Teleszkóp:
A Suzukik első csillapítása mind-mind kevéske a többi márkához képest.
Amivel ezen lehet segíteni a GS esetén:
15 W-s lengéscsillapító olaj, és bele kell tölteni a szárakba a 383 ml-t ebből. Gyárilag ugyanis jó, ha 320 van benne, és az is 10 W-s.
A rugóelőfeszítés jó dolog, és tényleg ócccóbó megvan... sőt változtatható, ha "alátétekkel" oldja meg a polgár.
A progresszív rugó meg aztán űberfasza, de mocsok drága is.
Gyakorlatilag én is azt írtam, amit az előző hozzászólók.
Én csak olajat cserélek benne most... hiszen 2 évente illik állítólag.
(Fékezni pedig időben szoktam, így a puha első teleszkópok miatt sem állok meg máshol, mint ahol szeretnék. Ha vészfékezek, akkor meg használom a kormányt is... a GS nem sportmoci, tehát, kár is vele határon fékezgetni... úgysem áll meg.)
18.000 km van csak a seggemben a GS-sel, de engem nem zavarnak ezek a hiányosságai... sajnos Magyarországon nem teheted meg, hogy azt vegyél, amire vágysz... ezért próbálunk mindent sufnituninggal megoldani. De ezáltal sem lesz a GS futóműve "tökéletes". Esetleg jobb, mint gyárilag... de mennyivel? Érzetre picit...
No, és mivel szófosásom van, azt mondom: Ha az ETZ-kel sokat el tudtunk menni, mert jó volt, akkor a GS-re semmi panasz nem lehet.
Az olaj viszkozitása azt befolyásolja, hogy milyen "gyorsan" mozog a teló, keményebb olajjal ugyanannál a súlyterhelésnél fog felütni csak később, azaz egy tartós fékezésnél ugyanott vagy. A kemény olaj viszont rontani fogja a komfortot, ami banánisztán útjain nem elhanyagolható napi használat esetén, hogy mennyire büntet az első teló.
Köszi... erre gondoltam, de ez a felütést szerintem nem orvosolja. Egy helyen olvastam hogy távtartókat illesztenek be: http://www.gstwin.com/making_f...
ami nem tűnik nehéznek
ami szerintem a felütést megint nem orvosolja
Kísérletezett valaki progresszív rugókkal?
Itt találtam, bár kicsit sokallom, de ha könnyű behelyezni és tényleg javít a helyzeten belevágnék, mert szerintem ez ennek a mocinak a fő gyengéje: http://www.biker-world.hu/kate...(GM51)&hivo
_cat_id=19&h_hivoszint_id=4&h_cat_id=19
valaki installálta ezt a készletet?
Szia!
Minél olcsóbban csak a teló olaj csere jöhet számításba. Én anno 15W-set raktam bele az általad említett probléma orvoslására. Valamivel jobb lett.
Én rendszeresen mosom.
tapasztalat, hogy sehol nincs vele gond, csak egy helyen és azok a műszerek, mosás után nekem a km órám párásodik, ezért ésszel mosom
a gs egyébként rozsdásodik, leginkább a váz ülés alatti részei nekem meg a hátsó lengőkar a festés hiányosságai miatt, de ez azért van, mert mennem kell vele kora tavasztól késő őszig és nálam kapja az esőt...
A vaterásat tartót használom.
Előnye, hogy erős.
Hátránya, hogy nem vízszintes az utas hátát nyomja a doboz, vagy nagyon hátra kell rakni.
A vázerősítő elveszi a szerszámosrekesz helyét, plusz, nekem eltörte a vázamat a bazinehéz tartó hegeszteni kellett, plusz hozzáfúrni a nyeregtámasztóhoz, így már tuti.
Kedves típustársak. Egy éve nyüstölök egy ilyen vasat napi munkába járásra és alapvetően kielégült vagyok, de az első teló puhasága nagyon zavar, mert 90kg körül vagyok és erősebb fékezéskor felüt. Soxor becsúsztam már emiatt kocsi mellé. Mit szoktak tenni a dolog orvoslásra? Persze minné óccóbban...
Ha van valaki ismerős-haver-rokon, aki tud hegeszteni, akkor merem javasolni a Blue-féle tartót! Kb 2ezerből kijön, és erősebb jóval, mint az egyéb tartók. Asszem Blue kicsit túlméretezte, elég hozzá a 15-ös zártszelvény is. Hajlított csőből talán szebb, de az már komoly lakatosmunka.
Egyébként variálhatsz is Blue megoldásán, az övét, mint irányt figyelembe véve!
Elérkezettnek látom az időt a doboztartó-projekt elindításához
Első körben azt kérdezném nincs-e valakinek eladó?(Sajna hegeszteni nem tudok)
A Vaterán láttam eladó elég borsos áron(13 ezer Ft) És az csak felső tartó az oldaldobozos 30 ezer lenne.
Mondjuk első körben a felsőnek is örülnék.
Ha más nem lesz a Blue féle leírás alapján megcsináltatom valakivel
Így igaz, csak nem volt kedvem ennyit írni. Én kefével mosom, csak egyszer próbálkoztam a gőzborotvával, de mikor 800 Ft-nál még nem volt tiszta, eldöntöttem, hogy ez az első és utolsó próba! Az a próba is óvatosan történt, nem 3 centiről veretve.
A Suzukik első csillapítása mind-mind kevéske a többi márkához képest.
Amivel ezen lehet segíteni a GS esetén:
15 W-s lengéscsillapító olaj, és bele kell tölteni a szárakba a 383 ml-t ebből. Gyárilag ugyanis jó, ha 320 van benne, és az is 10 W-s.
A rugóelőfeszítés jó dolog, és tényleg ócccóbó megvan... sőt változtatható, ha "alátétekkel" oldja meg a polgár.
A progresszív rugó meg aztán űberfasza, de mocsok drága is.
Gyakorlatilag én is azt írtam, amit az előző hozzászólók.
Én csak olajat cserélek benne most... hiszen 2 évente illik állítólag.
(Fékezni pedig időben szoktam, így a puha első teleszkópok miatt sem állok meg máshol, mint ahol szeretnék. Ha vészfékezek, akkor meg használom a kormányt is... a GS nem sportmoci, tehát, kár is vele határon fékezgetni... úgysem áll meg.)
18.000 km van csak a seggemben a GS-sel, de engem nem zavarnak ezek a hiányosságai... sajnos Magyarországon nem teheted meg, hogy azt vegyél, amire vágysz... ezért próbálunk mindent sufnituninggal megoldani. De ezáltal sem lesz a GS futóműve "tökéletes". Esetleg jobb, mint gyárilag... de mennyivel? Érzetre picit...
No, és mivel szófosásom van, azt mondom: Ha az ETZ-kel sokat el tudtunk menni, mert jó volt, akkor a GS-re semmi panasz nem lehet.