Én még a füstifecskével büntettem egyszer egy fiat barchettát... Ennyire nehéz felfogni, hogy LE/kg elég nehezen lehet jó egy autónál? És ott volt neki még egy bünti: Kis füst....
Amúgy végsebességről az én véleményem, hogy ki lehet próbálni, én is kipróbáltam, ki nem tette? De úgy őszintén! Viszont a transalpra is rá kellett ám feküdni (180-185). Ahogy felegyenesedek (165-170). De ez asszem megvolt Tatabányáról is hazafelé 2 személlyel, igaz főni? Szóval szerintem egy GS-en a 160 simán jó!
eddig a csúcsom 210 volt...ott még menne nagyon előre....de nekem már nem kell több.....
Itt se fért már be a zabszem:-))))
Csak néha tényleg jó "rendre utasítani" a marha kisautóst aki nem bír magával és látszik a fején, hogy szétrobban az idegtől, mert egy motoros gyorsabb.....
Ilyenkor pedig bevetti a fegyvert......ablakmosó.....
Mikor elég az "ivászatból" akkor kövér gáz.....és az autós állva hagyva.....
A 160 nekem is megvolt ülve és ezzel a kísérletezést be is fejeztem
Más téma:Esetleg valaki próbálkozott azzal hogy a vílágítást külön kapcsolóval lehesen kapcsolni?Engem idegesít hogy a gyújtással a tompított is felkapcsolódik
Jó ötleteket szívesen fogadnék.Én egy réggebi Gs kapcsoló beszerzésén töröm a fejem.
Ez a pöf-pöf-pöf nagyon tetszik!
Sajnos mp3-at nem tudok csinálni! Annál is inkább, mert a DL helyett TL-re készült el a dob Tehát jövő héten folytköv.
Teddy el vagyon veszve az ő dolga miatt, de rendszeres olvasó a csávó itten.
Ömlesztve nyomok egy szösszenetet:
Begami!
Ahhoz, hogy a GS kitolja magából a "kívánt" végsebességet rengeteg apróságra van szükség. Mivel hasonló "húsban" vagyok, mint Te, ezért elmesélem, hogy nekem hogy sikerült két alkalommal.
A tankomban nem nagyon volt több 8 liter benzinnél. Teljesen szélcsendes időben sikerült mindkét alkalommal, légszűrőkifújás után. És a lényeg: 5-ben addig gyorsítottam, ameddig ment a paci (már itt sem tudja kiforogni magát), aztán raktam neki a hatodikat. Így fel tud menni az óra 180-185 köré, de ha nekiszáll egy bogár a sisaknak, akkor már rögtön csak 170. Jah, és hozzánőttem a mocihoz, rácuppnatam a tankra...
Egyébként a 160 az a sebesség, amit akár egyenes tartással, és 2 személlyel is biztosan produkál a kis dög.
Tehát, nincs ott baj, de megvan a technikája...
esSO!
Valami mp3-at csinálj már a kidörrető hangjáról... megesz a kíváncsiság, hogy milyen lett. Vagy csak írd meg, hogy "pöff-pöff-pöff"...
Főni!
Teeeeeee, huligány! Nyitva a dob aztán már megyünk is mint állat...? Gyorsulsz vazzzzze!
Amúgy végsebességről az én véleményem, hogy ki lehet próbálni, én is kipróbáltam, ki nem tette? De úgy őszintén! Viszont a transalpra is rá kellett ám feküdni (180-185). Ahogy felegyenesedek (165-170). De ez asszem megvolt Tatabányáról is hazafelé 2 személlyel, igaz főni? Szóval szerintem egy GS-en a 160 simán jó!
Na jóéjt evribádi