Szia Ironed!
Nagyon kiszámíthatatlan vagyok időbeosztásilag.
Gyere el jövő szombatom a pogányi reptérre. Akkor még az ábrázatod is látjuk, és a bakit is meg lehet bóóóótolni, ha jó.
Esetleg egy jó kis vezetéstechnikai tréning is belefér...
Robihoz hasonlóan én is azt tudom mondani, hogy az általános dolgokat kell figyelni a mocinál.
Egy sorozatnak volt baja. Ha jól tudom, 2002-ben volt egy széria, amiben a vezérműtengelyből hiányzott gyárilag egy hézagoló. Azok kicsit kopogósak... de cseréli a szerviz, ha még nem tette meg.
Egyébként nagyon sok mociból tudsz válogatni... viszonylag sok van a piacon, bár ahhoz képest keveset adnak el.
Néhány szám segítségként. Láncot-lánckereket 25-35000 km-nél kell rajta cserélni. Gumit hátul 12-180000 km, elöl 20-280000 km-nél. Tehát, ha van egy eladó moci 9000 km-rel és új hátsó gumival, akkor szabad gyanakodni, hogy vissza van tekerve az óra. (Persze, defekt miatt is cserélhet az ember...)
Magyarországon nagy divat, hogy bármilyen idős a motor, mindegyikben 180000 km van, amikor eladják. Jelentem az enyém 2 éves, és most van benne annyi. Blueéban ilyen idős korában már valami 50000 km volt.
És nekem van egy kérdésem hozzád. Mennyi pénzt szánsz rá, és milyet keresel?
Ugyanis az enyém eladósorba kerül hamarosan, ha minden úgy töténik, ahogyan terveztem.
2006-os, 17 600 km-rel (látod, majdnem 18 ), egy hete járt le a garancia, tehá 2006 szeptemberi. Igaz, van még rajta 36 hónap hitel, de mindent ki lehet matekolni.
Tehát, ha nem sietsz, és tényleg sokak által ismert mocit szeretnél, akkor itt van egy...
(Egyébként Blue 68000 km-rel adta el az övét 3 évesen, és semmi baja nem volt... és még ma is megy a pacija... a múltkor látta is valaki Gyöngyösön.)
Szia Bali!
Képzeld! Dzsoki rátalált a srácra, aki gyártja ezeket a dobokat. És a csoda az, hogy "zenész" a pali. Nagyon szép hangot varázsol ezekkel a dobokkal a mocira. Tehát egyáltalán nem hangosak... legalábbis teljesen más hangja van, mint amiket eddig bármikor hallottam. És csinál hozzá még egy tompítót is, ha mégis halkabban szeretnél járni. Nekem nagyon megtetszett a munkája, és az eredmények (Erik, Dzsoki, Blue...). esSO-ét még nem hallottam, de kíváncsi vagyok rá.
Szóval ez az oka a "divatnak".
Állítólag a ficek a GS500-ra tud a legszebb hangot varázsolni. Hamarosan lesz egy ilyen is a csapatban. Arra is rettentő kíváncsi leszek. És, ha marad a pacim, akkor én is csináltatok egyet.
Tehát, a dob nyitott, de szépen szól... és semmi hangorkán és nyekergés, csak a csodás hang!
Nem (nagyon) veszett el.
Csak kicsit el vagyok havazva. Ennek az előkészítésében ténykedem. A cikkben szereplő egyetlen zárójeles rövidítés előkészítése, működtetése az enyém.
Csináljuk a reklámot az országnak .
Elvileg itt majd online infókat is láthattok.
Szép napot
Köszi a tippet, de bonctermes dolgokat már jól átolvastam nem egyszer
Igazából esetleges széria hibákra gondolok főként, vagy olyan dolgokra, amik tapasztalat alapján könnyen elfáradnak a motoron, bár legjobb tudásom szerint a GS-en nem sok ilyen létezik a kopó alkatrészeken kívül, ezért is választottam ezt a típust, mert ahogy látom igazán megbízható, kiforrott konstrukció, egyszerű felépítése miatt nehéz lerongyolni...stb. Sajnos "nagy motor" téren nincs sok tapasztalatom, és mivel azért nem egy 2 Ft-os motor nem szeretnék befürödni vele, gondolom ez érthető.
Üdv! Boncteremben vannak tesztek, amúgy meg azokat nézd át amiket minden mocinál megnéznél(fék, futómű, gumik, stb). Ha normálisan szervizelték a mocit akkor nem lesz vele baj, szerintem.
Hamarosan én is egy boldog GS500 tulajdonosnak mondhatom magam, legalábbis nagyon remélem, hogy végre összeáll a keret egy használt mocira. A fórumon nem találtam keresőt, google-el is próbálkoztam, de valahogy semmilyen úton-módon nem találtam olyan hozzászólást, melyben némi infót kapnék arról, hogy egy használt GS esetén mi, vagy mik azok a jelek, melyek egy kvázi leharcolt motorra utalnak. Kedvem meg nem túl sok volt egy idő után mind a kb 1800 oldalnyi témát átnyálazni .
Kérném szépen az ilyen téren tapasztalattal rendelkező kedves tulajokat, hogy linkeljenek, vagy írjanak némi infót a saját tapasztalataikról, miket nézzek meg a kiszemelt motoron.
A neten az összes fellelhető magyar-angol infót begyűjtöttem, remélem sikerül némi plusz infóra is szert tennem.
Hi
Sportdob: GS-nek ugy is jó hangja van a soros 4-eseknek meg csak azzal van jó hangja (külömben csak visit)
Viszont ma lecseréltem a 2t robogomon a kipufogot egy Gianellire: hát ég és föld:eddog alig ment 60-al , gyorsulás mint egy csiga. Most meg a Soroksárin még előzgettem, is pedig min .70-el megy mindenki. Szoval nagy a külömbség, ja és egyébként nem lett váltosztatva semmi. Igaz véletlenül carrerát tankoltam.
Sajnos nekem is volt már ugye egy balesetem, még az 50-es mocival. Első és legfontosabb: személyi sérülésnél, bármilyen kicsi is -és ugye mocinál igen esélyes legalább egy zúzódás is-, kötelesség rendőrt hívni. Nekem is jöttek, gyorsan, rendesek is voltak nagyon. De amúgy manapság egy gumidefekthez is érdemes kihívni őket, ha pl. úthiba okozta, mivel a rendőrségi jegyzőkönyv überel bármilyen későbbi biztosítós, útkarbantartós, stb. megállapítást. Ez utóbbit is eljátszottuk már egy kollégám édesanyjával, jött két motorosrendőr, felmértek, fényképeztek, jófejek voltak, nem problémáztak azon, hogy milyen "hülyeség" miatt hívtuk őket, mellesleg így a gumit kifizették később (nem a rendőrök ) . Ez (is) a dolguk, amúgy ugyanolyan dolgozó emberek, mint bárki más, persze hatósági jogkör pluszban. Na a mese lényege: rendőr kell! Biztosító: én is az "ellenfél" biztosítójával levelezgettem és beszélgettem, persze hiteles volt a mocim, a tanácsukra persze azt mondtam saját, mert különben nem nekem fizettek volna, hanem a banknak... na persze, akkor hogyan javíttatom meg a gépet... szóval így nekem pengettek, közös megegyezéssel persze, egészen korrekt árat adtak végül. Remélem, sikerül jól kijönni a dologból Neked is, és persze azt kívánom senkinek ne kelljen ilyen ügyintézéssel foglalkoznia soha!
Bocs, ha hosszú voltam.
Sportdob: tavaly még tényleg az volt itt az egyik fő téma, hogy minek, hülyeség, stb... Most meg: lassan az a ritka itt a bandában, ha valakinek gyári van...
Fúúúú, mennyi buktató van.... Nem semmi körbekarikát kell tenned az igazságodért.
Egyébként mindenképp érdemes rendőrt hívni, mert már többször hallottam olyat, hogy végül megfakultak az emlékek és kiderült egyik fél részéről, hogy "nem is úgy történt", ahogy az állítva vagyon.
hajjjaj, mennyi bukta van benne. Sok olyat hallottam már, hogy rövid időn belül a vétkes meggondolta magát, és "nem is úúúúgy történt" az eset... Ezért is jobb rendőrt hívni.
Jut eszembe: Régen amikor még mindenki sportdob ellenes volt itt, vagy legalábbis nem nagyon rajongtak a témáért, mindig azt mondtuk, a lázadóknak, hogy ezentúl csak a sor végén mehet.
De ennyien már nem fértek el egy sávban...
Azért nem volt reakció, mert esélytelen. Csak az időn múlik... azt meg nem tudunk adni... sajnos.