e. De ezek szerint igen!
És még nem mentél vele sötétben!
Bementem a szervizbe tegnap előtt, hogy megbeszéljem a 18.000-es dolgaim. Azt mondja nekem a gazda, hogy ott van benne a kulcs, vigyem a DL-t. ÁÁÁhhh, mondom most nem tudok cserélni mocit, nem akarom fájdítani a szívem.
Aztán csak rádumált (nem volt nehéz).
Kértem tőle egy kabátot, és egy sisakot, aztán hajts. Először a városban tekeregtem, kicsit jöttem mentem a csúcsforgalomban. Meglepően könnyen tudtam csalinkázni a kocsik között. Alig szélesebb, mint a GS, viszont a kormány a kocsik tükre fölött elmegy mindenhol... tehát könnyebb vele araszolni.
Kíváncsi voltam, hogy hogyan viselkedik alacsony fordulaton... 2000 környékén már nem kell neki odatépni, mert rángat a kicsike, de 2500-tól húz, mint a vadállat. Pikk-pakk 100-on volt a mutató. Megtekertem az orcáját a pacinak, és mondhatom, hogy brutális az élmény... ülő-egyenes háttal ilyen élményben még nam volt részem. Nem tudom mennyi lehet a gyári adat 60-ról 120-ra gyorsításnál, de szerintem nem volt több 3 másodpercnél 3-ban. És negyedikben is alig kellett többet "időznöm".
Szóval rugalmasság "jeles"!
Országúton a 90 olyan, mintha kerékpároznék. Semmi hang, semmi reszketés, semmi szél, csak a halk kávédaráló-lüktetés... érdekes volt. Közel 190-ig meghúztam kint a városból, és érzésem szerint még jócskán volt benne... gőzöm nincs, hogy mennyi lehet a vége, de az tény, hogy egyenesen ültem rajta még ekkor, és nem tépett a szél.
Szóval, túrából ismét penge!
A kényelemről szerintem beszélni sem lenne szabad. Kifogástalan.
Mellékúton is szépen simán lehet vele menni... jó nagy útegyenetlenségeket elvisel. De az eleje ennek is puha. Nem vészes, de bólogat.
Dönteni már a 10. kilométer után "mertem". Kezes, és nagyon le lehet pakolni, még kis sebességnél is.
szijja!
Ha van kedved csatlakozni egy jó kis sportmotoros csajos brigádhoz, gondoltam meginvitállak hozzánk:)))) http://forum.sg.hu/forum.php3?...
Itt tudsz regisztrálni, várunk kis csapatunkba szeretettel.Szia:Ancsy
Nagyon jó a DL, nekem is az lesz a következő, magyarországi utakra való gép.